Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - форум: Фотография
 първа  назад  1  2  3  4  5     всички  напред  последна
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: imitev   
Дата:   09-02-15 14:32


Я и шефа на ЛАС току що си направил регистрация [smilie18] [smilie18] [smilie18]

Модерна работа [smilie18] [smilie18] [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: nyamago   
Дата:   09-02-15 14:35

> "...защото би ми пукало за клиентите ми и защото в моя бизнес доволния клиент е моята визитна картичка, а не това, че се тупам в тумбака колко години съм работил..."

+1 [smilie24]

Само бих добавил: "... колко години съм работил калпаво" Броят работени години НЕ Е атестация за качество и професионализъм. Всъщност има директна корелация с броя недоволни клиенти. За чийто брой вече добиваме представа от не едно място.

И скачането 'да се защитим' издава мислене от типа "клиентът никога не е прав"... Дори 'агресията' на Жоро (сигурен съм, че наистина се е разгорещил) е обяснима - тя е била провокирана от недопустимо поведение на сервиза.

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: rx   
Дата:   09-02-15 14:51

Никога не съм разбирал какво означава "агресивен клеинт"? Нож ли е извадил, застрашил е живота на някой? Скочил е да се бие? Нали има полиция за тези неща? Ако беше "агресивен", сега щяхте вие да го дърлите него за хулиганство. Работа на служителя е да държи професионално ниво и да не пада на нивото на афектирания. Преди много много години първата ми работа беше оператор в интернет провайдер. Всеки втори разговор по телефона започваше с ебане на майки, заплахи, псувни - въображението на някои афектирани потребители останали без IRC посред нощ ме е удивлявало - то не бе пребиване с тухли, с ножа от кухнята, с отчупена дъска от пейката пред офиса... само, че на тебе ти плащат за да си свършиш работата и да се държиш учтиво... това българското говедо не ще и не ще да го разбере, и затова ще има да чакаме да ги стигнем... и румънците дори.

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: landstar   
Дата:   09-02-15 15:35

До ЛАС - добре, че не сте попадали на агресивен клиент - може и сервиза да стане "евапорейтен", т.е. - да се изпари.
За случая е приложим следния текст от Наказателния кодекс:

Чл. 223. (Изм. - ДВ, бр. 28 от 1982 г., в сила от 01.07.1982 г.) (1) (Изм. - ДВ, бр. 103 от 2004 г., в сила от 01.01.2005 г.) Който даде неверни данни относно количеството, качеството или вида на произведеното или на извършената работа с цел да бъде получена имотна облага, която не се следва, ако това не съставлява по-тежко престъпление, се наказва с лишаване от свобода до три години или с пробация.
(2) (Изм. - ДВ, бр. 28 от 1982 г., в сила от 01.07.1982 г., изм. - ДВ, бр. 10 от 1993 г., изм. - ДВ, бр. 92 от 2002 г., изм. - ДВ, бр. 103 от 2004 г., в сила от 01.01.2005 г.) Който за произведеното от него или за извършената работа получи възнаграждение, което не му се следва, като знае, че то е определено въз основа на такива неверни данни, ако това не съставлява по-тежко престъпление, се наказва с пробация или с глоба от сто до триста лева.
(3) Придобитото от дееца в резултат на престъпленията по предходните алинеи се връща на съответната организация.

Основния текст на 209 също е приложим, по преценка на съда.

Да не ви се налага да отидете на хирург, който да ви каже - абе да извадим далака, пък ако се окаже жлъчката - ще платите само за рязане и зашиване!

Имайте предвид, че Жоро се ползва с пълно доверие пък и във вашата версия не се откриват нови факти, освен изложеното от него.

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: J0R0   
Дата:   09-02-15 15:46

Аз ще обясня какво означава агресивен клиент :)
Също така от ЛАС могат да пуснат целия запис от камерите, от началото до края, вероятно е повече от час :))

Повече от час тия хора ме държаха в сервиза.
Помолих служителката за фактура и протокол.
Попитах я най-учтиво, защо са тия тарикатщини на дребно, смята ли че репутацията на сервиза струва 24 лева, на толкова ли я оценява, защото възнамерявам да напиша жалба до КЗП и да опиша историята във форумите.
Тя ми каза, ок пишете и се жалвайте където искате.
Пък сега - хър-мър, е защо?

След около 20 минути чакане, я попитах какво става, няма ли най-накрая да си получа протокола, тя ми рече - еми, той шефа беше тук, но излезе.
Значи шефът през половината време е бил на 2 метра, но не взе отношение.
Чаках го още половин час да се върне.
Като се върна 10 минути писаха протокола, който уж вече беше написан.
После поне 10 мин го пращаха от единия компютър до другия, за да го принитрат.
Видимо им правеше кеф да се гаврят с мен и да ме карат да чакам излишно.
Тогава реших да им отвърна в същия стил.
Взех да ги питам дали имат нужда от техник да им прегледа компютъра. Дали мога да им помогна като им пренеса информацията с моя флашка от единия на другия компютър. Да им проверя безплатно мрежата... и ей такива подмятания.
Та това е то агресивното държание, пак да кажа, след един час чакане в сервиза.

Колкото до разните конспиративни теории, не, не познавам никого от Стемарк, ако ги познавах, нямаше да търся друг сервиз.
Апарата го продадох бързо, защото го подарих на практика. 100 лева струват (втора ръка) обектив 18-70 + зарядно и батерия. Тъй че тялото идва бонус. Пък все пак работеше в автоматичните режими.
Е, вече работи във всичките, да си го ползва със здраве новия собственик.
Та, г-н Станимиров, вместо да търсите конспирации, просто се дръжте нормално с клиентите. При нормално отношение от ваша страна, всякаква конспирация би била неуспешна.

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: rx   
Дата:   09-02-15 16:03

Видно е, господин Любомир Станимиров от Лас Сервиз(http://www.servicelas.eu
) и с работниците си се държи като с клиентите:

из бгработодател

----

Аз съм бивш служител на "ЛАС Сервиз". Смятам, че е недопустимо в европейска държава, в 21-ви век, да съществуват все още такива работодатели, които имат унизително отношение към подчинените си, отнасят се към клиентите и бизнес партньорите некоректно и не полагат грижа за екипа си. Това е фирма, в която възнаграждението ти може да бъде коригирано многократно, без обяснения, без допълнително споразумение, но само в ущърб на работника.

Хора, не работете там. Не допускайте хора като Любо Станимиров да ви унижават и да правят бизнес в България.

----

Продължтелен период от време преди подписване на трудов договор(през това време се работи,естествено).Невъзможност за проследяване дали възнагражденията се изплащат коректно.Санкции от страна на работодателя(понякога неизвестни за работника) водещи до общо понижаване на възнагражденията.Неуточнени детайли относно заплащането и спецификата на работа които са в ущърб на работника.

---

Да позная ли, че Господин Станимиров също така плаща едни пари по договор и други под масата? [smilie8] Мога да направя значи обосновано предположение, че освен с клиентите си и с работниците си, по същия начин "уважава" институциите като НАП например [smilie8]



Публикацията е редактирана (09-02-15 16:05)

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: 3DF   
Дата:   09-02-15 16:35

Преди няколко години на един малък пентакс JS330 му се счупи зъбчето на капачето за батерията. Отидох в този сервиз. Обясних, какъв е проблема (счупено зъбче на капачето и не се затваря).
Отговора беше , че ще го приемат и ще проверят доставя ли се това капаче. Но трябва да платя за диагностика въпросните 25 лв.
Добре де ама аз съм си направил диагностиката - капачето е счупено.
Такива били правилата.
Повече не повторих.
Но това си е практика на сервизите. Днес идват 10 клиенти и в касата влизат 250 лв.
А аз бунака също се занимавам със сервиз на едни апарати и за транспорт и за диагностика не взимам пари. Пари взимам едва , когато апарата започне да работи.

Не взимам пари за диагностика щото другия път клиента просто вдига телефона и набира не моя номер , а номера на друг сервиз.

Наложи се да занеса един принтер на ремонт в някакъв оторизиран сервиз.
Занесох го и ми казаха, че взимат 24 лв. за диагностика. Ремонта на въпросното устройство струвал около 65 - 70 лв без цената на частите. От тези 70 лв. изваждат 24 те лв. за диагностика и след ремонта плащам разликата, и цената на частите.
На другия ден по обяд ми се обади техник и ми каза, че ремонта ще струва 68 лв с частите и с ДДС. Казах да го прави. След 2 часа получих СМС , че машинката е оправена и дължа въпросните 68 лв.
(при предаването за ремонт се договорихме 24 лв да ги пшлатя при получаване)

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: imitev   
Дата:   09-02-15 16:45


Много ясно...

Едно е да пишеш труд за ремонт на Самсунг и Сони по гаранционно обслужване, съвсем друго да се опитваш да вземеш пари от крайни клиенти за стара техника...

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: peter_m   
Дата:   09-02-15 16:53

Господин Станимиров, обяснете на широката аудитория как се манипулира телевизор по време на съдебно разследване. Обяснете защо техническите експертизи се различават с вашето становище. Обяснете как на 23 описани проблема издавате становище че всичко е наред (с едно изречение).
И като се жалвате и ще ходим с вашите приятели от Техномаркет в окръжен съд поне ги помолете да дойдат в съда ... ако не ги е срам. Ще се чуят нови интересни неща, обещавам.

Клиента винаги е прав ... напълно сте прав - Районния съд го потвърди.



Публикацията е редактирана (09-02-15 16:54)

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: kosmodisk   
Дата:   09-02-15 17:13

Аз ли нещо не схващам ,моля някой да ми обясни.
Как така се взимат 24 лева за диагностика?
Ами ако не ви е правилна диагностиката?

Аз все си мислех, че клиента плаща за СВЪРШЕНА работа, а не за "труд и време", в което някой си е клатил краката?



Публикацията е редактирана (09-02-15 17:14)

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: rx   
Дата:   09-02-15 17:26

Разбира се, че е нормално да се плаща диагностика. Това също е труд и то не малък. Що за мислене?! Този труд трябва да продуцира "диагноза" под формата на протокол, още по-добре - придружен със снимки - какво му има на нещото, какво е проверено, какво е открито, какви са възможностите за действие.



Публикацията е редактирана (09-02-15 17:27)

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: kosmodisk   
Дата:   09-02-15 17:36

Така става, ама доколкото разбрах последната точка е била пропусната...

Все едно да отида на лекар, да ме прегледа, да ми вземе такса, и да ми каже - "Болен си" и да ма изпрати да си ходя

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: LorDDemoniC   
Дата:   09-02-15 18:08

Е на това викат "българска работа" ...

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: anjsan   
Дата:   09-02-15 18:18

За диагностика е редно да се плати , няма как . Понякога разглобяването и намирането на проблема на дадена машина е по-трудоемко от самото му решаване . Обаче , ако не може да се оправи се сглобява поне до началното състояние и се посочва проблема или се препраща при сервиз , който може да свърши работа . Затова са специалистите ... , особено щом поддържат големи марки .
Предложение към управителя на сервиза - сложете в сайта си страничка за мнения на клиенти след ремонт и не ги трийте после(особено негативните) , а се аргументирайте компетентно . От сега нататък , ако го направите ще се види дали са доволни хората и как работите . Така се гради реноме . Тая система я има и при интернет продавачите и човек бързо се ориентира .

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: hotsnail   
Дата:   09-02-15 18:50

Проблема както 10-ки пъти беше дискутирано в тази тема не е че са взели 24 лева за диагностика. Това си етруд и може би най-трудната част от един ремонт е да разбереш конкретна причина.

Проблема е, че ако бяха отворили апарата - щяха да видят натрупаните боклуци и да ги почистят. А така проблема щеше да е решен. Можеше после още 25 лева да вземат за чистенето и така всикчи щяха да са щастливи!!!

От това следва че апарата не са го и погледнали, а понеже е старичък и евтин модел просто за 24 лева са казали на Жоро да си купи друг апарат......е това е проблема.

Сега да Ви кажа за сервиза на Тойота - може да им закарате Ленд Крузер от 1960-а година и не само ще Ви го оправят ами може да уредят да Ви дадават по телевизията или да Ви пратят до Япония или нещо подобно, защото сте им верен клиент и продукта вярно Ви служи от 10-ки години. Малка разлика в отношението.



Публикацията е редактирана (09-02-15 18:51)

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: imitev   
Дата:   09-02-15 19:26


Хотснейл не прекалявай с прехвалените сервизи на Тойота и др. автомобили, че и там има излагации огромни...

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: fast_eyebrow   
Дата:   09-02-15 19:36

Изводът какъв е? Че в крайна сметка, дори и нещо да не са се доразбрали, ако обясниш на клиента спокойно и обстойно, нещата ще бъдат ок, ако обаче се държиш като темерут и се правиш на бай Гъзар пред клиента- гризеш дървото. Лошото е, че в много други сервизи се отнасят по подобен начин с клиентите си- коли, телефони, плочкаджии, мазачи- все едно им крадеш от личното време безплатно!
На такива вече се научих да им казвам "За нищо не ставаш, аре чао!"
Един дори искаше да ме бие, като му казах така [smile]

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: mitkomk   
Дата:   10-02-15 09:39

Напротив за диагностика само като такава, пари не трябва да се взимат.
Защо:
Ако бяха такива специалисти "Затова са специалистите ... , особено щом поддържат големи марки ." и то с опит и знания, те би трябвало доста да са наясно още преди отваряне горе долу къде,какъв може да е проблема.

Освен това да няма отказ от типа: няма я часта, не може да се оправи и тем подобни.Щом е официален сервиз на дадена марка той би трябвало да има винаги решение на даден проблем.(щом нещо е много сложно и не им е в компетенцията най малкото да може да се придвижи).

Единствено трябва да се плаща за диагностика АКО клиента отказва предлаганите му възможности за ремонт.Примерно цена на ремонта която не е съпоставима с цената на ремонтираното. НО винаги трябва да му се предложи решение на клиента и той да решава.Все пак е положен труд за откриването на причините.
А когато се извършва ремонт цената на диагностиката направо да си се включва в цялата цена.Най малкото защото на диагностиката не може да се сложи твърда цена.Труда за дигностиране на различните проблеми е различен.


То тогава всеки сервиз може да вземе да извършва предимно "диагностика",без да го интересува самата поправка, и да лапа парички.какъвто май е дадения случай[smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: anjsan   
Дата:   10-02-15 15:18

Не е така ! Щом има повреда и ти не можеш да разбереш каква е си носиш машинката при спец . Предполага се , че той е квалифициран и може да установи проблема . Не защитавам сервиза . Всяка работа се заплаща - това е положението .
Преди време аз отидох само да питам един часовникар за един измервателен уред какво представлява и как работи . Човека ми каза , че само за да го погледне и да си каже мнението ще ми вземе примерно 5-10лв . В случая платих за информация , щото майстора беше възрастен ; опитен и знаеше . От там нататък се прави договорка при разглобяване , сглобяване или ремонт , ако нещо не е в ред . Такива ми ти работи ...

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: hotsnail   
Дата:   10-02-15 19:04

Mitko всичко щеше да е ок, ако в края не се беше оказало, че апарата е имал нужда от просто почистване.

Диагностиката е най-трудна и скъпа. Именно нея хората в Лас са претупали. За резервните части също си мисля че са разтягали опашати лъжи, но не съм сервиз на електроника да знам. За колите Тойота имат части за модели от преди 50 години.......факт

ПП Доколкото знам има нормативно установени правила за сервизната дейност. За дефекти Сервиза първо прави диагностика, дава оценка на ремонта, която клиента приема преди да се пристъпи към ремонт. Диагностиката също се заплаща



Публикацията е редактирана (10-02-15 19:48)

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: J0R0   
Дата:   10-02-15 22:46

В случая "диагностиката" е виртуална.
Техникът знае къде е повредата. То няма много варианти къде да е в случая.
Знае какво трябва да се смени, дори ми казва платката колко ще струва.
Преди още да го отвори, той се обажда до склада да поръча тая платка.
Или просто знае че я няма.
Или му казват че я няма - все тая.
Той така и не си прави труда да отвори апарата.
Защо да го отваря, като и без да го отвори знае къде е повредата, а частта така и така я няма?
Ей това е "диагностиката".

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: deerstalker   
Дата:   10-02-15 23:26

Много добре е познат факта за софийските техници - с ръцете в джоба - гледат гушите да си пълнят.

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: imitev   
Дата:   10-02-15 23:52


Цялата държава е на тоя хал - таксиджии, магазинери, милиционери, депутати...

... аа щях да забравя фотографите [smilie18] [smilie18] [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: Sis2015   
Дата:   14-08-15 21:45

В рамките на 1г. фотоапаратът ми Sony се разваля и ремонтира 3 пъти,като причината е една и съща-обективът не се прибира.Първият път го занесох в LCD & Plasma център - ЛАС,кв. Лозенец, бул."Яворов", 50-56.Гаранцията беше 1месец,цена за диагностика+ремонт=70лв.Няколко месеца по-късно-същият проблем.Занесох го в АВ ЛАС,София, жк. "Стелбище" бл.1.След като им казах,че нося фотоапарата за втори път,вече гаранцията стана 2месеца,диагностика+ремонт=70лв.Докато все още беше в гаранция апаратът отново се развали,но т.к. не бях в София им го занесох 2 дена по-късно.Отговорът бе:"Много съжаляваме,но гаранцията е изтекла!".Дори не си направиха труда да видят,че последните снимки са с дата,докато е бил в гаранция и че няма как да се изтрият или да се направят някакви настройки.На въпросът ми :Може ли да заплатя само ремонта?-отговорът бе:Вие не сте компетентни,трябва да се заплати диагностика+ремонт(т.е. отново 70лв).Каква диагностика-аз Ви го нося за трети път-проблемът е видим.Е..... теглих им една майна и си тръгнах-няма такава наглост,няма да съм им един от спонсорите на сервизчето!!!

Отговори на това съобщение
 Re: Лас Сервиз София - не ходете. Мошеници са.
Автор: imitev   
Дата:   14-08-15 22:49


На мен ми изпратиха предплатен, но грешно поръчан, комплект уплътнения след 100 разговора и разтакаване. Трябвало да говоря с шефа...

Подчинените не можели да го направят - аз лично трябвало да говоря с него.

След като се разбрахме ми поръчаха правилния и сега подводното фото е без грешка.

Страдат от мениджмънт.

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2  3  4  5     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »
Албум преди 6 часа
рейтинг:
рейтинг:
рейтинг:
рейтинг:
рейтинг:
рейтинг:
рейтинг: