Автор: jonkobg
Дата: 29-02-16 17:48
Рутинно, рутинно, колко да е рутинно :)
Вярно е, че излиза по-евтино или поне би трябвало да е така, но не бих ползвал превозвач, ако продавачът осигурява доставка до България.
От четвъртък чакам потвърждение от посредника дали пратката ми е получена. Продавачът ме пита дали всичко е ОК и аз се чудя какви обяснения да му дам.
Пратката е регистрирана на сайта от моя страна, но посредникът нищо не е отбелязал. Писах на чата в скайпа, само допълнителен въпрос ми зададоха и дотам.
Днес сутринта отправих запитване по скайпа. Отгомориха, че ще ми пишат "малко по- късно". Преди около час им напомних - никакъв отговор, а са на линия. Преди малко позвъних по скайпа - никакъв отговор.
Довечера ще играя в един търг и не знам дали да доверя наколкостотин евро на такава фирма.
П.С.: За да бъде всичко както си му е редът, не отговарят и на мобилния телефон, посочен в сайта.
Не посочвам кой е сайтът, защото може пък нещо форсмажорно да се е случило и не искам да вредя на ничий бизнес, но е факт, че по-евтиното е свързано и с повече рискове.
Публикацията е редактирана (29-02-16 17:57)
|
|