Автор: J0R0
Дата: 09-02-15 15:46
Аз ще обясня какво означава агресивен клиент :)
Също така от ЛАС могат да пуснат целия запис от камерите, от началото до края, вероятно е повече от час :))
Повече от час тия хора ме държаха в сервиза.
Помолих служителката за фактура и протокол.
Попитах я най-учтиво, защо са тия тарикатщини на дребно, смята ли че репутацията на сервиза струва 24 лева, на толкова ли я оценява, защото възнамерявам да напиша жалба до КЗП и да опиша историята във форумите.
Тя ми каза, ок пишете и се жалвайте където искате.
Пък сега - хър-мър, е защо?
След около 20 минути чакане, я попитах какво става, няма ли най-накрая да си получа протокола, тя ми рече - еми, той шефа беше тук, но излезе.
Значи шефът през половината време е бил на 2 метра, но не взе отношение.
Чаках го още половин час да се върне.
Като се върна 10 минути писаха протокола, който уж вече беше написан.
После поне 10 мин го пращаха от единия компютър до другия, за да го принитрат.
Видимо им правеше кеф да се гаврят с мен и да ме карат да чакам излишно.
Тогава реших да им отвърна в същия стил.
Взех да ги питам дали имат нужда от техник да им прегледа компютъра. Дали мога да им помогна като им пренеса информацията с моя флашка от единия на другия компютър. Да им проверя безплатно мрежата... и ей такива подмятания.
Та това е то агресивното държание, пак да кажа, след един час чакане в сервиза.
Колкото до разните конспиративни теории, не, не познавам никого от Стемарк, ако ги познавах, нямаше да търся друг сервиз.
Апарата го продадох бързо, защото го подарих на практика. 100 лева струват (втора ръка) обектив 18-70 + зарядно и батерия. Тъй че тялото идва бонус. Пък все пак работеше в автоматичните режими.
Е, вече работи във всичките, да си го ползва със здраве новия собственик.
Та, г-н Станимиров, вместо да търсите конспирации, просто се дръжте нормално с клиентите. При нормално отношение от ваша страна, всякаква конспирация би била неуспешна.
|
|