Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15     всички  напред  последна
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: vkk1   
Дата:   27-01-17 21:18

Само казвам, защото ако питащият има идея да си поддържа колата в БС, ще съжали за избора си много скоро. Адски скъпо е в БС, жестоки надценки, труда е 60лв на час, а някой неща нямат алтернатива и си пак на mopar.
Пиши ми на лс за кой сервиз говориш, ако не е проблем.

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: ilcoin   
Дата:   27-01-17 21:54

Първото и най-важното - всички джипки като се карат хард на офроуд имат проблеми после. Всички изброени по-долу модели харчат около 10/100 и нагоре.

Радвам се, че си се отказал от руските недоразумения. Аз лично бих си взел УАЗ, но при наличие на оборудван гараж и свободно време да го ремонтирам, щото наистина се чупи нон-стоп. На асвалт повече от 60км не е безопасно да се кара според мен. В казармата имахме такова нещо, занимавал съм се с него. Верно се ремонтира с три ключа и чук, ама не е работа като цяло.

Нивата е същата, само дето малко повече прилича на лека кола. Като проходимост не са нищо особенно и двете, един нормален джип с кални гуми го може същото.

Конкретно за моделите.

1. Nissan xtrail е "паркетна" джипка, не е в класа на останалите автомобили според мен и пада на дъното на класацията. Независимо окачване с малък ход. С по-големи и/или кални гуми не знам как ще се справи. Проблемите в дизеловата апаратура не мога да ги коментирам, принципно от чупене никой не е застрахован. Не съм чул да е толкова проблемен автомобил.
2. Jeep Cherokee - дизелът е италиански, на Вентри Мотори. Недолюбван агрегат като цяло. При наличие на истински американски осмак, при това носещ газ без проблем мисля че няма смисъл от дизел. 6-цилиндровият 4 литров мотор също е легендарен, много въртящ момент в ниските. Като цяло не са лоши автомобили, има писано много във оффроуд-форума за тях. Ако попаднеш на читва екземпляр и го пазиш, ще го караш дълго. Преди време обмислях покупка на 8-цилиндров, но се роди щерката и се промениха нещата [shtrak].
3. Nissan terrano - предполагам визираш второто терано. Първото ми е любим модел, ама вече много дърт. Не е лош избор, дизелите са добри. Джипката носи на тунинг, с едни добри гуми може доста.
4. Mitsubishi pajero - същото като горното. Имам познат с дългата база, автомат, големия дизел. Кара го много, не се оплаква. Извън пътя излиза рядко. По-луксозен е от Тераното.

Като обобщение според мен - ако искаш комфорт и да върви яко, черок с осмак на газ. Тераното и паджерото са горе-долу едно и също, митсубишито в луксозните модификации се доближава до черокито плъно. Големия дизел върви много. Нисанът (той и Форт Маверик) е по-бюджетен избор. xtrail не го слагам в категорията на нито един от трите, той си е СУВ дефакто, прилича на нормален джип отдалече.

Дано съм ти бил полезен [shtrak]

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: Han_Solo   
Дата:   27-01-17 22:03

Аз пак да напомня че залитате, колега bg2014 ти също...
Предполагам че за разумните хора ще е ясно че една тясноспециализирана машина ще върши много по-добре работа от една универсална..... за специаните условия за които е предназначена и ще е достатъчно по-зле от универсалната в условия за която не е предназначена, и човек може да съжали .... всичко е в компромиса...

Ходих да снимам на седемте рилски езера преди да вдигнат лифта, вози ни един младеж с Паджеро - къса база, харчеше чужди пари и не му пукаше особено, уж му беше понатокан автомобила - АТ гуми лифт и така нататък.... ама ни вози от София до "Пионерска" че хеликоптера дето го бяха наели не можа да излети поради лошо време ..., после остави колата и се прекачихме на "Буханката" до новата хижа, защо ли.... но на такава съм се возил от Видин до София и знам какво е пък по шосе....

Мога да споделя моя опит, но виждам че нещата отиват в друга посока


между другото на Симеоновско шосе близо до бетоновия възел на околовръзтното / София / спира една много натокана Уазка където ъпгрейдите на пръв поглед струват повече от колата като нова [beer]

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: vkk1   
Дата:   27-01-17 22:15

Аз не разбрах за Чероки или Гранд говори, щото гранда си имат един дизел 2.7, който доколкото ми е известно е на мерцедес. 3.1 vm - категорично - не!
CRD-тата на VM, които се монтират в Крайслер и джиповете от следващото поколение, поне според думи на колегите, са ок. Нямам такъв дизел, не мога да говоря от личен опит.

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: bg2014   
Дата:   27-01-17 22:25

Абсолютно вярно, колега Han_Solo !
Това със специализираната и универсалната машина. Съгласен.



Публикацията е редактирана (27-01-17 22:25)

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: georgioiv   
Дата:   27-01-17 23:25

Нива е начин да си нахлузиш едно недоразумение и да се чудиш как да се оттървеш от него.

FMJ - Този от профила отдавна го няма.

От 5 години карам Терано дизел, като за тия 5 години сумата за ремонтите не надхвърля 1000 лева, барабар със смяната на консумативи по окачване и маслата и единствената дефектирала част - дебитомера. Разбира се, при покупката купих 4 нови гуми BF Goodrich, с които отиваме към 80 000 км. и скоро трябва да се разделяме. Уникално здрава кола. Уникално. Тфу, тфу, да не и е уроки. Има си и кусури де - ръждата я яде бетер Опел. Но иначе е кола - мечта. Само караш, без да поддържаш :)

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: marrio31   
Дата:   28-01-17 00:07

Късметлия си явно,тераното за съжаление изобщо не е японска кола,имах го 2000г 2.7 tdi,здрав мотор и скорости(щото само те са японски) и всичко друго е някаква сглобка незнайна,машинките на джамовете разбрах,че са от някакво си рено,всичките ги смених:) За съжаление се свърши с японските машини в Европа,трябва да е нещо старо за да е истинско.

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: georgioiv   
Дата:   28-01-17 00:15

Е да де, ама оплакването ти е от машинките на джамовете... :) Дай боже всекиму :) Щото от мотор, окачване и скорости ако вземеш да се оплакваш е малко по-кофти [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: marrio31   
Дата:   28-01-17 00:20

Не искам да те плаша,но един габарит не ми работеше отзад,мислех че е изгоряла крушка,оказа се счупен кабел,буквално счупен,не знам какви гадни кабели слагат тия испанци,нищо общо с японско качество,имам Максима и знам за какво говоря.Цялата инсталация се ронеше като солети,чупи се изолацията на кабелите.



Публикацията е редактирана (28-01-17 00:22)

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: fast_eyebrow   
Дата:   28-01-17 00:52

"Ако се поинтересувате голяма част от ловците в западна Европа - Германия, Австрия, Италия, Англия си купуват и карат Лада 4х4 и са предоволни'

Аз се поинтересувах и нигде не видех ловци от Германия, Австрия,Италия, Англия да карат това лайно. Но пък за сметка на това се нагледах на готини джипки, докато се интересувах.

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: marrio31   
Дата:   28-01-17 00:59

Нивата е добра джипка безспорно(не става за магистрала),но на автора на темата си мисля,че най-много работа ще му върши едно субару форестър[smilie24] Най-добрия компромис..

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: fotograf123   
Дата:   28-01-17 01:03



Еми е това е фото автомобил дават го за централна Азия !
https://www.youtube.com/watch?v=Q3JoAuGPWgw


Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: moto12   
Дата:   28-01-17 01:15

Понеже е дълга вече темата. Нека да стане още по. Ами ако иска и да се покаже отгоре (като на сафари)?

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: quazimodo   
Дата:   28-01-17 08:31

Ето, люкове за показване да искаш[smilie5]:


https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/rvdb3670.JPG


https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/paru4500.JPG


https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/owna4648.JPG


https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/qyeq9671.JPG


https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/nmdm0851.JPG


https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/stba7434.JPG


https://photo-forum.net/static/forum/2017-01/qwpp2928.JPG


https://photo-forum.net/static/site_pics/146/1485584946_ifa-l60-1218-ac-n-4x4-94257.jpg




Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: Han_Solo   
Дата:   28-01-17 08:46

IFA.... моооже [smilie5] ама тогава може и ....




https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/xgks2528.JPG


https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/qybi5378.JPG


https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/rcav8402.JPG


https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/jkcz7847.JPG


https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/ywkj6936.JPG


https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/yojh1813.JPG


https://photo-forum.net/static/forum/2017-01/jcnc1051.JPG


http://cdn.silodrome.com/wp-content/uploads/2014/07/Mercedes-Benz-Unimog-Front.jpg




А като отворихте дума за Субарута - те не харчеха ли колкото изброените по-горе офроуд машини?



Публикацията е редактирана (28-01-17 08:48)

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: fast_eyebrow   
Дата:   28-01-17 09:41

Стига с тая нива, бе.Ни за асфалт става, още по-малко за извън асфалт. Жигули фултайм. Полуоски като солети, раздатка като швейцарско сирене, ламарини по-крехки от кори за баница.
Направо задраскваме това недоразумение.Нелоша концепция и възможно най-некадърното изпълнение с най-некачествените материали в цялата вселена.

Ако човек може да задели някой лев повече, ТЛК 90, 120 се доближават най-много до понятието универсална кола, ставаща и за лек оффроуд и за комфортно и дълго пътуване по магистрала.
Проблемът е, че всеки си купува такава тойота, за да я сцепи от каране и малкото читави, които излизат втора ръка, са на по половин милион километра, а цените са високи.

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: fast_eyebrow   
Дата:   28-01-17 09:45

Ако трябва да си взема гранд чероки, то то ще е с осмака 5.2 или 5.9. Кощунство е да ти предлагат такъв мотор и ти да вземеш VM.

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: quazimodo   
Дата:   28-01-17 09:59

Към тия дето стават аз бих добавил Хюндай Теракан. Достатъчно комфортен и доста по-евтин. Камион си е, ама комфортен камион[smilie5] [beer]


Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: vkk1   
Дата:   28-01-17 10:05

fast_eyebrow, той изглежда се цели в следващия, 4.7 v8 и 4.0 шестак са му опциите там.

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: Han_Solo   
Дата:   28-01-17 10:07

да де... нали говорехме за лек автомобил [smilie3]

те и Тойотките се приближават до понятието "камион" ... не че са лоши или некомфортни, ама ако няма гараж има проблеми с намирането на място за паркиране

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: fast_eyebrow   
Дата:   28-01-17 10:14

Ем то не може, хем душата в рая, хем х.. до края . [smile]

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: bg2014   
Дата:   28-01-17 10:15

Да се преименува темата и да се изпрати във форума ОФРОУД. Не само мисленето е като в оня форум, ами и постовете вече са 1 към 1 с онези. Що не се пренесете там?
Темата отдавна отиде на боклука. Още със заданието и после с променените критерии и мераци.
Авторът вече се е запалил да стане офроудър, ама не му достига смелост. Не е като да държиш апарат и да снимаш. Тук (офроуда) има кал, камъни, загряване на джипа, стръмни наклони. Да знаеш как трепери крачето дето натиска педала на газта и не може да подаде газ щото е много стръмно. А когато не ти стигне мощност или сцепление малко преди да изкачиш наклона .....как се връщаш назад със силно вдървен задник и после 3 дена мускулна треска.....ама това е друга тема. Още по обширна и неясна. Сега просто да закриваме панаира....
Успех на автора!



Публикацията е редактирана (28-01-17 10:17)

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: quazimodo   
Дата:   28-01-17 10:18

На тия Грандове има една комплектация, която аз бих купил веднага, но трудно се намира - 4.0литра, автоматик и с раздатка 242. Верно, че няма да е Куадра драйв, но пък електрониката е сведена до минимум. Ся някой ще каже, че двигателя е слаб за купето, но за обикновено (не хард офроуд) каране е достатъчно добре. Даже си тегли и каравана без много зор. Естествено, хубавите гуми са задължителни. Изказвания от рода на това на Горби, за 80000 км с един чифт АТ-та, ме кара да се моля той да не ме среща по пътищата поне през зимата[smilie5]. Моите дуратраци карат втора зима и определено за следващата ще се купуват чисто зимни с още един комплект джанти.


Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: fast_eyebrow   
Дата:   28-01-17 10:21

Че какво лошо има в темата? Очевидно има хора в темата, които имат опит и са го споделили коректно.
В оффроуд форума има дори цял фотографски раздел. Много често фотографията и оффроуда, фотографията и планинарството си вървят ръка за ръка

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: fast_eyebrow   
Дата:   28-01-17 10:24

Дуратраците са меки, бързо си заминават, но ще се окаже, че са най-добри за зимата.
Аз съм МТ на гудрич и хич не стават на утъпкан сняг. Но като за кални добре се справят на асфалт, шумят доста между 80-100, но под тази и над тази скорост е поносимо.

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »