Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви

Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1     всички  напред  последна
 sony DSC HX100V
Автор: kristinji13   
Дата:   17-06-15 00:26

Здравейте! Аз съм начинаещ любител с sony DSC HX100V. Моля да ми помогнете (кажете) как мога да правя снимки фокусирани върху даден предмет а около него е размазано. Съжалявам за обяснението, не говоря Вашия език. Просто искам да правя хубави снимки на сина ми и семейството по празниците. То така започнах, а сега се чудя какво да снимам. С две думи харесви ми. Надявам се някои да ми помогне и ако маже да ми каже други функции на фотоапарата ще съм много благодарна. [shtrak]

Отговори на това съобщение
 Re: sony DSC HX100V
Автор: chrisnoch   
Дата:   17-06-15 01:01

HX100V е с малък сензор и не можеш да очакваш значително "размазване" на фона. Най-доброто, което можеш да направиш е да снимаш на възможно най-отворена бленда - режим "А" (приоритет на блендата) и настройваш на възможно най-малкото число (което всъщност отговаря на възможно най-отворената бленда). Все пак внимавай за стойностите на скоростта - да не се чудиш защо всичко е размазано, не само фонът!
Няма да е зле да прочетеш и някоя книжка по фотография за начинаещи.

Автор: lamerko   
Дата:   17-06-15 01:04

Отделно могат да се направят проби при различен зум на максимална отворена бленда - ще има точно определени мм, при коти дефокуса ще е най-голям, независимо, че обектива не е с твърда светлосила...

Дата:   17-06-15 12:35

Ами ако купя обектив ще се получили това което искам.. и ако е така можете ли да ми кажете какъв обектив

Автор: terminator   
Дата:   17-06-15 13:16