Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2 ..  10 ..  20 ..  26  27  28  29     всички  напред  последна
 Re: електрически коли
Автор: boni   
Дата:   08-03-20 14:31

Agop4о, че тя пада вече. Renault K-ZE от лани е 8700$ в Китай, очаква се около 12 000 Евро крайна цена за Европа.

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: lamerko   
Дата:   08-03-20 15:58

Няма да е 12,000 евро за Европа. С таксите и ДДС, ще отиде към 16к, но да видим...

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: kjey   
Дата:   08-03-20 20:55

Boni написа:

> Agop4о, че тя пада вече. Renault K-ZE от
> лани е 8700$ в Китай, очаква се около
> 12 000 Евро крайна цена за Европа.

Бони говорим за истинско падане на цените при нормални автомобили, не за някакви недоразумения като това ренде....

Да видим как стоят нещата при идентични модели на един производител...да речем Опел и моделът им Корса..и то една и съща линия Елеганс...
Що точно този модел...ами жена ми най-после е решила че иска собствен автомобил и е харесала този модел...и иска да е електричка, можеш ли да си представиш[smilie5].

Нека първо да видим традиционните модели с ДВГ...

https://i.ibb.co/vhJbS9k/Corsa.jpg


Както виждаш цена от 30199лв за CORSA ELEGANCE.

И сега да видим електричката...

https://i.ibb.co/Zg6vgGP/Corsa-E.jpg


Уауу...62300лв - над два пъти по-висока цена!!!

Абе нали в електричката няма следните скъпи компоненти от традиционния автомобил като:
- ДВГ, дали бензинов или дизелов несравнимо по-сложен и по-скъп от един електродвигател.
- Сложно управление на процесите в този двигател, с цел постигане на определени емисии, разход на гориво и т.н.
- Скъпа и сложна скоростна кутия.
- Скъпа и сложна изпускателна система, говоря конкретно за DPF филтри за дизела и катализатори за бензиновите.

И защо тази кола тогава не струва 20 000лв, колкото и е реалната цена?
Или мислиш че сега с тези батерии под 100$/kWh цената ще стане 20000лв, даже би трябвало още надолу да е...
Няколко пъти споменах в темата че безплатен обяд няма и никой няма намерение да предоставя такъв..напротив, всичко е пресметнато да се измъкнат маса пари - около три трилиона евро ще ни струва "зелената сделка" на ЕС..
И няма да са само електрическите автомобили...помнете ми думата[smilie3]


Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: agop4o   
Дата:   08-03-20 21:54

kjey Тия разработки и иновации на елките все пак някой трябва да ги плаща.Естествено ще бъде клиента.Да видим по нататък дали ще падне цената по надолу от конвенционалния автомобил след като цената на батерията се срива така осезаемо.Изобщо не обсъждаме даже и зареждането и времето което се губи за заряд за масовия потребител без собствена къща.Онзи ден бях свидетел как на зарядна станция на кауфланд след като паркира тесла джип дойде едно зои и гледаше меко казано като наакано дете майка си.Ще видим тая работа как ще стане.


Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: boni   
Дата:   08-03-20 22:07

Аз ви казвам от сега и ще ви напомня скоро какво съм казал. Цените ще паднат драстично. Не гледайте тая неадекватна Корса колко струва в момента.
Малкото градско Ситроенче Ами вече е 6000 евро ново, а Рено , Дачия и т.н. пускат по-сериозни модели под 15к евро
Новите цени на батериите се очертават драстично по-ниски
Разбира се ако корона вируса не спре всичко за година...

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: agop4o   
Дата:   08-03-20 22:33

boni Това Ами е изключително атрактивно с препратка към първите Дьошево.Ама сигурен ли си че този автомобил с размер на тираджийска кабина е минал някакви краш тестове.Значи ако имаме коректни шофьори и се напълни града с такива автомобилчета окей ама като знам как се кара в града.Остави това не е сериозна работа


Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: marves   
Дата:   08-03-20 22:48

Цените на литиевите батерии втора ръка са около 300 лв./kWh, с остатъчен живот още около 6-12 години при ежедневна цикличност, в зависимост от тормоза. Това са лесно достъпните. С повече късмет и задълбочено търсене под 200 лв/kWh не падат, освен ако не са вече за изхвърляне (пардон, да се изкажа европеец - рециклиране).

