Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1     всички  напред  последна
 Снимки на диви животни?
Автор: PaperWhite   
Дата:   15-09-13 15:35

Здравейте, аз съм абсолютно начинаеща, разполагам с Canon 550D, китов обектив и 75-300mm. В момента съм запалена по уайлдлайф фотографията. Може ли някой да ми предложи някаква достъпна техника, някакви съвети и примери, места в западна българия? [shtrak] [cool]

Отговори на това съобщение
 Re: Снимки на диви животни?
Автор: demiman   
Дата:   15-09-13 15:39

[beer] диви животни

Отговори на това съобщение
 Re: Снимки на диви животни?
Автор: PaperWhite   
Дата:   15-09-13 15:44

Огледах по-голямата част от темите, но в повечето само се карат и не казват почти нищо съществено.[beer]

Отговори на това съобщение
 Re: Снимки на диви животни?
Автор: asahi   
Дата:   15-09-13 16:31

Какви точно диви животни те интересуват - мишки, вълци, елени, слонове?

Отговори на това съобщение
 Re: Снимки на диви животни?
Автор: vgramatikov   
Дата:   15-09-13 23:33

Здравей!
При Канон има доста достъпна качествена техника за заснемане на диви животни ,както и камери подходящи за това.

Принципно поставящата се фотография на диви животни ,е предимно свързана с заснемането на птици поради това ,че те са най-достъпния обект в тази област.

Този тип фотография е обързан с изискванията за спортна камера ,тоест бърза камера с добър автофокус и сензор.
Свърназа е също и с достатъчно обхват или супер телефото обективи над 300мм.

Чудесни камери за такъв тип фотография от по-старите модели са: