Автор: marves
Дата: 12-05-19 23:14
Мъск просто е нацелил момента, когато технологията на батериите е позволявала приблизително нормална автономия за приблизително достъпна цена (за "нормалните" държави). Това е била единствената пречка преди 100 години е-мобила да е масов. Но е факт, че китайците ВЕЧЕ правят уникални електромобили на "народни" цени и тепърва навлизат из Европа.
Всичко това е благодарение на г-н Мъск, който просто ДЕМОНСТРИРА на производителите на автомобили, че всичко това е възможно с наличната днес технология, докато всеки друг "фючър вижън" експерт се чудеше каква уникална технология да изобрени за перпетум-мобиле или поне задвижване на капчица водород, получена чрез електролиза.
Колкото до "нито образът е използваем" - който е ползвал тази технология не му е била нужна "фотореалистична" картина. По-необходима е била при изобразяване и измерване на точни разстояния от стотици километри.
Както и за създаване на 3D изображение от статична "камера". Технически е възможно 3D maping, дори "виждане през стени" чрез "рикоширане" на лазерите.
Най-съвременни публични употреби на технологията - 3D образа в Google Maps, автопилота на Tesla без ръце на волана и крака на педалите, както и уникалната система на Tesla Model 3, която "прогнозира" пътните инциденти и реагира по-бързо от човешките рефлекси за самосъхранение, която работи благодарение на 3D мапинга, лазерно измерване разстояние до обекти на 360 градуса от колата, компютърно симулиране скорост и посока движение на обектите... всичко това случващо се в реално време, няколко хиляди операции в секунда.
TESLA MODEL 3 predicts CRASH compilation (2019) Autopilot
|
|