Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1     всички  напред  последна
 Благодарност
Автор: vaskoni   
Дата:   04-07-13 14:02

Искам да изразя тук пред вас, чувството си на дълбока благодарност към екипа на Динофос! След като почти две години тригера ми, Pixel Knight ми служи вярно, дойде момента да се появи и засечката. Знаех че няма да се мине без ремонт, а той е инструмент който ползвах почти всеки ден. Обърнах се с молба за ремонт, към екипа, и лично към Христо Кабадаев. Приятната ми изненада беше когато Христо ми каза че ми заменят напълно безплатно целия комплект с нов... Останах безмълвен! Нямам думи с които да опиша бързината и човечността им! Хвала на такива хора, на целия екип!!! Все още имало свестни търговци в нашата родина, въпреки всичко,въпреки целия хаос в който живеем. Благодаря им от сърце! [smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: Благодарност
Автор: mihail_radkov   
Дата:   04-07-13 14:06

Аз съм ползвал услугите им веднъж и също мога да кажа само добри думи [smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: Благодарност
Автор: jsashkov   
Дата:   04-07-13 16:12

Присъединявам се, само най-добри чувства имам към тях, хвала [thankyou]

Отговори на това съобщение
 Re: Благодарност
Автор: vaskoni   
Дата:   04-07-13 16:18

[smilie24] [smilie24] [smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: Благодарност
Автор: artkolor   
Дата:   04-07-13 16:44

[smilie24] [smilie24] [smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: Благодарност
Автор: pepi34   
Дата:   04-07-13 19:03

И аз имах такъв проблем преди 3-4 години с друг синхрон и ми го смениха безплатно още в гаранция. Ето още една причина да не си купуваме от Китай директно за разлика от 10лв [cool] . Аз лично и преди не съм бил фен на поръчките от Китай ( и за 10те лева икономия, което няма да ме направи по-малко цървул,ако се чувствам такъв), но от както познавам екипа на Динафос си купувам всичко каквото имам нужда от там, макар и да не е много.Де да можеше и големите фирми да предлагат обслужване на тяхното ниво. За сервиза на Никон и Канон, това ще остане в мечтите ни. А има и още по-зле. Наскоро си купих професионален монитор 27инча ДЕЛ и никога повече няма да повторя в тази фирма[shtrak].



Публикацията е редактирана (05-07-13 01:26)

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »