Рекламирайте тук
ЗатвориРеклама в секции форуми и базар
Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.
За стандартната ценова листа и условия изпратете запитване до webmaster@photo-forum.net.
Ще съм ви благодарен да споделите мнението си по темата!
Питането ми е продиктувано от тенденциите с цените на горивата и ползването на алтернативни - gas, metan и е опит да се погледне в близкото бъдеще, кое ще бъде по-изгодно за джоба.
И за да бъда по-конкретен ще дам два двигателя:
1,6 16v 110 к.с. - 1.5 dci, 86 к.с.(това лесно става на 105 к.с. )
При сегашните цени, ако не се използва газ или метан, дизелът все още води в личните ми предпочитания, обаче...
Знам, но на автомобил в гаранция, който не се предлага фабрично с газ няма как да стане, а ме притеснява и друго, което се чу - да не вземат за забранят АГУ-тата. ЗА засилен контрол по поставяне и експлоатация на АГУ съм, но знам ли какво ще им хрумне, затова и се чудя има ли смисъл три години да се чака, за да се сложи една газова инжекцийка или да си мааме с дизелчето. А цените на газта могат да ги вдигнат, както направиха с дизеловото гориво, заради голямото потребление.
П.П.На Фиатчето имам газ, на маздата ще изчакам и ако няма забрани ще сложа ГИ - BRC, но това ще си го реша сам.
HP и двете са на рено, но става дума за Нисан. На пенсионер човек не му трябват мощни коли, нека си се порадва на нова кола, без зверски мощности. dCi е хубав дизел, това поне го зная
Абе идиотите само се чудят как да прекарат народа да не ползва по-евтината газ Докато бях сега в отпуска минах около 4 хиляди км и за газ съм дал около 450 кинта. А ако бях на бензин щеше да ми излезе 2 пъти по-скъпо
Skic, последните >4г. (малко над 100 000км.) карам Laguna с точно този двигател 1.6 16v 110k.c. - K4M се казва и съм изключително очарован от ефективната му и приятна работа. Ефективен, еластичен и много икономичен! При мързеливо извънградско пътуване съм имал разход < 5/100.
Да, съгласен съм, тук в Италия и аз почти не съм карал на бензин, сипвам колкото да не е празен резервоара и поддържам 10-тина литра да има. Но пък никой не реве за газовите уредби, а все повече се предлагат коли с фабрични такива - Фиат, Хюндай и т.н. Ecologic GPL, дет си ги рекламират
ffwd, благодаря! Такива мнения с радост приемам, ще се радвам да чуя и за дизела. Но щом този бензинов мотор е надежден, нищо не пречи след време да се мине на газ. Все още съм раздвоен какво да препоръчам... но се избистря де
Съвсем скоро ще бъдете свидетели на новия двигател на Фолксваген 1.4(бензин) 178 к.с.
Само да уточня, че и метана и пропан-бутана са газове.Пропан-бутан е онова което наричат "ГАЗ" по бензиностанциите.
За близкото бъдеще е трудно да се прецени.От изброените само пробан-бутана се произвежда, останалите са изчерпаеми природни ресурси.Това не означава, че неговата цена няма да се качва.
Аз бих заложил на хибридите и новата система push and start, май така се казваше.
Убеден съм, че с газов инжекцион би работил прекрасно, но не съм се решил, а и едва ли има смисъл тепърва при мен. Двигателят е с доста модерно управление и не съм сигурен, че сервиз ще инсталира АГУ, което да работи напълно коректно с компютъра му. Има 2 ламбда сонди, има повишаващи трансформатори над всяка свещ и компютърът изработва индивидуални импулси за свещите и т.н.
Абе в хубав комън-рейл е истината. Затова карам вече само дизели - щото са приятни за шофиране. Огромен въртящ момент, мощ, еластичност. Пък и за доста икономични.
Сегашната ми Алфа 166 е 2,4 JTD, 420 Нм и 185 к.с., а тая дето купих на Мариана е 156 1,9 JTD - 360 Нм и 140 к.с.
Хич не ми дреме, че е по-скъпо - кеф цена няма.
Изобщо не ме кефи идеята да карам кола на динозавърска пръдня или оня миризливия бакшишки пропан-бутан. Ако ще и без пари да го дават.
Иначе в момента съм зел една нова Хонда Акорд 2,4 бинзин 201 к.с. - верно, не е лоша колата, ама е толкова спъната горката, ужаааааас. Трябва да я развърташ като миксер до 7000 оборота, за да тръгне що-годе прилично. Как ги измериха тия 201 к.с. направо не разбирам.
не е проблем да се сложи пълен газов инжекцион , но съвсем не е наложително.
това е лагуна все пак , не е с кой знае колко интелигентно управление на двигателя , слага се
но няма смисъл , и моя не е газов , върви прекрасно , и по-евтино
pinko ценя мнението ти, но ако кажеш конкретно за двата посочени двигателя, ще си ми от полза. От теб зная, че нищо не пречи на 1,5 dCi, който го има с няколко мощности, само софтуерно да достигне максимума, който се предлага от фирмата производител.(дано не стана объркано)
1.5 dCi е чудесничък матор, неслучайно спечели наградата "Дизелов двигател до 1,5 литра" през 2006 г. Хем журито беше предимно немско.
Карах новата Лагуна Комби с тоя матор 110 к.с. и никак не е зле, ама никак - доста пъргаво се движи тоя кораб въпреки на пръв поглед малкото маторче. Да не говорим, че на дълъг път гори около 4/100, че даже и по-малко.
За софтуерното манипулиране си прав, но само за 86-коньовия - той става около 120 коня с едно добро чипче. Иначе 68/70-коньовите версии са с друга турбинка.
Двигателят на Дачията сигурно е същия, за който говоря(1,5). Иначе 6,5/100 извънградско го правя и на бензин с десет годишна кошница, а на газ ми е макс 7/100, но в града разликата е огромна - 9-10/100 бензин и 11-12/100 на газ. Явно трябва да се прецени колко ще се кара градско и колко извънградско, защото дизелите се представят чувствително по-добре в "джунглата".