Естествено с това масово навлизане на електричките цените до година ще се сринат вероятно наполовина, ако не и повече. Просто като тотал щета-тнат електричка и/или им мине гаранцията и никой не ги ще втора ръка - заминават "за части" по моргите. Първо, че сервизите тип "бай Гошо гаражния майстор" хич не разбират (нямат и намерението да се учат) за ремонт на електрички, и второ - дори да разбират, батериите са опасни за ремонтиране, не става да бръкнеш с отвертката да "наместиш нещата", литиевата батерия хвърля огън като свиреп дракон по филмите, ако се пробие, презареди от дефектен модул за управление, прегрее по време на заряд или "рейсинг" режим...
Аз приветствам евтините литийки втора ръка, радвам им се, дори за сегашните пари мога да ги вкарам в система, в която да си избият парите още преди да им мине остатъчния живот. Мисля и да си преправя ДВГ в електричка, но време няма.

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: nyamago   
Дата:   08-03-20 23:54

Един интересен обзор на повечето марки и модели

От американска гледна точка, разбира се - европейската картина е може би различна (но тук трудно може да се намерят толкова много производители и продавачи под един покрив). Авторът е сравнително безпристрастен и разговорите му с представителите показват интересни проблеми на пазара и индустрията като цяло. И проблемите не изглежда да са предимно в батериите...

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: kjey   
Дата:   09-03-20 08:32

Boni написа:

> Аз ви казвам от сега и ще ви
> напомня скоро какво съм казал.
> Цените ще паднат драстично. Не
> гледайте тая неадекватна Корса
> колко струва в момента.
> Малкото градско Ситроенче Ами
> вече е 6000 евро ново, а Рено , Дачия
> и т.н. пускат по-сериозни модели
> под 15к евро
> Новите цени на батериите се
> очертават драстично по-ниски
> Разбира се ако корона вируса не
> спре всичко за година...

Бони ти май не разбра какво исках да покажа, а то не е сложно за разбиране, а именно че в момента разликата в цената между еднакви модели на една и съща компания е около 2 пъти.Говорим за реални автомобили които са в производство и продажба в момента.
Ти ми даваш примери с някакви супер неадекватни модели като рендето Renault K-ZE, или с концептуални такива като Ситроен Ами.
Това Ами може да си остане и концепция, кой ти е казал че утре го вкарват в производство?
И както правилно отбеляза agop4o, какво ли е нивото на безопастност в тази сапунерка Ситроен Ами?
И какво сравняваме тука...ябълки с дини и ти ми казваш че ябълките са по-малки...[smilie5]
Корсата била неадекватна - това е"BEST BUY CAR OF EUROPE 2020", ама щом ти каваш...
NISSAN LEAF струва между 72000 и 79000лв, в зависимост от батерията, това е най-продавания електроавтомобил в света...и той ли е неадекватен?

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: boni   
Дата:   09-03-20 11:16

kjey, аз написах, че оня ден LG i GM представиха нова батерия , бързозарядна с цена под 100$ квт. Да не би да искаш да я сложат със задна дата в настоящите модели?
Кое не е ясно в тенденцията?
Колкото до Ами, не е концепт
"The Citroën Ami was unveiled on 27 February 2020 at Paris La Défense Arena[1] and marketed from June 2020 in a unique body color (blue-gray) customizable with stickers."
И да, крайно време е от градовете да се изхвърлят всички многотонни танкове с огромни мотори, не им е мястото там.
Центъра на Любляна е просто прекрасен откакто разкараха колите и паркингите и пуснаха тихите общински ел рикши

https://spasisofia.org/wp-content/uploads/2016/09/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%B3%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BD%D




Публикацията е редактирана (09-03-20 11:26)

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: lamerko   
Дата:   09-03-20 11:23

NISSAN LEAF е неадекватен от към цена. Возих се в такъв, но на хартия го даваха 240 км среден пробег (с малката батерия, има и по-голяма). Ами остава си типично градски автомобил за 70-80к. Само мога да кажа, че цената ИМА значение...

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: boni   
Дата:   09-03-20 11:25

Любляна

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: CDman   
Дата:   09-03-20 11:30

Не вярвайте на всичко, което виждате.

Не вярвайте на всичко, което виждате. Особено в интернет и още повече в социалните мрежи.

Те са мястото, на което популярни и не толкова популярни инфлуенсъри могат да представят всяка дестинация, предмет или дреха като неустоим хит, който задължително трябва да посетите и притежавате.

Една блогърка решава да се заеме да докаже последното твърдение по нестандартен начин.

На пръв поглед Наталия Тейлър прилича на доста други инфлуенсърки - тя е руса, привлекателна, обича да се снима, да пътува и да разказва живота си в снимки. В началото на февруари публикува в профила си в Instagram три свои снимки, на които е с невероятна цикламена рокля с гол гръб.

Към кадрите Тейлър пише краткото "Кралицата пристигна", а мястото, на което се е отбелязала, е екзотичния Бали, Индонезия. Следващите публикации на Наталия ни убеждават, че тя си прекарва страхотно на райския остров. Виждаме я в луксозната й стая с шампанско в ръка, на терасата й, както и във вана, където позира в голям бял халат.

Трудно е да не завидиш на младата жена, като я гледаш как отмаря по време на пътешествието си. В един от постовете си Тейлър дори пита закачливо последователите си накъде да се отправи след Индонезия и отговорите не закъсняват. Заедно със снимките инфлуенсърката публикува в Instagram кратки клипове от острова, за да видят всички колко е красиво там.

Има само една не много малка подробност - през февруари Наталия не е била в Бали, а примамливите кадри от социалните й мрежи са правени в близката ИКЕА.

Сторитата, които тук-таме пуска с пейзажи от Индонезия, пък са на нейни приятели, които й ги предоставят за целта на експеримента.

Истината разкрива самата тя с видео в YouTube, в което детайлно обяснява как й е хрумнала идеята, как са режисирани снимките, които уж са от Индонезия, и колко е лесно всъщност огромен брой хора да бъдат заблудени (самата Тейлър има над 330 хил. последователи в Instagram).

"Понякога хората лъжат за това кои са всъщност - никак не е трудно", казва във видеото в YouTube Наталия. Затова тя избира да измами, че е именно в Бали - популярна дестинация за инфлуенсърите, които се тълпят там, за да постват после снимки от ваканциите си.

После Наталия облича секси роклята, гримира се и заедно със своя приятелка, която е и фотограф, се отправя към шведската мебелна верига. Нещо повече, за част от снимките Тейлър изрично моли да се виждат етикетите с цени на стоките. Тя иска да остави малки подсказки за най-умните си фенове и да види дали някой ще забележи.

След като фотосесията е готова, Наталия публикува снимките и чака да види какво ще се случи.

Самата тя не е уверена, че експериментът й ще проработи - та кой няма да познае, че всички кадри са от ИКЕА, а не от лъскав хотел? Оказва се, че повечето й последователи вярват безрезервно на всичко, което виждат публикувано в социалните мрежи.

Под снимките на Тейлър валят коментари как си живее живота-мечта, местни хора й пожелават невероятно прекарване в Индонезия, а трети нейни почитатели я наричат "Нашата балийска кралица".

Важно е да отбележим, че някои наблюдателни потребители все пак се досещат, че това е шведският мебелен магазин. Те забелязват нарочно оставените етикети, разпознават подредбата, характерна за ИКЕА или просто се съмняват, защото Наталия няма нито една своя собствена снимка на открито - всички са на интериори.

На 10 февруари Тейлър доказва, че скептиците са прави - тя не е била на почивка в Бали, а на разходка до магазин за мебели.

За нея най-ценното е, че успява да постигне целта си - с експеримента си доказва колко е лесно да се представиш за някого друг и да заблудиш публиката. "Днес е по-лесно от всякога да бъдеш когото поискаш", посочва пред "Си Ен Ен" Наталия и допълва с популярния цитат от "Спайдър-мен" - "С голямата сила идва и голямата отговорност".

В крайна сметка инфлуенсърката иска да напомни на хората да не приемат случващото се в социалните мрежи толкова сериозно и да не взимат всичко за "чиста монета".

Затова следващия път, в който усещате как се изпълвате със завист към някой инфлуенсър, който обикаля света и черпи с пълни шепи от живота - спрете и се замислете. Като нищо снимките с екзотични пейзажи може да са правени в близкия парк.



Та тъй [smilie5]


Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: ipolit   
Дата:   09-03-20 13:00

Туй последното не го разбрах, ама колкото на тая и е секси роклята, толкова и приятелката и е фотограф.
Явно толкоз им е багажът и на последователите и.

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: CDman   
Дата:   09-03-20 13:11

[smilie10]

Леле объркал съм темите. Това е за темата за коронавируса [smilie21]

Карай [smilie7]


Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: kjey   
Дата:   09-03-20 19:47

Boni написа:

> kjey, аз написах, че оня ден LG i GM
> представиха нова батерия ,
> бързозарядна с цена под 100$ квт. Да
> не би да искаш да я сложат със
> задна дата в настоящите модели?
> Кое не е ясно в тенденцията?

