Автор: fogost
Дата: 28-12-09 05:29
Добро утро.
Ще започна направо по темата.
Аз лично съм останал впечатлен от бързината за реакция след обаждане на 112.
Обаждал съм се не веднъж и винаги са реагирали адекватно.
Ще разкажа за два случая.
На крастовището на Резбарска и Магахан, иначе казано пред входа на Балкан Стар Аутомотив в София, беше разлято някаква мазна течност, която беше направила пътното платно като парзалка, всички едвам спираха и респективно едвам тръгваха.
Реших да се обадя на 112 преди някой да се е засилил да хване жътия светофар и от като мине от другата страна да се забие във вечно образуващата се колона.
Звъннах, обясних за какво става дума, бяха доста любезни, затворих телефона и продължих.
На следващия светофар, което е на 1 мин макс ми се обадиха от Столичен Инспекторат за потвърждение, обясних им да побързат преди да е станало "мазало", те отговориха, че изпращат да се почисти, благодарих им и затворих.
Връщайки се обратно след 30 мин, вече беше изчистено!
Да, не знам дали 40 мин са бързо реагиране, но пък като допусне факта, че можеше да не се изчисти изобщо, мисля, че е добре.
Втора история.
Седейки на светофара на крастовището на 1-ва Българска и Каменоделна, горе при гробищата, забелязвам страхотни висулки на една сграда на ъгъла. Под висуките, които са с размери по 1м до 1.5м е точно тротоара, по който непрекъснато вървят хора!!!!
Сградата е висока 2 етажа, стара архитектура, демек доста висока и ако падне някоя висулка на главата на някой, считайте, че е до там.
Обаждам се аз, обясних горе написаното, благодарих и затворих.
След 1 мин ми звънят от гражданска защита за да им потвърдя.
След 20 мин вече почистваха висулките!
Тъй, че явно има какво да се доизкусурява, но явно системата работи.
Възможно е да има пропуски и неуредици, каквото за мен е повторното обаждане от дадената институция, която трябва да реагира, но всъщото време оставам доволен, с лек резерв, винаги има какво да се желае!
Поздрави!
Хубав ден!
Публикацията е редактирана (28-12-09 05:31)
|
|