Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви

Теми - forum: Архив
 първа  назад  1     всички  напред  последна
 Пейзажи и цифров снимач
Автор: unguzov   
Дата:   02-07-04 11:00

Имам някакво неприятно чувство, че пезажите не се получават с цифровите машинки. Нещо все гадно ми изглеждат...
Аз съм начинаещ, но прочетох от дебелите книги, че блендата трябва да се свие максимално (F8 на моя) за да се увеличи малксимално полето на рязкост (DOF). Има ли още трикове? [smilie11]

Отговори на това съобщение
 Re: Пейзажи и цифров снимач
Автор: djidji   
Дата:   02-07-04 11:07

статив! пробвай освен статива и самоснимачка!

Автор: msld   
Дата:   02-07-04 11:10

zashto da ne se poluchavat s digitalnite mashinki?vij snimkite v moya profil...

Автор: J0R0   
Дата:   02-07-04 11:20

Истина е, че цифровите апарати изкарват по-плоско изображение, особено що се отнася до небетата. Слънцето при изгрев или залез при цифраците е бяло, докато на лента си е червено. Няма я тази разработка в облаците, каквато има на филма. При цифровите полутоновете и нюансите са по-малко.
За сметка на това рязкостта е по-голяма, имат си и други предимства.
За да стане хубав пейзаж с цифрак трябва да направиш два кадъра, един недоекпониран, другия преекспониран и да ги насложиш след това във фотошоп.

Автор: inmitev   
Дата:   02-07-04 11:23

Зависи от изискванията, които си поставяш.
Виж малко мнения по темата на този адрес - има много любопитни изказвания. Най-много ме впечатли факта, че тамошно известно фотосписание изрично отказва да приема за печат пейзажи, снимани с цифров фотоапарат.