Абе да ти кажа четеш ми ти постовете, ама по диагонал някакси, затова и не разбираш какво искам да кажа...[smilie5]
И да не очаквам някой да сложи прословутата евтина батерия в актуални модели в момента, естествено...но очаквам актуалните електрически модели да са на подобна цена като конвенционалните заради едни факти дето и ти си ги изтъквал...
Абе нали в електричката няма следните скъпи компоненти от традиционния автомобил като:
- ДВГ, дали бензинов или дизелов несравнимо по-сложен и по-скъп от един електродвигател.
- Сложно управление на процесите в този двигател, с цел постигане на определени емисии, разход на гориво и т.н.
- Скъпа и сложна скоростна кутия.
- Скъпа и сложна изпускателна система, говоря конкретно за DPF филтри за дизела и катализатори за бензиновите.


И да ако има икономическа логика, то въпросната Корса-Е след година-две трябва да струва към 20000лв с новите евтини батерии...да ама няма да струва, мога да се обзаложа с теб.

> Колкото до Ами, не е концепт
> "The Citroën Ami was unveiled on 27 February 2020 at Paris La
> Défense Arena[1] and marketed from June 2020 in a unique body
> color (blue-gray) customizable with stickers."

Това Ами си го карай като излезе(2.50 м дължина, 1.50 м широчина и 1.50 м височина, макс. скорост 45км/ч), аз на такова нещо близък човек не бих качил...Интересно ще се кара и без шофьорска книжка, то и без това в БГ много хора карат без книжка или с купена такава[smilie5]

> И да, крайно време е от градовете
> да се изхвърлят всички многотонни
> танкове с огромни мотори, не им е
> мястото там.
Най-вероятно ще бъдат заменени с новите многотонни танкове - Тесла модел S - 2350кг и модел Х - 2550кг.
Който си е карал танк, пак ще си кара...[smilie3]
[beer]

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: asahi   
Дата:   11-03-20 09:38

https://www.youtube.com/watch?time_continue=314&v=QI0bc0OdbvQ&feature=emb_title

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: aldygreen   
Дата:   11-03-20 12:18

Като споменахте Любляна и танковете, та се сетих пак за важността на организацията на движение. Когато миналата година откриваха "Европейската столица на (българската) култура", затвориха за двадесетина дена централния булевард "Цар Борис Трети Обединител", а подлезът до Централна поща си беше затворен за "охлювски" ремонт.

Столицата на кОлтурата, ноември 2019г.

https://photo-forum.net/static/site_pics/2020-03/1583921350_image325.jpg


Противно на всякакви мои очаквания, движението в града стана по-леко, с по-малко задръствания. Колите тръгнаха по обиколни маршрути. Не ми се вярва шофьорите да са слезли от колите и да са ползвали градския транспорт. Но явно стремежът на водачите за движение точно през центъра е една от важните причини за задръстванията, а оттам и за замърсяванията.
Колкото до танковете, как ще се види иначе кои сме чорбаджиите?
[thankyou]


Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: MikeDimit   
Дата:   11-03-20 15:04

Те това си е интересно. След петилетка ще се купува и от нас.
https://fakti.bg/technozone/453627-amerikanci-izmisliha-turbomotor-za-elektromobili

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: aldygreen   
Дата:   15-03-20 13:32

Отидоха електрокарите у ряката. Коронавирусът и ниските цени на нефта задълго ще задържат налагането им.
[cool]


Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: Dionysus   
Дата:   15-03-20 17:15

https://it.dir.bg/tehnologii/samsung-pokaza-prototip-na-solid-state-bateriya-za-avtomobili

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: asahi   
Дата:   15-03-20 18:32

"Автор: aldygreen
Дата: 15-03-20 13:32

Отидоха електрокарите у ряката. Коронавирусът и ниските цени на нефта задълго ще задържат налагането им.
[cool]"

Където е текло пак ще тече.

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: asahi   
Дата:   24-03-20 21:09

Електокар от ряката.

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: stukloplast   
Дата:   30-03-20 08:52

Я пак да видим. Може пък и по-бързо да се мине на електрички...

https://dariknews.bg/novini/sviat/evropa-disha-vyzduhyt-v-golemite-gradove-se-izchistva-2219267

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: marves   
Дата:   30-03-20 11:20

Аз пЪ вече съм на изцяло фотоволтаично ел.захранване на къщата [smilie6]

А скоро с @boni вероятно ще си ги мерим, ама не пикселите на апаратите, а километрите на Volt/Ampera.



Сега остава да измислим и как да спрем пърден... да изпускаме изходящи газове и ще съм съвсем 100% ЕКО.



Публикацията е редактирана (30-03-20 11:21)

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2 ..  10 ..  20 ..  26  27  28  29     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »