Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Клубен живот
 
 Малко размисли за компетентността в някои софийски автосервизи...
Автор: boni   
Дата:   14-08-09 15:24

Напоследък често се сблъсквам с откровена некомпетентност, придружена с кожодерство в софийските реномирани автосервизи:)
Пример - баланс на гуми в Мотоексперт (Фулда) . Преди баланса - силни вибрации около 100км/час, след баланса леки но чувствителни вибрации около 120км/час.
Последващ баланс в "селски" сервиз в Любимец - перфектно поведение на колата без вибрации.
Това не е случайно - случва ми се два пъти, веднъж на Тойота Селика, втори път на Опел Астра и в двата случая гумите са Фулда и са нови.
След проблеми с устойчивостта на колата - тест на амортисьори на Мерцедес 124 200Д в Мото Експерт - заключение - "Абе добри са и да ги смениш няма да стане по-добре, сигурно е друга причината.".
Да ама според мен е видимо, че не са добри, усеща се неустойчивост на колата дори и по равен път и в завой.
Въпреки препоръката да не ги сменям, ги смених и колата просто заспа....
Отново тест на амортисьори на Опел Астра и пак ми викат същото, че били добри, а колата се клати яко и си личи от 100 метра, че предните хич ги няма...
До тук с Мото "Експерт"

Радиал пък въобще не искам да ги споменавам, тея са пълни мошеници и лъжат много здраво при преглед на ходова част + че си измислят несъществуващи проблеми.

И сега да кажа две думи за сервиза на "Дунев Мотор Спорт"
Отивам за компютърна диагностика на новозакупена кола - Волво 850 бензин с обикновена газова. Казват ми - на бензин е топ, няма грижи и всичко е в нормата, но на газ е доста богата сместта на празен ход. Сега ще я регулираме. Регулираха я уж, взеха ми за диагностика 40лв и ме пуснаха по живо по здраво. Още на първия светофар обаче колата взе да губи обороти и да работи нестабилно. След като пуснах климатика пък направо угасна. Айде обратно в "Дунев" . Взеха да се тюхкат да филосовстват, да въртят разни винтове и я закрепиха някак си. Тръгнах си, но определено не беше добре, глъхнеше при ускоряване. Както и да е, нямах време и желание да се връщам повече. На другата сутрин тръгвах за Търговище. Още преди да излезна от София колата изведнъж започна да гасне на празен ход и да мирише на газ. Отварям капака - направо един винт от изпарителя липсва(явно е изпаднал) и като подам контакт от там си фъска газ яко...Изключих газта и карах на бензин до Търговище. Поне останах приятно изненадан от ниския разход на бензин - под 7.5, което ми се стори малко за 5 цилиндров мотор и 2 тона кола:)
На входа на Търговище виждам сервиз за газови уредби и спирам веднага. Хората бяха супер учтиви, веднага си оставиха работата по една кола, намериха такъв винт, след което за 10 минути ми направиха реглаж без никакви компютри. Питах ги колко струва всичко и ми казаха.... 6лв ! Просто нямам думи...Разбира се дадох им 10, но пак е малко. След като покарах колата мога да кажа, че съм очарован от реглажа. Колата върви също като на бензин, няма никаква разлика, разхода е към 8.5-9 газ, което спрямо 7.5 бензин смятам, че е супер, особено като се има предвид, че газовата е обикновена БРЦ, а не инжекция...Другия път като минавам през Търговище задължително ще ги почерпя тея хора от сервиза:)
За същото Волво - сервиз "Стенд" на изхода на Харманли. Преглед на ходова част - безплатен... Казаха ми, че при тях всички прегледи са безплатни.
Смяна на маншон на каре, маншон на кормилен накрайник, предни накладки, предна биалета - за труд 30лв...
Не знам вече какво да мисля... За тези неща в София щяха да ме одерат тройно.
И при автомивките забелязвам подобна тенденция - в София все по-често мият през пръсти, особено вътре и струва 14лв. В Любимец ми я мият перфектно, слагат ми и ароматизатор от тях и всичко струва 7лв...

Та така:)

Отговори на това съобщение
 Re: Малко размисли за компетентността в някои софийски автосервизи...
Автор: Тед   
Дата:   14-08-09 15:28

Ремонтирайте колите в провинцията при възможност....

