Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви

Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1     всички  напред  последна
 избор на обектив
Автор: fiskerbg   
Дата:   30-01-12 14:11

Зравейте. Аз съм начинаещ с фотографията и съм любител.
Преди малко повече от половин година си купих Canon EOS Rebel T3 и пристигна с 2 обектива - 18-55mm IS II lens и Canon EF 75-300mm f/4-5.6 III USM Lens. В момента търся различни алтернативи за обектив защото желая да си го „ъпгрейдвам“ за лятото. И така де въпроса ми е свързан с два обектива, кой бихте ми препоръчали като по мултифункционален. Единият обектив е - Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM , а другият е - Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM Lens.
P.S. Само че ми казаха че кропа няма да е мн хубав на втория обектив за моята камера . Това голм минус ли е ?!
Благодаря предварително :)

Отговори на това съобщение
 Re: избор на обектив
Автор: bordon   
Дата:   30-01-12 14:18

За Канон втория го смятат за доста унуверсален и с добри възможности. Защо няма да е добре при кроп-а?

Автор: TPECHAT   
Дата:   30-01-12 14:38

24-105mm за кроп е безумие... според мен [smilie21]

Дата:   30-01-12 14:43

Еми не съм много запознат с разликата в между двата обектива освен че е единият е 15-85 , а другият 24-105 и позволява снимане на малко по далечна дистанция , а и вторият се води L / Luxury /. А това за кропа кой какъв обектив е каква е моята камера незнам точно. А незнам този втория дали ще е добър за пейзажни снимки освен за профилни .

Автор: slavi_vt   
Дата:   30-01-12 14:52

>Автор: TPECHAT
>Дата: 30-01-12 14:38

>24-105mm за кроп е безумие... според мен