Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - форум: Фотография
 първа  назад  1  2  3  4  5     всички  напред  последна
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: ceco   
Дата:   07-02-15 03:30

Случаят е повече от възмутителен и браво на J0R0, че го е споделил с всички нас. Всеки може да си избере на кого да вярва (на хора, заставащи зад името си или на специално регистрирали се за случая "фантоми"), както и да си направи съответните изводи.

Учудва ме как може някой да смята за некоректно отношение или "натопяване" това да сигнализираш във фирмата за подобно отношение на техни представители (споменатия сервиз)! Съвсем нормално е това и би трябвало да му благодарят от SONY за сигнала, след като и те търпят негативи от всичко това. Заради един мърляв сервиз някои бързо стигнаха до генералния извод, че Sony са калпава марка...!?! Така ли е или не, от конкретния случай не става ясно. Всяка техника може да се повреди или замърси, за което си има съответното обслужване и ако то е на ниво - какъв е проблема?

А проблемът в случая е много точно адресиран чрез заглавието на темата! И той не бива да се премълчава само защото имало и доволни клиенти и най-често в сервиза си изпълнявали коректно поръчките - нали това им е работата в крайна сметка, и за това всеки клиент си плаща! Съответно, и те трябва да са коректни към всеки един клиент, а не да лъжат и да взимат пари за несвършена работа! Дори един такъв случай да има - значи или се извиняват на потърпевшия за "издънката" и му връщат парите, или просто не са за този бизнес!

В коя да е държава по на запад от нашата, ако в популярен форум се появи подобна публикация (ако допуснем изобщо, че е възможно да се случи това) ... събитията най-вероятно биха се развили по един от двата начина:
Единственият шанс за собствениците му да си запазят бизнеса би бил да публикуват незабавно своето официално обяснение на случая и конкретния виновник за издънката (примерно, че е по вина на неадекватен стажант ... или служител, който вече не е техен служител), последвано от извинение към потърпевшия и учтива покана да му върнат неправомерно взетите пари.
Ако не го направят - сервизът щеше да е обявен "За продан" още на следващия ден ... и ако никой не го купи до няколко дена, да фалира.


Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: chrisnoch   
Дата:   07-02-15 03:57

BOZO,
Пак си пребозал нещо и се изказваш неподготвен! [smilie23]
Официалният сервиз на Сони е Стемарк.
За Лас сервиз никога не бях чувал, преди да прочета темата на Жоро.

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: Pavlov   
Дата:   07-02-15 08:25

Криско, ти се изказваш неподготвен! [smilie23] [smilie23] Я си прегледай сайта на Sony, или гаранционната карта (ако имаш такава) на някой от продуктите!
Sony са упълномощили много фирми да сервизират продуктите им в България. За София това са "Стемарк", "Лас сервиз" и "Дарлингтон".
Пак хубаво, че има избор. Защото във Варна има само един "Володя Мирков", който също е пълна трагедия. Само заради него не бих си купил нищо от тази марка.

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: landstar   
Дата:   07-02-15 09:23

М-да, Жоро, абе я им звънни на тия суеци и поискай да те компенсират с едно поне 3 бона, доброволно. Тия от КЗП - вятър ги вее на бял запорожец, остави ги. Тука мирише на измама - поискал си ремонт, те са ти пробутали "отваряне", остана да са ти искали и за "затваряне".
И начинаещ адвокат ще ги осъди, отделно - прокуратурата и данъчните могат да се заинтересуват. Даже ЕС измъдри една директива за "непоисканата услуга" през м.г. Сигурно апарата е скъп и си загубил при продажбата /бил си въведен в заблуждение/ и си загубил възможен приход /доказва се с фактури за приходи, които си издал от закупуването на този апарата до продажбата/.

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: peter_m   
Дата:   07-02-15 11:44

Точно заради този сервиз осъдих търговец който се позовава на тяхното становище. Разбира се те са навързани и системата е добре отработена.

Една много малка част от съдебното решение (от преди месец):

"съдът не кредитира приетите по делото констативни протоколи на сервизни фирми, тъй като те са в пълно противоречие с техническите експертизи."

И забравете за КЗП !



Публикацията е редактирана (07-02-15 11:49)

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: landstar   
Дата:   07-02-15 11:47

Ами, система - разчитат на неудобството на хората и на доброто им възпитание. Тая система се разбива с клечка за зъби.

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: chrisnoch   
Дата:   08-02-15 01:26

Pavlov,
Ти пък къде се тикаш между шамарите?!
Не съм ти никакъв "Криско"! Ако искаш да интимничиш с мъже - има други форуми, които са далеч по-подходящи за целта!
Гаранционните карти на Сони са еднакви за целия огромен диапазон от потребителска техника, която произвеждат. В моите гаранциионни карти "Стемарк" дори не фигурират. За целта има информационен център, където любезно ще те посъветват (ако се обадиш, де!) да си занесеш фотоапарата именно в "Стемарк", а не някъде другаде. За плейстейшъна, аудио уредбата, видеокамерата или телевизора вероятно ще те насочат към друг сервиз. Обаждането по телефона е безплатно, има и предостатъчно информация в сайта на Сони.
Хайде със здраве!

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: IVKOVA   
Дата:   08-02-15 19:45

Не мога да разбера едно-защо се сърдите на сервиза?Нали сте платили тези 25лв. за диагностика,каквато Ви е извършена.Защо не се сърдите на Сони,че не могат да подсигурят необходимата част?Защо след като имате приятели там,вместо да бързате да си продавате фотоапарата не им се обадихте и не потърсихте от тях частта,която е била необходима за ремонта?Защо казвате,че КЗП няма да свършат нищо,ако наистина правата Ви са нарушени?Защо аз виждам тук само сърдит човек ,защото е дал 25 лв. а уредът му е останал неотремонтиран ?
Ако всички тези твърдения бяха и наполовина истина....
Тъжното е обаче,че тук веднага се проявява типичната българщина.Веднага се намериха хора да хвалят своите сервизи,да се обясняват колко са велики те.Е ще ме прощавате,но тази тема е изключително нагласена и написана или за да се оплюе името на един сервиз,който всъщност си е свършил работата,или за да се направи реклама само и единствено на друг сервиз.
А вие Joro сте просто недоволен,че тези 25лв. не са Ви върнати.Всичко останало написано от вас си противоречи със следващите Ви твърдения.
Грозна работа :(
Изобщо не вярвам ,че сте продали апарата и са Ви го оправили с просто почистване.Ако беше така,каква е логиката да не Ви вземат пари за тази работа още в сервиза,а да си останат с тези 25лв.Нещо вашата история е зашита с бели конци,но от вътре е гнила ябълка.

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: realnoncho   
Дата:   08-02-15 19:57

Зашита с бели конци история от Жоро е доста по-достоверна от това няколко току-що регистрирали се анонимни профили да защитават сервиза [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: e-mil   
Дата:   08-02-15 19:59

Автор: IVKOVA
Дата: 08-02-15 19:45
"Нали сте платили тези 25лв. за диагностика,каквато Ви е извършена... Ако беше така,каква е логиката да не Ви вземат пари..."


Е, явно диагностиката не е извършена. А каква е логиката да продава апарата си за почти без пари?

В това, че сте се регистрирала само заради тази тема виждам не бели конци, ами блестящи. [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: paolo_n1   
Дата:   08-02-15 20:02

Профил на IVKOVA
Регистриран :
07.02.2015 08:37

Още едно подставено лице ,без бой нещата нема да се оправят тук ,само як кютек ще сложи ред ,вижда се че персоните са много нагли !


Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: imitev   
Дата:   08-02-15 20:06

ивкова, човека е платил 25 лева за диагностика, която НЕ Е БИЛА НАПРАВЕНА! Апаратът въобще не е отварян за да се потърси проблема.

