Автор: alex.d76
Дата: 10-01-24 18:23
TheOne написа:
> Явно някой следи темата тук,
> защото много бързо се развиха
> нещата и кореспонденцията с тях !
Е колегата по-горе ти го е написал, че се чете ... Белким прочетат и моя пост!
Та да споделя - доста неща, и скъпи и евтини, съм вземал от Синтезиса и винаги съм бил доволен от бързината на реакция и комуникацията с тях.
Напоследък обаче явно нещо не е както преди, като чета какво споделяте за тях...
За какво иде реч - поръчах да ми доставят предна капачка за Tamron 15-30mm G2, защото нямаха наличност. И се започнаха драмите...
На сайта е записано, че когато поръчания продукт не е в наличност, служител ще се свърже с мен за уточнение за срока на доставка и т.н. Е, една седмица никой не звънна, при което им написах леко гневен мейл с подсещане за обещанието им. На следващия ден получавам отговор с въпроса дали потвърждавам поръчката, за да заявяват капачката - потвърдих.
След има-няма две седмици и няколко дена тяхна служителка ми звъни (по-точно на 04.01) за да потвърдя дали да я пращат, защото е пристигнала (капачката де, не служителката...) Потвърдих, и о чудо - днес сме 10.01, а капачка още нямам, макар че след вече наистина гневен мейл от вчера видях, че в статуса на поръчката ми е сложен номер на товарителница с дата на изпращане 04.01 и дата на доставка 05.01 ?!?!? Бегом към уречения офис - викам си може па нещо системата на куриера да се е бъгнала, стават такива неща. Ама нъцки - момчета гледа, търси, вика "Няма никакво движение по тази пратка, явно не е предадена на куриер" ... хъх ???
Та така - не съм очаквал и аз такова отношение точно от такъв голям търговец...
Публикацията е редактирана (10-01-24 19:31)
|
|