Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви

Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1     всички  напред  последна
 Начинаещ търси информация и съвети
Автор: ivelin21   
Дата:   13-12-17 17:26

Здравейте,
аз съм начинаещ интересувам се от фотографията и търся информация свързана с първите стъпки така да се каже гледал съм също доста клипове в youtube.Каква литература бихте ме посъветвали да чета ? Може ли да ми препоръчате някои книги за начинаещ съвети също биха били от полза благодаря. [smile]

Отговори на това съобщение
 Re: Начинаещ търси информация и съвети
Автор: IShoot4Fun   
Дата:   13-12-17 17:42

Цък

Автор: kvakioh   
Дата:   13-12-17 17:54

Ebook3000.com, линковете longfiles и се теглят книги, списания безплатно едно по едно във формат pdf. Четат се на компютъра или таблет или електронна книга.

Автор: photoclick   
Дата:   13-12-17 18:11

Вземи си тази книга
Цифрова фотография на Денис Колисниченко
И са дадени част от фотоапаратите Nikon и Canon до 2010 година
Тя е най-актуална и всички части са сбити в една книга
Чета я в момента за втори път ;)Тази на Български на пазара е най-актуална

Първата част на тази книга ще отговори на тези въпроси и ще ви помогне да изберете оптималния за вас фотоапарат. Разгледан е и изборът на допълнителни аксесоари и обективи.

Втората част на книгата разглежда особеностите на експлоатация на фотоапарата. Ще узнаете как да смените обектива и картата памет, как да удължите живота на батерията и как да свържете фотоапарата към компютъра.