Не се майтапя. Мои познати масово правят така.
Не само заради факта, че в Сф поне 30% отгоре е услугата....за някои неща Х2...и гаранция ..франция..

Отговори на това съобщение
 Re: Малко размисли за компетентността в някои софийски автосервизи...
Автор: Vinsent   
Дата:   14-08-09 15:31

За Радиал не съм съгласен. В сервиза на Париж са ми правили най-качествената регулировка на преден/заден мост! [smilie24]


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: BOrIsOff   
Дата:   14-08-09 15:32

И мои познати масово ремонтират колите си далеч от София - по-ниски цени за услугите и по-качествено свършена работа

Отговори на това съобщение
 Re: Малко размисли за компетентността в някои софийски автосервизи...
Автор: Jamess   
Дата:   14-08-09 15:33

Ами, Бони, след като почти всички тарикати и мошеници се преместиха в София да мародерстват явно в 'провинцията' са останали да бачкат само читави хора.Извод - ремонтни дейности само извън София!

[shtrak]

Отговори на това съобщение
 Re: Малко размисли за компетентността в някои софийски автосервизи...
Автор: asahi   
Дата:   14-08-09 15:34

И аз сменям гуми по пътя. Последните 2 пъти в Карлово - евтино, бързо, качествено.

Отговори на това съобщение
 Re: Малко размисли за компетентността в някои софийски автосервизи...
Автор: boni   
Дата:   14-08-09 15:35

Винсент, имам изключително лоши впечатления от сервиза на Радиал до ЖП прелеза в Х.Димитър, но просто не ми се разказва сега. При диагностика на ходова част на Мерцедес 124 ми изкараха една торба фалшиви дефекти. Добре че поне малко разбирам от тези неща и отидох и другаде за сверка.
За сервиза на Радиал под Моста Чавдар имам много негативно отношение след един некачествен ремонт на Пежо 205 на баща ми...

Отговори на това съобщение
 Re: Малко размисли за компетентността в някои софийски автосервизи...
Автор: boni   
Дата:   14-08-09 15:38

Хаха, сега се сещам как в Мото Експерт при преглед на ходова част на Опел Астра казват, че всичко е ОК, при условие, че и двете предни биалети, които свързват стабилизиращата щанга с носачите, просто ЛИПСВАТ... Няма ги въобще[smilie18] Дето се вика - не се вижда да са разбити, защото просто ги няма:)



Публикацията е редактирана (14-08-09 15:40)

Отговори на това съобщение
 Re: Малко размисли за компетентността в някои софийски автосервизи...
Автор: Gruyu   
Дата:   14-08-09 15:42

В София всеки е анонимен, град голям, хората не се познават и да се оплакваш и ревеш никой няма да ти обърне внимание. В софийските автосервизи явно имат повече работа в сравнение с провинциалните и типично по български качеството пада, докато в малкия град не можеш да си позволиш недоволни клиенти, защото се самоубиваш и всички почват да те одумват, пък тръгне ли веднъж приказка върви обяснявай, че нямаш сестра.

Отговори на това съобщение
 Re: Малко размисли за компетентността в някои софийски автосервизи...
Автор: cicomanco   
Дата:   14-08-09 16:04

8г. си поддържах сам субарата и нямах никакви грижи!Изписах си от Москва пълния ремонтен каталог , който включва 6 модела до легасито и колата взе че запя далеч по-добре и по-евтино от преди , когато "майстор" ми изпусна жигльор от карбуратора в цилиндъра! След това да видиш как си плащаше народа за да ксерокопира книжката! Па хем МАЙСТОРИ бяха....[smilie23]

Отговори на това съобщение
 Re: Малко размисли за компетентността в някои софийски автосервизи...
Автор: Synthy   
Дата:   14-08-09 16:11

поради тази причина вече и аз сам си правя колата. прекалено много мърлячи се навъдиха.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Vinsent   
Дата:   14-08-09 16:12

boni, имам предвид сервиза на Радиал, намиращ се в бившия гараж на УБО-то на ул.Париж. Там са ми правили най-читавия реглаж на преден/заден мост на Мерцедес.[smilie24]
Освен това, на същото място открих, според мен, най-добрия и по-важно съвестен техник по автоклиматични уредби в Сф.[smilie24]


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Synthy   
Дата:   14-08-09 16:17

аз за гуми от софийските места, където съм ходил, вече отивам само в Диана на околовръстното до люлин. Скъпоооо, ама пък знам че като отида, няма да ми се налага да повтарям за същото нещо.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: IvoZafirov   
Дата:   14-08-09 16:24

И аз като Бони въпреки, че съм си от това село дет му викат София, когато се нала ремонт или при моя човек семеен приятел от 15 г. или извън софия.

