Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1     всички  напред  последна
 Светкавица за "bounce flash" - Nikon
Автор: randal   
Дата:   13-11-13 12:46

Здравейте,

Изчетох доста от темите във форума - разбрах и за филма в който много неща за фотографията са обяснени доста добре и при първа възможност ще го гледам.
Аз съм начинаещ във фотографията и ще се радвам ако получа няколко добри съвета.
Имам Nikon D7100, и искам да си взема външна светкавица - най-вече за "bounce flash". Доколкото прочетох, трябва да търся светкавица която поддържа i-TTL, да може да се върти и хоризонтално - за портрети и за отразяване в стена. Има ли нещо друго което трябва да гледам - освен водещото число, което било на принципа колкото повече - толкова по-добре :)
И ако може да ми предложите някакви добри бюджетни решения които все пак няма да се налага да се пращат често на сервиз.

Предварително се извинявам ако темата е дублирана ;)


Отговори на това съобщение
 Re: Светкавица за "bounce flash" - Nikon
Автор: Rand   
Дата:   13-11-13 12:49

Кой е въпросният филм?

Отговори на това съобщение
 Re: Светкавица за
Автор: kvakioh   
Дата:   13-11-13 12:50

Под "бюджетно" какво трябва да се разбира- 50-100-500лв?
Като директно отговор на въпроса и най-лесно- SB-800 Nikon.
Kато малко по-евтино, но също по темата: Nissin Di622
Това бих си взел аз.
Да не се пропуска и фактора батерии и зарядното за тях. Те също струват достатъчно пари.



Публикацията е редактирана (13-11-13 12:52)

Отговори на това съобщение
 Re: Светкавица за
Автор: mitku   
Дата:   13-11-13 13:07