Автор: InnerSelf
Дата: 13-08-18 19:26
Здравейте,
Пускам темата, не защото искам да се оплаквам, а защото искам да споделя какво ми се случи, та да може всички останали, които четат да имат едно на ум, а и ако някой има подобен случай - да сподели, ако желае.
След като преди няколко дни изпратих пратка, с наложен платеж от 29 лв. и след като тя беше взета от получателя и получих SMS за получаване на паричен превод, отидох в съответния офис на Еконт, да си получа парите.
Действието се развива в гр. Пловдив.
В офиса ми беше съобщено, че паричния превод вече ми е изплатен!? След като заявих, че това няма как да се е случило и нека да сравним подпис, данни и т.н., поведението на служителя стана леко нагло и още по-настойчиво ми каза, че парите са ми изплатени и точка.
Аз казах, че това няма как да се е случило и нека все пак да сверим данните. Той ми показа документ, на който фигурира подпис, който не е моя, и имена на лице, на което са изплатени парите. Малкото име и фамилията са същите като моите, но презимето е различно. Аз казах, че нито подписа и моят, нито имената и нека да сравни подписа от документа с този на личната ми карта. След като го сравни се видя, че очевидно няма как да моят, ми беше казано, да отида в централния офис, защото там били изплатени парите по погрешка и там щели да ми възстановят сумата.
На въпроса ми как ще бъда обезщетен, отговора беше, че те не можели да ми отговорят, не можели да направят нищо по въпроса и ако имам претенции да заведа рекламация на националния телефон на Еконт. Но най-добре щяло да бъде да не завеждам рекламация, защото служителят, който е допуснал грешка, щял да бъде глобен!? Това едва ли не ми беше казано със заповеднически тон.
Вече извън офиса, докато набирах националния номер, т.нар. управител на офиса излезе и карайки ми се, продължи да ме заставя и да ме заплашва, че ако заведа рекламация, ще трябва да чакам 14 работни дни, а иначе щяло да стане веднага.
Аз все пак се обадих, заведох рекламация и ми беше съобщено, че рекламацията ми ще бъде предадена в отдел Рекламации и в срок до 14 работни дни ще получа отговор.
Всичко това става в петък. Днес, понеделник, около 10 часа сутринта, получих обаждане от служител на отдел Рекламации, че случаят е разгледан, че ще ми изплатят парите, а служителите щели "да си понесат последствията". На въпроса ми какво ще е обезщетението ми, отговора беше - а вие какво обезщетение искате от Еконт?
Обяснявам, че първо парите ми са забавени, изплатени неправомерно на друго лице, че имаше нагло и непрофесионално поведение на служителите офиса и т.н.
Отговора беше, че ще ми се обадят малко по-късно.
След обяд получих обаждане уж от служителя, който е направил грешното плащане. Той ми каза, че щели да го глобят и, че ако съм искал, нека утре да отида в офиса, да ми платят наложения платеж, плюс 20 лв. обезщетение, но при условие, че си оттегля рекламацията. Дали съм съгласен така? Казах, да разбира се.
Затворих телефона и веднага пак се обадих на националния телефон. Отново ме свързаха със служителя от отдел Рекламации и му разказах всичко. Той се направи, че не е чул за въпросните 20 лв., че рекламацията ми е заведена и да чакам 14 работни дни.
Питам аз, а с това предложение за въпросните 20 лв. какво правим, защото ще ми ги дават, при условие, че си оттегля рекламацията и това не е ли опит за подкуп?
Отговора беше, че той не знаел нишо, но явно техен служител, просто се е опитвал да ме компенсира, но щом не съм искал, щели да ми разгледат рекламацията в 14 дневен срок...
Не искам да правя генерални заключения, но цялата работа много ми намирасва на някаква схема...
Аз лично сега ще заведа и онлайн рекламация на сайта им, за да съм по-сигурен, но това е сериозен спад в услугите на Еконт. Отношението е меко казано гнусно...
Офиса е Кичюк Париж, гр. Пловдив, ул. Горно Броди...
Имайте едно на ум!
|
|