Автор: djogata
Дата: 25-01-09 20:09
Ми Данби, преглеждат се веднъж на 20,000км, но не знам точно какво се гледа, не съм сигурен дали съединителя се проверява.
Мойта кола последният преглед и е бил на 43,000км, със смяна на масло, точно преди аз да я купя.
Значи следващият преглед е на 63,000км, което предполагам ще и се случи някъде пролетта през Април или Май (връткам по над 2000км на месец, сега май стигнах 54000).
Та като мине 60,000 направо ще ида да и направят регулярният преглед, да сменят маслото, + да сложат летните гуми. Добре ще ме одрусат, само цената на труда в сервизите е 200 лв на час.
Минах и годишен технически преглед (веднъж на 2 години се прави) - доста по-сериозен е от БГ, заяждат се дори за дупчици от камъчета на стъклото
За генераторите - мисля, че правят кофти номера на Ескорт-овете, за фокусите не знам.
По-новото поколение коли на Форд (след 2000) са според повечето впечатления доста по-сполучливи от предишните, и нямат толкоз идиотски дефекти, които, признавам, ги има в старите модели.
Моята кола засега единственият и проблем беше един фабричен дефект - цяла партида Фордове (не само фокуси, и други модели) от 2005 имат една двойка шарнири отпред на кормилната рейка, които са нещо сбъркани и са много стегнати, като резултат след известно време може да се появи скърцащ шум отпред. Е, при мене се появи, но ги смениха без пари.
За калта, верно няма кал... но сол (морска) хвърлят все едно ще точат баница с тея пътища
|
|