Автор: Тед
Дата: 03-01-19 15:52
Преди години и тези ъпдейти набъбваха неимоверно много свободното пространство. След всеки ъпдейти спейса се смаляваше.
От 6 години забравих за микромеки и мишки и ъпдейти.....
С оригинален ключ за 8-а, и фрии ъпдейт за 10-а, както си работи изписка, че не е лицензиран.
Обаждам се на съпорта - 1-ите 10 мин. не ги слушайте - те са за новобранец как да си стартира компа.
След това започва интересното, а на финала около 30 мин. си на прозорчето и пишеш луди команди под диктотовка на момиче, за което ни най-малко може да предполагаш, че владее такива неща. И съпорта остана учуден от мен.
Тествахме и с друг ключ - техен ... не ще и не ще. Т.е. сега имам и супер ключ и моя си, ама Уиндос няма да видя скоро.
Накрая съпорта заключи: сори ама сървърът на Микрософт в САЩ не ти приема машината.
Единственият начин ми казва - нова инсталация.
Аз и викам, бихте ли дошли да преинсталирате и настроите всичко, понеже аз не разполагам с толкова свободно време за това, и не съм виновен, че ключалката е дефектна, а аз съм с платен ключ и фактура за покупката, който не влиза в нея.
Казах още на момичето - вие сте перфектна. Знаете ли, в момента имам и мак в преходен период, и знаете ли каква е разликата м/у Майкрософт и Ябълката...Ябълката е нахапана, докато Софта е ....ан с извинение. Но съпорта му е на ниво.
|
|