Автор: hotsnail
Дата: 25-09-21 10:22
За времето когато излезе а6000 и след него а6300 тоя сензор беше супер. Като шум се справя горе долу на нивото на А7 оригинала. Това е доста по-добре от Никон Д700 или Сони А900.
Ама шума е само един параметър. Фул фрейм се взема и заради творческите възможности, динамичния обхват, по-точни цветове, по-висока резолюция ....
излязоха и нови фул фрейм сензори след а6000, които са по-добри в доста отношения. Странно е, че реално значително по-добър кроп сензор за снимки обаче няма. Фуджи са с нов сензор но резултатите за фотография въпреки, че е по-нов и високо технологичен модел са малко по-слаби т.е. има една идея по-нисък динамичен обхват и по-висок шум. Не е толкова важна математическата разлика в резултатите, колкото очевидната липса на напредък в картинката на кроп сензорите. Новия сензор на Фуджи е значително по-добре за видео обаче. Прави също 20 кадъра в секунда снимки. Има много ползи и напредък от технологията, но качеството на резултатите не е сред тях.
А6400 има най-добрия АФ все още в кроп формата. Фуджи и Никон още не могат да догодят алгоритмите. А Канон май не са пускали кроп камера с технологията от R5.
Ама в крайна сметка най-важно е какво има на снимките. По-скъпа и качествена техника винаги има, но тя не може да избере композиция, светлина, поза, момент ....
Иначе а6400 ако Ви е на сърце е добра камера. Има обективи за нея на сносни пари. Може и фул фрейм приятелче да и вземете след време. Ако Ви се иска фул фрейм а7с е почти 1:1 като размер, но има някои нови екстри и е фул фрейм. Двете камери са малко минималистични. Трябва да знаеш какво искаш или да се учиш с камерата. Несъмнено вършат работа и при правилен подход са много лесни за ползване.
Ако ще Ви е първа камера с голям сензор отделете време да научите туй онуй за фотографията и изобразителното изкуство- дълбочина на фокус, бленда, скорост, чувствителност, композиционни правила (по-скоро идеи), цветове, как се държи светлината, как се контролира светлината и т.н.
Публикацията е редактирана (25-09-21 10:57)
|
|