На тия мошеници тук пари не давам. [ezik]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: exo99   
Дата:   14-08-09 16:26

То и с фотографите е така [smile]

Де що имаше мошеници, всичко пристигна в София и както някой каза, читавите останаха по места. [smile] [beer]

Та съвет към съфорумците от София - взимайте си фотографи и автомонтьори от прованса.

Бони, много далече тези читави сервизи, за които разправяш.
Сподели опит с някои на около 100 км.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: djogata   
Дата:   14-08-09 16:30

Уф, тия коли [smilie18] [smilie18]

Аз моята ако трябва да я водя на сервиз, по-скоро ще я продам [smilie5]

Миналата година се наложи да сменя два кормилни накрайника (+ реглаж на преден мост след това естествено) и цената на това тука е... дръжте се да не паднете... 1200 лева [smilie18] [smilie18]

Добре, че беше в гаранция колата, та само пишеше "цена на труда и материалите: 1200 лева. За доплащане: 0 лева"

Април месец. Периодичен преглед - на всеки 20,000 километра. Смяна на масло, филтри, свещи, кабели + почистване на климатика. Проверка на спирачките, окачването, боята. 1200 лева. От тях 700 лева - за труд (по 200 на час) [smilie18] [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Малко размисли за компетентността в някои софийски автосервизи...
Автор: юнга   
Дата:   14-08-09 16:37

Полша. Спасението ти може би е Полша.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: venny   
Дата:   14-08-09 16:40

Мдаааа
Читавите хора си работят сами и не се занимават с "реномирани" сервизи за по 400/500 лв. заплата.
Мото-Пфое Монтана преди 8-9 месеца. Колата ми изхвърли цялото масло от където намери. Тяхната диагноза беше счупен сигмент в един от цилиндрите [smilie10] 4000 лв. ремонт.
Отивам на 2 преки от серивза при един гаражен пич, който работи с още един негов приятел. И какво се оказва филтър за маслени изпарения за 80лв. [thankyou]. Ай честито. И ако бях я оставил да ми нарпавят ремонта в "реномирания" сервиз щяха да видят проблема с филтъра, след като са сменили всичко безсмислено и да си ми вземат парите.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Synthy   
Дата:   14-08-09 16:43

джогата, какво те накара да си купиш НОВ автомобил, от магазина?

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Amigo   
Дата:   14-08-09 17:04

сервизите в Сифия са трагедия [smilie8] добре, че имам няколко познати със сервизчета тук и в Майнарево, ама се плаща здраво [smilie2] [smilie8]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: PuertoVaras   
Дата:   14-08-09 17:13

Не трябва да се гледа сервиза,
майстора е важен.
Сервиза си стои на мястото, а майсторите се въртят от един сервиз в друг.
Запомняйте кой майстор за какво ви е бил полезен,
вземайте му визитката,
и търсете майстора, не сервиза!


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: PuertoVaras   
Дата:   14-08-09 17:17

и няма такова правило, че в София са по-зле майсторите, а в провинцията са по-добри.

Навсякъде има всякакви.
В провинцията е по-евтино.


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: tan4o   
Дата:   14-08-09 17:25

Нашата кола, си има само един майстор, много сме доволни от него! Ако за Русе на някой му трябва читав майстор да казва!

[beer] [beer] [beer]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Synthy   
Дата:   14-08-09 17:27

танчо, знаеш ли нещо за сервиза на КЛААС ?

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: tan4o   
Дата:   14-08-09 17:28

Не, за там не знам нищо, сори!
Обаче знам за сервиза на Мото Пфое, че не бива да се ходи нито за ремонт, нито за части![smilie5]



Публикацията е редактирана (14-08-09 17:29)

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Amigo   
Дата:   14-08-09 17:31

Танчо, твоят майстор само от русенски коли ли разбира или и със софийски се оправя? [smilie11] [smilie8] [smilie18] [smilie18] [ezik] [ezik] [ezik]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: matasel   
Дата:   14-08-09 17:37

Бони, като гледам какъв опит си навъртял по сервизите мисля, че като нищо можеш да направиш и един авто форум с ревюта на сервизи.
Аз пък с моя велосипед нямам никакви проблеми - използам услугите на един съфорумец - "матасел" май му беше никът и той прави всичко. Особено добре се справя с вредните емисии. Не знам как ги докарва, но никой прибор не може да ги хване. Само ако ям боб има малко метан, ама аз не ям, така че проблемът е решен 100%[smilie5]
[beer] [beer] [beer]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: exo99   
Дата:   14-08-09 17:47

[smile] [smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: djogata   
Дата:   14-08-09 17:57

Автор: Synthy
Дата: 14-08-09 16:43

джогата, какво те накара да си купиш НОВ автомобил, от магазина?

Синти, застраховката ме накара.

В Дания застраховката зависи от годините стаж зад волана, като се брои не колко години имаш книжка, а колко години притежаваш кола. И тъй като това ми е първата собствена кола, цената на застраховката за двигател 1.6 литра щеше да е между 3500 лева годишно (това само гражданска отговорност) до към 5000 годишно за Каско. Това е тарифата на практически всички застрахователи. При наличието на инцидент (нещо повече от одраскана боя), то за следващата година каското скача с още 250 до 500 лева. Трябва да караш 5-6 години без инциденти, за да падне сериозно цената.

Имам познати, които примерно дават 3000 лева годишно за застраховка на Рено Клио 1.2л. Блъснаха го леко (с тяхна вина) - смяна на предна броня - и за следващата година застраховката им стана 3500 лева. Чудничко [smilie18]

Обаче... Ако си вземеш автомобил до 4-годишна възраст от официален представител, цената на пълното каско е 1000-1100 лева годишно. Аз карам над 25000 километра годишно, така че плащам 1200 лева. И все пак това е 1/4 от цената, която бих плащал, ако си бях взел 5-годишна кола от същата марка. Дори и колата да надхвърли 5 години, застрахователните точки си остават - просто новата кола върви с промоция - застрахователни точки, равни на 13 години стаж без инциденти.

Така че в крайна сметка като съберем цената на лизинга и застраховката, за горе-долу еднакви пари мога да карам 3-годишна кола, или 6-годишна кола. Познай кое избрах [smilie18] [smilie18]

[beer] [beer]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Synthy   
Дата:   14-08-09 17:59

аа, ти си в дания, вече всичко ми се изясни. Пожелавам ти много безаварийни км. с количката ти [beer] [beer] [beer]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Todd   
Дата:   14-08-09 18:04

Има определена закономерност в майсторството - както във всяка друга посока .


На 100 000 души население майсторите монтьори да речем са 50 човека !!!

Майсторите бояджии и те 50 .

Тенекеджиите също 50 .

Можеш и 5000 сервиза да откриеш - майсторите са същото количество .Няма от къде да дойдат повече.

Те са процент от населението !!!

Останалото е Сульо и Пульо де са им отрязани и навряни в дивият !!!

Та даже и като калфи нищо не е ставало от тях !!!

Да си майстор требе да ти иде ......
колко пъти казвам че нещата се правят от хора които могат - не от хора които искат !!!

Та така .....

И обикновенно майстора щото е майстор си бачка за него си !!!

Щото нема да трае некакъв галфон пръкнал се вчера да му дава ляб !!!Всъщност той да храни галфона !!!


И така ....

[smilie7]


Отговори на това съобщение
 Re: Малко размисли за компетентността в някои софийски автосервизи...
Автор: NeDDRaG   
Дата:   14-08-09 18:11

Мда=== Един колега си кара колата уж при при.тели и познати в Софи.= Та последния път, когато я кара беше за сериозен дефект, смяна на биелни и основни лагери. По миоте лаишки познания, изтропат ли тези лагери, вала задължително се шлайфа. Ама те мерили го, добре бил. Взе си колата и след 200 км - "Абе нещо ми се е разтропало гърнето, ще ходя в Крафт да си го оправят, в гаранция е още." И от ккрафт казват - не е гърне. И какво мислите - пак биелни лагери. А всъщност майстрът му е май кумец на колегата...

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: юнга   
Дата:   14-08-09 18:19

Автор: tan4o
Дата: 14-08-09 17:28

Не, за там не знам нищо, сори!
Обаче знам за сервиза на Мото Пфое, че не бива да се ходи нито за ремонт, нито за части![smilie5]

Кожодери. 212лв за машинката на централното за багажника. Само машинката.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: tan4o   
Дата:   14-08-09 18:29

И нашата машинка се беше прецакала, освен това сменихме динамо -всичко за 120, при нашия майстор![smile]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Amigo   
Дата:   14-08-09 18:30

май ще се ходи до Русито [smilie8] [smilie8] [smilie5] [smilie5] Танчо, ко сменя вашия велик майстор бе? [smilie5] [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: юнга   
Дата:   14-08-09 18:32

tan4o, нямаше машинка.
Исках секънд хенд, ама ниц.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: djogata   
Дата:   14-08-09 18:43

Бащата е вече страхотен експерт по поправката на Форд Ескорт. [smilie5]

Защо ли? - Защото има Форд Ескорт, и колата му дава много възможности за тренировка [smilie18] [smilie18] [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Amigo   
Дата:   14-08-09 18:50

ех, каква машинка си беше траби [smilie8] [smilie8] [smilie5] [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: boni   
Дата:   14-08-09 18:52

Хехе, едно време като студент имах Вартбург Де ЛУКС:)
Супер проста и надеждна машинка. Няма маслени помпи, картери, клапани, ангренажи ... Мечта. Сипваш масло и бензин и караш. Само му сложих едно безконтактно електронно, да не се занимавам да регулирам чукчета и наковални и заспа. Що километри съм навъртял с него, гаджета, романтика, морета... Никога не ме е оставял. Изобщоооо, супер кола[smilie24]
[smilie18] Само хубави спомени имам [smilie5]



Публикацията е редактирана (14-08-09 18:53)

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Brida   
Дата:   14-08-09 19:07

Една автомобилна марка, един майстор, една гаранция! [smilie5]
Момчето работи само върху една марка автомобили и от вратата на гаража връща всякакви хора с други марки. [smilie24]
И въпреки това, докато не погледне автомобила, не дава диагнози. [beer]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: djogata   
Дата:   14-08-09 19:13

Бони, аз имам спомени от един такъв Вартбург - бащата на един приятел от Разлог го караше, и сме го взимали назаем 3-4 пъти, ходихме с него из Пирин (до хижа Вихрен или хижа Гоце Делчев).

Колата наистина беше послушна и предвидима - на качване прегряваше по 2-3 пъти и трябваше да спираме да сипем вода, а на слизане спирачките прегряваха и не държаха, трябваше да спираме, за да ги охладим [smilie5] [beer]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: boni   
Дата:   14-08-09 19:32

Ееее, Джогата, вие сте били с някоя бракма бе:)
Моята беше от по-новите, с електрически вентилатор за охлаждането и радиатора отпред, не е прегрявала никога. Старите бяха с вентилатор на ремък и радиатор зад двигателя:)

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: djogata   
Дата:   14-08-09 19:37

О, не си спомням къде беше радиатора, не съм гледал, щото не я карах аз [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Sfilipov   
Дата:   14-08-09 19:38

Аз съм от Пловдив и колата (само ходовата част обаче ) си я ремонтирам в Царацово. Момчетата бачкат супер добре и не взимат скъпо. Но и си казват "Ние правим само ходова част. По двигателя не пипаме нищо"

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: HP   
Дата:   14-08-09 19:43

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: boni   
Дата:   14-08-09 19:44

Джогата за слизането и прегряването на спирчките на Вартбурга, да те светна сега...
Тая кола има една ръчка "Свободен ход" - на немски беше нещо като фрайлауф или нещо подобно. Това чудо ако не си го изключил като пуснеш газта и колата изключва от скорост, като подадеш газ пак си включва. По надолнище трябва да го изключиш това, за да ползваш моторна спирачка и да не товариш спирачките.
Не сте си чели инструкцията за употреба, затова така е станало[smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: boni   
Дата:   14-08-09 19:46

НР, така е прави си[smile] Обаче тука ставаше въпрос и за качеството:)

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: djogata   
Дата:   14-08-09 19:47

Бони, напротив, знаехме за тази ръчка и я ползвахме, не ни прави толкоз луди [smilie5]

Но с тези три цилиндърчета (предполагам здраво захабени) нямаше достатъчно компресия и пак не можеше да удържи 4 човека по 10-градусовото нанадолнище от хижа Вихрен до Банско, така че спирачките си се ползваха и прегряваха [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: Малко размисли за компетентността в някои софийски автосервизи...
Автор: steeens   
Дата:   14-08-09 19:50

djogata ,нещо е бил не у ред тоя Вартбург.Нормалните нямат такива кахъри.И аз съм бил вартбургер и съм останал само с хубави спомени от тази кола.
Но за софийските сервизи и аз мога да кажа-[smilie23] [smilie23] [smilie23] [smilie23] [smilie23] [smilie23] [smilie23] [smilie23] .

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: imitev   
Дата:   14-08-09 19:58

Аз мога да кажа за ввсички сервизи същото...

Без изключения.

Един път ще ти направят колата, 5 пъти ще ти я претупат.

За това си правя колите сам.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: djogata   
Дата:   14-08-09 19:59

Стийнс, Бони, просто беше престарял горкият, и товаренето по тези стръмнини му идваше в повечко [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: djogata   
Дата:   14-08-09 20:00

Нали хората затова са казали "Когато ти оправят колата и жената, по-добре да не гледаш" [smilie18] [smilie18] [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: юнга   
Дата:   14-08-09 20:01

https://photo-forum.net/static/forum/2009-08/bamc2318.JPG
http://www.autowp.ru/pictures/prochie/wartburg_353/autowp.ru_prochie_wartburg_353_6.jpg

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: boni   
Дата:   14-08-09 20:07

Ааа, Юнгата, моя беше след фейслифта[smilie18]

https://photo-forum.net/static/forum/2009-08/hryh4374.JPG
http://www.twopenny.com/potn/img_0627.jpg

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: юнга   
Дата:   14-08-09 20:24

Това, но на снимката е комби/турист/.

https://photo-forum.net/static/forum/2009-08/zjqu5586.JPG
http://www.autowp.ru/pictures/wartburg/353/autowp.ru_wartburg_353_tourist_4.jpg

и това

https://photo-forum.net/static/forum/2009-08/vovn5674.JPG
http://www.autowp.ru/pictures/wartburg/353/autowp.ru_wartburg_353_1.jpg




Публикацията е редактирана (14-08-09 20:26)

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: юнга   
Дата:   14-08-09 20:31

Татко, Бог да го прости, имаше това

https://photo-forum.net/static/forum/2009-08/mdcz0125.JPG
http://www.autowp.ru/pictures/zaz/zaporozhets/autowp.ru_zaz_968m_zaporozhets_4.jpg


казваше се Зося. Возих се веднъж и не повторих.

"разгон до 100км/ч 32,0 сек"[smile]



Публикацията е редактирана (14-08-09 20:40)

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: NeDDRaG   
Дата:   14-08-09 21:24

Как бе юнга, ЗАЗ -Заплаха за Автомобилите на Запад. [beer] [beer] [beer]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: boni   
Дата:   14-08-09 21:28

Като концепция и дизайн, ЗАЗ-ката е крадена от НСУ-то. Външен вид, боксер отзад и т.н. - копие, но несполучливо.
То кое ли не им е краднато на братушките - апаратите ли, колите ли...


https://photo-forum.net/static/forum/2009-08/hbov4430.JPG
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0e/NSU_Prinz_rot.jpg


https://photo-forum.net/static/forum/2009-08/xcrb5416.JPG
http://bringatrailer.com/wp-content/uploads/2007/04/1971_NSU_1000C_Front_1.jpg


https://photo-forum.net/static/forum/2009-08/xufy0170.JPG
http://www.fourtitude.com/news/uploads/Features/ur-tts.jpg

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: HP   
Дата:   14-08-09 21:36

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: djogata   
Дата:   14-08-09 21:39

https://photo-forum.net/static/forum/2009-08/lwko5507.JPG
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a9/NSU_Prinz_4_(Audi_Forum_Neckarsulm).jpg

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: boni   
Дата:   14-08-09 21:45

Ама много са нагли братушките просто...

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: matasel   
Дата:   14-08-09 22:06

Е, за тази тема за Вардбурга специално се логнах. Не, че някога съм карал такъв звер - така че не познавам проблема, но ще се изкажа по принцип.
Значи от тук разбирам, че двутактовите двигатели нямали картер - БММ!
После разбираме, че имало съединител за свободен ход - това е терминът на български, мисля. Няма майтап - има такова нещо и аз съм чувал за него. Въпросът е обаче защо го има само на Вардбургата и на Трабандата, а де де? И можел да се блокира - е УбаО и КВО от туй.
После пък разбираме, че понеже била малка компресията, тая блокировка не действала много успешно като "двигателна" спирачка. Тук ще вметна, че и 40 да беше компресията(като на дизел) пак нямаше да действа. А да видим защо?
И още нещо - колко е добре за трите цилиндъра да се използва тази блокировка при спускане като (неефективна) спирачка?
[beer] [beer]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: amplified   
Дата:   14-08-09 22:14

Радиал за гуми повече не! Смених зимните с летни гуми при тях, при което още на следващия ден ги посетих пак, защото едната гума беше с надписа inside навън и винтила се скъса на паркинга. Правих баланс при тях и почнаха един по един да ме предават винтилите на 4-те гуми. Не знам какво правят тия гумаджии дори и да им кажа да погледнат винтила дали е наред казват, че е наред, а аз пътувам Варна-София за 9 часа - скъсаха ми се винтилите на предна лява и 40 км след това и на резервната. С крачна съветска помпа дето повече изпуска отколкото помпи минах 80 километра като на всеки 4 помпих докато намеря населено място с гумаджия.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: boni   
Дата:   14-08-09 22:16

Ами всъщност не е добре да се използва, защото се износва двигателя - върти се на високи обороти, а постъпва малко гориво и съответно масло. То затова е и оня съединител за свободен ход:)
Иначе - да при двутактовите не може да се разчита много на моторна спирачка:)

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: matasel   
Дата:   14-08-09 22:23

Сега остава да чуем нещо и за картера[smilie11] [beer]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: boni   
Дата:   14-08-09 22:27

Ми не се сещам Матаселе, моя Вартбург да имаше картер. За какво му е, като маслото се сипва в бензина.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: HP   
Дата:   14-08-09 22:28

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: юнга   
Дата:   14-08-09 22:30

Преди това,имаше това

https://photo-forum.net/static/forum/2009-08/uxmh2586.JPG
http://www.autowp.ru/pictures/zaz/zaporozhets/autowp.ru_zaz_965_-zaporozhets-_3.jpg


по памет, беше крадено от японски модел, а дали не ставаше дума за двигателя?
Между другото, това на снимката е 7 местен модел.[smile]
Цял живот няма да забравя.
Прибирахме се от вила с една такава зазка. 7 човека сгънати. Идо днес се чудя, как въобще съм влязъл в зазка, но какво ли не прави алкохола. Подгони ни патрулка някаква. Ние бодри бягаме със зазката. След 10на минути в една тясна уличка ни се изпречи отпред втора патрулка. Почнахме да излизаме и гледаме милицията се държи за коремите и вие от смях.
И какво да видя? Нашия шофьор се напикал от страх. Нищо не ни направиха. По 2 шамара и в къщи.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: danbi   
Дата:   14-08-09 23:01

А юнга! Като деца се бяхме събрали 13 в един москвич, край родопското селце Кутела. Плюс шофьора, разбира се! [smile]

Обаче, бързо бързо излязохме на чист въздух, щото не се диша в тая смрадлива кочина.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: djogata   
Дата:   15-08-09 00:01

[smilie21] [smilie21]

Уф, верно ве, че той Вартбурга беше с двутактовия двигател, така че по-малко ще спира не само защото е износен, ами и заради устройството на двигателя [smile]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Todd   
Дата:   15-08-09 09:31

Ха ха ,

как може да забравите от кое е изкопирано това животно :

https://photo-forum.net/static/forum/2009-08/uxmh2586.JPG

Дали си приличат а ????

https://photo-forum.net/static/forum/2009-08/hgsd9643.JPG

етого и баткото [smilie19]

https://photo-forum.net/static/forum/2009-08/bcup2657.JPG


Но се прави в Полша на една линия с Форд Ка .....

интеграция брат ....ко да прайш.[smilie18] [smilie18] [smilie18]


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: stzz   
Дата:   15-08-09 09:42

Преди 5-6 години в българското издание на Ауто Билд четох статия за качеството на сервизните услуги във фирменитесервизи в Германия.
Изводът беше - лошо сервизно обслужване.


[beer] [shtrak] [beer]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: юнга   
Дата:   15-08-09 11:06

Но се прави в Полша на една линия с Форд Ка .....

Добре, че се прави там. Поляците вдигнаха качеството на Фиат.
Ако са се мъчили да докарат купето на фиат, то моторът е неуспешен опит да копират двигател на Дайхатсу.

Отговори на това съобщение
 Re: Малко размисли за компетентността в някои софийски автосервизи...
Автор: kaiser.soze   
Дата:   15-08-09 13:06

djogata , голяма скъпотия при вас [smilie8] [smilie8]

аз винаги съм се застраховал за 200 паунда.при първоначалното застраховане ми признаха писмо от ДЗИ.

съпругата ми от година първа, плаща около 150 [smilie8] (пунто)

май дания е най-скъпата страна в европа [smilie8]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: юнга   
Дата:   15-08-09 13:32

От ето това,
https://photo-forum.net/static/forum/2009-08/wgrm5002.JPG
http://www.autowp.ru/pictures/ford/fiesta/autowp.ru_ford_fiesta_2.jpg

направиха това
https://photo-forum.net/static/forum/2009-08/fzls0375.JPG
http://www.autowp.ru/pictures/zaz/tavriya/autowp.ru_zaz_1102_tavriya_4.jpg


Години наред държаха няколко фиести, разглобяваха ги, сглобяваха ги и накрая направиха недоразумението на снимката.
Докато траеше този процес едно поколение журналисти и фотографи се препитава в очакване на Таврия.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: om63   
Дата:   15-08-09 13:40

NeDDRaG написа:

Как бе юнга, ЗАЗ -Заплаха за Автомобилите на Запад.


Мен ме кефи Завод Автомобильньiх Зверей [smilie5]


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Todd   
Дата:   15-08-09 13:52

ЗАЗ - Завод Автомобильньх Зверей !!!

[smilie19]


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: matasel   
Дата:   16-08-09 21:53

Ами, Бони не знам дали специално твоят Вардбург е имал картер, ама знаеш ли, че четиритактовият двигател принципно може да работи и без картер, докато двутактовият не може[smile].
А това за маслото е вторичен въпрос. И четиртактовият може да работи с масло в бензина, а двутактовия с масло в картера, само че при този вариант няма кой да маже коляновия вал на четиритактовия, а при двутактовия маслото няма да се задържи за дълго в катрета.
Интересно нещо са тва двигателите с ВГ. А колко цикъла пък им издържат затворите - за клапаните иде реч де - да не говорим, че скорострелността е 50-100 кадъра в секунда, а серията - а тя серията е практически неограничена.
А някои се хвалят, че затворът им издържал 500 000 кадъра.
Е га направи 200-300 милиона да дойдат да се похвалят тогава.[smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Insight   
Дата:   20-08-09 23:10

Странна дискусия (за картерите имам впредвид).

Вартбурга определено ИМА картер, това, че не е пълен с масло, е друг въпрос. Не знам дали за двутактовите е коректен термина, но мисля че се нарича СУХ КАРТЕР.

Само за пример ще дам - болидите във Формула 1 също са със СУХ КАРТЕР, въпреки, че са четиритактови. Просто имат 2 (две) маслени помпи - едната подсигурява налягане, което смазва двигателя, след което маслото отива в картера, а втората има грижата да изпомпа маслото от картера и да го върне в масления резервоар, след което цикъла се повтаря.. естествено.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: tofo   
Дата:   21-08-09 09:30

Бони, между другото компетентният сервиз където си карам возилото и от години нямам, ама никакви грижи е сигурно на метри от вас. В центъра на Волуяк.[smile]


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: JesusChristsuperstar   
Дата:   21-08-09 09:38

Хаха, сега се сещам как в Мото Експерт при преглед на ходова част на Опел Астра казват, че всичко е ОК, при условие, че и двете предни биалети, които свързват стабилизиращата щанга с носачите, просто ЛИПСВАТ... Няма ги въобще[smilie18] Дето се вика - не се вижда да са разбити, защото просто ги няма:)

Аз съм имал астра внос от Австрия и тя нямаше и не съм и слагал, май някои модели не изискват подобни биалети.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Todd   
Дата:   21-08-09 10:20

Майната им на биалетките - по нашите пътища просто се набутваш с тях .

Има метални биалети - made in BG [smilie19] които не се късат но при екстремни ситуации се троши стабилизиращата щанга !!!

[smilie5]


Отговори на това съобщение
 

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »
Форум "Клубен Живот" е спрян за публикуване.