Въобще - едно говно колкото повече го бъркаш - толкова повече мирише. И най-много да се изпръскаш...

Защита на сервиза се прави с бачкане и уважение към клиентите, а не с писане на глупости по форумите!

Че повечето от нас са патили от разни там мързеливи майстори и сервизи в БГ - да не почвам и аз да плюя по ТВ сервизи и такива за перални и хладилници в Русе [smilie23]

Че в сервиза КК сервиз на ул. Прага шефа на сервиза ме праща да си говоря с майстора (него явно не го интересува дали са ми оправили пералнята даже и при третото и носене в сервиза за 2 месеца)[smilie23]

А секретарката пък няма идея докъде ми е стигнал ремонта (интересно каква и е точно работата там) [smilie23] [smilie23]

Техника ми казва че, видиш ли, не иска да говори с мен - не му било в задълженията (ами да беше оправил пералнята - това със сигурност му влиза в задълженията) [smilie23] [smilie23] [smilie23]

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: Saxon   
Дата:   08-02-15 20:13

Ivkova , уникални тъпанари сте наистина от ръководството на тоя сервиз. В кой век живеете, и слепия ще види, че си регвате профили. Това да не ви е 1998-ма в зората на БГ интернета. В момента с тея профили си засилвате антирекламата само.
Логиката да не му вземете пари за почистване е, че сте мързеливи говеда, които даже не са отворили апарата.
Заслужавате Жоро да ви подпука в съда с протокола и свидетелските показания на купувача на апарата + самия почистен апарат за доказателство.



Публикацията е редактирана (08-02-15 20:14)

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: Saxon   
Дата:   08-02-15 20:21

А Фото Форум е стар сайт, гугъл вероятно индексира добре темите. Скоро мисля при изписване на Лас Сервиз тази темичка ще е най-отгоре[smilie18]

А, то имало още

http://pentaxfanclub.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=2013

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: golded   
Дата:   08-02-15 20:22


IVKOVA , ако изобщо е жена, дали е ползвала услугите
на така наречения "сервиз" Лас?
От личен опит твърдя: Стемарк е истински сервиз!


Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: Saxon   
Дата:   08-02-15 20:24

А, какво съвпадение!!!
http://izlugan.com/?go=signals&p=profile&signalId=2050

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: batsali   
Дата:   08-02-15 22:40

Аз затова каквото мога си поправям сам. Всеки ден гледам да науча повече, че да мога повече да си помагам. Пробвайте и вие. После поне ще знаете точно кой е виновен. [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: hotsnail   
Дата:   08-02-15 22:42

http://pentaxfanclub.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=2013



То само това да беше....тия са тотални мошеници и са заграбили права да сервизират филипс, Паносник явно до скоро Пентакс....тотална шайка некадърници.

Дано никой не стъпи повече там и Сони прекратят отношенията си с тях. Особено предвид колко човека писаха, че не използват Сони само заради тия яки пичове.....

Е спокойно, Сони може да използвате - има си и хубав сервиз, дето за мен е причина да използвам Сони.

Ама да държат тия накадърници от Лас в мрежата си и обявен на сайта и на гаранционните карти е престъпление срещу клиентите.

За съжаление същото се случва и със клиентите на Филипс и на Панасоник.....там не знам дали има алтернативи. Пан сервиз мисля обслужваха панасоник а те са по зле о от Лас.



Публикацията е редактирана (08-02-15 22:46)

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: nyamago   
Дата:   08-02-15 22:54

Регистрирането на защитници с кухи профили само допълва представата за тяхната 'честност' - представа, създадена от растящ брой независими източници.

[smilie23] [smilie23]

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: deerstalker   
Дата:   08-02-15 23:25

Един приятел живеещ в Грузия ми разказваше как процедират местните клиенти когато не са доволни от даден сервиз - цялата рода след обилно почерпване с алкохол - посещават въпросния сервиз - и проблема се решава.



Публикацията е редактирана (08-02-15 23:32)

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: LAS   
Дата:   09-02-15 13:38

Като управител на ЛАС Сервиз съм длъжен да изложа и нашето становище за конкретния случай, описан от съсобственика на този сайт Георги Величков.
Занимавам се със сервизна дейност над 30 години и ЛАС Сервиз е на пазара от 1990г.Не мога да позволя такова оплюване и отричане на целия дългогодишен труд и сриването на авторитета, който сме градили заедно с колегите през годините и да бъдем наричани мошеници.
Благодаря на всички, които са изразили мнението си във форума, но искам да се възползвам от правото си на отговор и да опиша случая от наша гледна точка.

Клиентът е донесъл фотоапарата в сервиза на 15.01.2015г. и е заплатил 24 лева за диагностика. Това са пари, които се дължат за откриването на проблема и ако е необходимо да се сменява някаква част( както е в конкретния сличай ), се прави справка за цена и срок на доставка на резервната част. Това е положен труд и време. За съжаление понякога отремонтирането на по-стари модели е невъзможно, поради липса на резервни части или поради други причини(силно корозирали, скъпи и нерентабилни ремонти и т.н.).
Ние не сме производители на резервни части и не можем да носим отговорност за тяхната липса или забавяне на доставката. Някои модели се изпращат в чужбина за централизиран ремонт и това по някога отнема месец-месец и половина. За съжаление правилата за сервизна дейност се определят от фирмата производител ,за което често търпим критики за неща, които не зависят от нас.
Да продължим по конкретния случай: При приемането на уреда, техникът е обяснил на г-н Величков, че проблема най-вероятно е в превключвателя на контролния блок и че той струва около 100лева. След като го отвори и се убеди, че наистина е така, ще му даде точна цена и срок на доставка. След направената диагностика и при проверката за цената на контролният блок, се установява, че той вече не се доставя от Сони. За тези, които не са виждали такъв блок контрол( switch block control) искам да поясня, че той е с графитно-евапорейтен слой писти върху найлонова основа и е капсулован. Единственото, което може да се направи е да се впръсне вътре ( до колкото може да проникне) почистващ шпрей, но това е козметично решение и след известно време-седмица, две или месец, проблемът се появява отново.
Въпросът ми е: Кое е по-коректно, да почистим блок контрола, да вземем пари за ремонта ,което е временно решение и когато се върне клиентът след месец, да се чудим как да му обясняваме, че тази резервна част вече не се доставя или да му кажем от самото начало, че за съжаление не можем да му я доставим?
Ако клиентът на 21.01.2015г., не беше подходил към проблема толкова агресивно( което може да се види и от охранителните камери), може би щяхме да го разрешим като разумни хора. Клиентът не е поискал да му бъдат възстановени парите нито от колежката на рецепцията, нито от техника, а в последствие и от мен! Взел си е апарата и след половин час се е върнал и е поискал протокол за извършената диагностика. Раздразнението му е предизвикано от факта, че аз в момента не съм бил в сервиза и се е наложило да ме изчака 15-20 минути, защото протокола е официален документ и трябва да се подпише и от управителя.
За съжаление всеки ден се сблъскваме с агресията като средство за общуване и това пречи за по- бързото и удачно решаване на проблемите. Знам, че основното правило в нашия бизнес е, че клиентът винаги е прав. Знам и, че конкуренцията си позволява всякакви методи за „удари под кръста“, но не мога да се съглася, че с един или няколко изолирани случаи, могат да се правят такива генерални изводи и да се отрича водеща марка като Сони. Не е етично да се оплюват дългогодишни сервизи на Сони в България като Володя Мирков, Дарлингтон, ЛАС сервиз и др. и не може да се зачерктне с лека ръка дългогодишния им труд, квалификации и много редовни клиенти, които все пак са доволни от тяхното обслужване.
От любопитство си направих труда да отворя сайта на сервиз Стемарк и там сред приятелите на сайта им фигурира и Фото форум! Много странно, как г-н Величков в ролята си на съсобственник на Фото форум, следователно и приятел на сервиз Стемарк ( според форума единствен за фотоапарати ), решава да донесе фотоапарата си при нас!!! Дали е случайно или не, аз не мога и не желая да коментирам.
А колкото до клиентите, винаги има доволни и недоволни. Стараем се недоволните да ни повярват, като отстранявaме нередностите в нашата работа.
А колкото до конкуренцията....тя разбира се води към напредък.

Суважение: Любомир Станимиров

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: fraction   
Дата:   09-02-15 13:55

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: Saxon   
Дата:   09-02-15 14:00

Абе видяхме ви колко струвате с фалшивите профили дето си правехте, сега мажете.
Можеше да му кажете, че става с почистване и е временно решение, но вие не сте го отваряли, това е ясно. Освен това да не се окаже, че не става въпрос за почистване на капсулован модул, аз ако съм на мястото на Жоро ще поискам от купувача по-подробна информация какво точно е почистено.
И ако е до едно пръскане със спрей какви пари за ремонт ще вземате, като така или иначе сте го отворили.
Само параноя ви гони, че някой ви разваля реномето, но нета е пълен с оплаквания против вас, както от клиенти, така и от служители.

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: pmartinov   
Дата:   09-02-15 14:21

Ето това е най-хубавото на интернет!

Недобросъвестните се наказват от потърпевшите!

Няма по-голямо наказание за един "сервиз" от това да нямат край недоволните клиенти.

Фактите са тъжни и жалки.

Колкото и менте регистрации да се направят...



Публикацията е редактирана (09-02-15 17:42)

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: rx   
Дата:   09-02-15 14:21

Господин Любомир, "собственика на сервиза от 90та година и оправящия уреди от 30 години". Искрено се надявам да нямате инженерна диплома, защото би ме било гнус да съм в една категория хора с Вас. Не мога да приема, че титлата инженер може да бъде лепната на някой, който в 2 абзаца текст обръща няколко пъти Вазов в гроба с неграмотността си. И доколкото грамотността е отражение на личността - не искам и да си помислям какъв инженер сте, какъв майстор сте и какъв ви е сервиза. То е видно и с тъпите си действия тук, господин Ивкова, само го потвърждавате.

Но понеже сме колеги инженери, и аз ще ви помогна, понеже искате да се чуе и вашата гледна точка - ще направя всичко възможно тази тема да се открива максимално лесно в Гугъл и не само, за да прочетат хората вашето "оправдание". Е, разбира се, в контекста на фалшивия Ви профил.

И за да не си правите труда да обяснявате още глупости, ще ви обясня как аз бих направил ако имах едно малко квартално сервизче за електроника - на първо място бих отворил апарата и бих го огледал щателно - все пак това са 25 лева за 15 минути работа, т.е. ставка на добър специалист. Бих видял кирта вътре и като инженер бих бил наясно, че кир, прах и енкодер(така се нарича абсурдно названия елемент от ваша страна) не се обичат. Бих звъннал на колегата Жоро и бих му казал - Приятелю, положението е такова - мога да го изчистя, но решението ще е временно, защото ако го държиш пак в джоба си, пак ще се натрупа прах вътре, цената е ХХХ, мога да поръчам част от ибей, но без гаранция, мога и да ти го върна. Но аз бих реагирал така, защото би ми пукало за клиентите ми и защото в моя бизнес доволния клиент е моята визитна картичка, а не това, че се тупам в тумбака колко години съм работил!

П.П. Енкодер не се чисти със сгъстен въздух! Приемете съвета ми като скъп съвет, който съм ви дал безплатно!



Публикацията е редактирана (09-02-15 14:25)

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2  3  4  5     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »
Албум преди 6 часа
рейтинг:
рейтинг:
рейтинг:
рейтинг:
рейтинг:
рейтинг:
рейтинг: