Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15     всички  напред  последна
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: koleto.spasov   
Дата:   25-01-17 10:59

Един приятел имаше киа за 2000 лева перфектна на газ с един гнил праг. С нея ходехме за злато никоха не ни е оставила, а й създаваме доста напрежение :)

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: vgramatikov   
Дата:   25-01-17 13:15

Евтини варианти.

- Сузуки Стара Гранд Витара до 2006-та
- Сузуки Джимни
- Други стари джипове и сувове - Терано, Х-трейл, Патрул, Рав4, Дъстър, Форестър, СРВ и тнт от старите поколения.

Нещо по-асфалтово.

- Повечето съвременни сувове или комбита с 4х4 системи.

За истинска пустиняшка фото офф-роуд кола (като втора) бих си взел Джимни на газ или Дъстър на газ защото са леки и евтини за подръжка но доста проходими. Но тъй като нямам средства за втора кола търся някакъв компромис който става за всияко. [beer] Което реално усложнява много търсенето и оскъпява покупката.

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: nick70   
Дата:   25-01-17 13:36

Нищо лично към автора на темата, но:
Да не забравяме, че спецификата на управлението на истинска офф-роуд кола изисква и наличие на съответната компетентност на водача. [shtrak]


Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: imartin   
Дата:   25-01-17 13:38

За единствена кола бих взел Форестър. Сравнително проходима, а е удобна и устойчива и за магистрала

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: Han_Solo   
Дата:   25-01-17 14:10

imartin написа:

> За единствена кола бих взел
> ............
-------------------------------------

Mай това е правилния въпрос, каква единствена високопроходима кола бихте си взели така че да е подходяща и за фотографски забежки...
че тук се превърна в конкурс на наджипени джипове [smilie3]

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: quazimodo   
Дата:   25-01-17 14:40

За единствен високопроходим фотографски автомобил бих взел ето това:


https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/venw4818.JPG


https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/cniu8574.JPG


https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/pbzs8327.JPG


https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/gyoi0553.JPG


https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/vcwl5379.JPG


https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/qbnk3593.JPG


https://photo-forum.net/static/forum/2017-01/mujs3761.JPG


https://photo-forum.net/static/site_pics/144/1485347749_97_29.jpg



Джип Чероки Либърти бензин, автоматик, раздатка NV242 и газов инжекцион. И все пак аз вече съм пристрАстен[smilie5] [smilie5] [smilie5]


Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: samurai2   
Дата:   25-01-17 15:10

Тоз Жип с мойта Антарка го отвявам [beer]

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: bg2014   
Дата:   25-01-17 15:25

Всеки джип с пластмасови вежди и калници за в гора НЕ СТАВА. След първите три разходки ще прилича на раздърпана кошница.
За евтин и удобен вариант за Европа е Лада Нива след 2006 г. с хидравлика и евентуално с климатик.
Ако е стегната и бъде с гуми Мишелин или други различни от руски и испански регенерат (със 120 гр баланс на гума) тогава всички проблеми изчезват.
Иначе за малко извън пътя става всеки джип и всяка кола 4х4 с хубави гуми.
Зависи какво търсиш като емоция, колко може да издържиш като напрежение, зависи колко си едър и колко може да похарчиш за един излет 50-100 км труден терен. От това следва избора, а не от марката. Има Мерцедес G класа дето не става, както и може Лада да е супер стегната.
Сега поне е пълно с коли 4х4 и джипове на добри цени.
Интересна тема, но безсмислена и без конкретно решение.

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: Han_Solo   
Дата:   25-01-17 17:46

Лада Нива за шосе не става... каквото и да и правиш при 90-100 по асфалт шумът ще е доста голям, за комфортно пътуване също не може да се говори... багажника и е малък освен ако не се вземе версията с 5 врати.... е освен ако не я подложиш на такива модификации че да ти излезе по-евтино да си вземеш нещо друго...
както пише в първото мнение - да стигаш по-далече от обикновен градски автомобил... това всеки кросоувър /сув/ го може, някои особено като им се заглежаш в дизайна на предния спойлер и задната броня не са съвсем за извън пътя, защото рискуват да се върнат без тях... тия сувчета които нямат ръчно включване на 4х4 а е само он деманд също не са съвсем за извън пътя, или ако нямат това поне да имат самоблокиращи диференциали /тип Торсен/... за гумите вече стана дума - гледам разни МТ тука по снимките дето и производителите ги дават 80%оф 20%он роуд... или само за офроуд...да ама ако трябва да изминеш повечко път по асфалт има активен вибромасаж + че главата ти става двойна от шума... е всичко зависи и от конкретния модел.
Има различни АТ гуми които се водят 50-50 и те ми се струва че са разумния компромис.
Оттам започват личните предпочитания - ако трябва по-голям багажник , да има поне климатик за през лятото, или пък да е по-широчка ако човека който ще я ползва е по-едър.
Доколкото видях в първия пост на темата не става дума за супер -дупер наточен офроуд модел с ограничено приложение по пътя, а за нещо което може да те закара достатъчно бързо и удобно на поне 100-200 км от дома ти и да можеш да мръднеш на някой лек офроуд без излишни изхвърляния.
Така на една фотоваканция Вальо Русанов ме помоли да му услужа с кола за да стигне до едно зачукано и красиво място на брега оттатък Бегликташ, аз не можах , ама бяха стигнали и се бяха върнали с някакъв СУВ, не помня модела.

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: nemchev   
Дата:   25-01-17 19:09

Както се каза няколко пъти по-горе...Субару Форестър...става и за пътя, става и за извън пътя...и за без път става даже при достатъчно компетентен водач.

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: bg2014   
Дата:   25-01-17 19:36

Han_Solo написа:
Лада Нива за шосе не става... каквото и да и правиш при 90-100 по асфалт шумът ще е доста голям, за комфортно пътуване също не може да се говори... багажника и е малък освен ако не се вземе версията с 5 врати.... е освен ако не я подложиш на такива модификации че да ти излезе по-евтино да си вземеш нещо друго...


Колега, защо не споделяте собствен опит, а не чуто от тук от там.
Не е моя работа да защитавам която и да е марка. Просто споделете собствения си опит. Това, че сте гледали/чували таралясници не значи, че всяко возило е такова. А с каква скорост или колко може да се кара с Нива може да каже единствено човек, който кара такава/такива коли.
Защо мислите, че дизелов джип например е по-тих от Нива?
Аз знам - от липса на опит.
Така с такива думи единствено може да подведете автора на темата. (и не само него).
Мисля, че тук е доста сериозен форум. С много интелигентни колеги. И точно затова смятам, че всяка дума трябва да е вярна и потвърдена. Дано не се обидите нещо. Може пък аз да съм сгрешил и да имате опит, нали?

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: the_fraction   
Дата:   25-01-17 19:45

Карал съм доста 4х4, включително лада нива.
Най, най, най-лошия от всички.
Вън от всякакъв коментар.
Тотален боклук.
Става само за гора.

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: n960   
Дата:   25-01-17 20:09

Преброих ги - осма джипка карам...[smilie3] Имах и Нива - всеки понеделник след лов беше в бокса. След кратко съвместно съществуване с това чудо на техниката, се разделихме скоротечно - предно десно търкало се откачи и реши да изпревари останалите три търкала...
Най-точна информация - офроуд форума...



Публикацията е редактирана (25-01-17 20:11)

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: bg2014   
Дата:   25-01-17 20:17

Като видя човек който, се оплаква "колко лош е даден джип" и разбирам, че той не е за джипове.
Няма лош джип. Има лош екземпляр от даден модел. И ако ти си човекът (баламурник) да го купиш - не се оплаквай после и не пренасяй твоите грешки върху джипа, който ти сам си избрал. Грешката си ти и твоето решение.
Аз съм закъсвал с всяка марка, която съм карал. Това прави ли ги лоши?




Публикацията е редактирана (25-01-17 21:35)

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: n960   
Дата:   25-01-17 20:27


bg2014 - карай по - полечка, бре човек!Водопад от думи и накрая - баламурник!Що така?!

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: victory13   
Дата:   25-01-17 20:29

"... беше с 5 цилиндъра двигател на Алфа ромео..." и ти става ясно че отсреща е въздух... мнооо въздух [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: bg2014   
Дата:   25-01-17 20:30

А бе колега, аз не казвам, че ти си баламурника. Извинявай! НЕ!
И аз съм купувал таралясник. Т.Е. и аз съм бил баламурника. Защото съм се полъгал по евтината цена, или по "малкото" километри, или по двата блокажа с десен волан.
Сега пак да попитам - има ли обидени?

victory13 написа:
Дата: 25-01-17 20:29
"... беше с 5 цилиндъра двигател на Алфа ромео..." и ти става ясно че отсреща е въздух... мнооо въздух


И ти става ясно , че нищо не разбираш от японски джипове.....ТЛК LJ73, 100 коня, 5 цил. двигател с отделни глави на Алфа Ромео. Да е ясно. Аз ти казвам, че съм го имал, карал, ремонтирал, чупил, закъсвал .. ти .....въздух........



Публикацията е редактирана (25-01-17 21:33)

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: samurai2   
Дата:   25-01-17 20:31

нееее- даже следим темата с интерес [beer]

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: radikyokushin   
Дата:   25-01-17 20:32

Тоя човек няма спиране [smilie5]
А за Нивата - най ме кефи лафа, че ръждясва още на чертожната дъска[smilie18] [smilie18] [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: imartin   
Дата:   25-01-17 21:02

Отдавна е известно, че за мнозина в България не само Нивата, но и въобще Лада е най-добрата кола на света...[smile]

Действително в Офроуд форума може да се намери доста информация по марки. Има цели отдели за дадена марка. Също и за моделите. Има и доста компетентни хора, които карат активно тия марки. Модерирането е на ниво и спамът е сравнително малко (например в сравнение с ФФ, уви).

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: victory13   
Дата:   25-01-17 21:06

бг-то... в мойта тема съм писал какво съм карал... и е много много над това дето вероятно някога ще можеш да караш [smilie18] ... е ти за образование, безплатно: https://en.wikipedia.org/wiki/VM_Motori


Боби... моя избор финишира с лифтирания от снимката по-горе, с малко по нов мотор, от "алфа" [smilie18] ... както и Боян Павлов препоръча в моята тема. Твоето возилце няма как да му се опре, по никой параграф [cool] [shtrak]

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: samurai2   
Дата:   25-01-17 21:10

victory13 [smilie24]
мойто бате е чипосано, с 2 турбини е,направо е самолет [smilie3]
даже и в водата плува като амфибия е [beer]

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: Han_Solo   
Дата:   25-01-17 22:32

bg2014 написа:
...........
> Аз знам - от липса на опит.
> Така с такива думи единствено може
> да подведете автора на темата. (и
> не само него).
........
---------------------------

Да, няма да се обиждам от прикачените квалификации, но само да спомена, от три години карам дизелов автомобил, избрах си сув-че претегляйки плюсовете и минусите за мен....карал съм от Самурайче, до Гранд, включително и Ниви... знам разликата между сток и ъпнато возило.... в казармата съм подкарвал от уазка до БТР, като се мине през 131 и 157, не много но достатъчно, имах и регистрация в офроуда, ама отдавна не пиша, но се познавам с няколко човека, включително и дето съдийстват по състезанията ... не, нямам опит в заравянето в кал, защото още когато баща ми ме учеше да карма кола на 14-15 години по черните пътища около вилата ни ме научи да уважавам риска и когато няма нужда да не предизвиквам съдбата, не че не съм правил и грешки - признавам си преди 10-15 години почти успях да удавя в една река току що купена от магазина Шкода, нормална , за шосето.... и "по корем" съм лягал в калта... но се старая ако мога да заобикалям и откакто карам 4х4 - стоково, не се е налагало да ме вадят, но аз съм вадил няколко човека, такива които бяха забравили че колкото за по добър офроудър се мислиш толкова по далеч ходиш за трактор.

Не бих имал нищо против да ми кажеш в какво и къде според теб не съм прав, няма да ти се обидя, дали за това че ладата не става за скорости над 90-100 дали за това че МТ гумите не са за шосе и са шумни или за нещо друго

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: bg2014   
Дата:   25-01-17 22:47

Освен извинявай, че нещо съм те засегнал друго няма да кажа.
Извинявай!
Единствено споря заради истината. Тук колегите са интелигентни. Те могат да преценят информацията. Не искам да има засегнати или обидени.
Извинявайте!



Публикацията е редактирана (25-01-17 22:47)

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на проходим "фотографски" автомобил
Автор: ilcoin   
Дата:   25-01-17 22:56

Не съм карал нива, за сметка на това съм се борил с УАЗ по казармени причини. Даже и най-смотаната японска/корейска джипка е на светлинни години като инженерно изпълнение и качество на вложените материали от това чудо на руският автопром. За потребителски качества и комфорт няма да говоря. Нивите са по-добре май, но не много ...

Основният предпоставки за проходимост на един джип са добрите гуми и достатъчният просвет + ход на окачването. Вижте в темата по-горе от офроуд-фоума какви коли са карали и оттам нататък си прави сметка. Минимума както казах е въпросният спортейдж. Мисля че има и лифт-китове за тях. Слабички им са малко моторите, ама с по-спокойно каране мисля ще се справиш с повечето неща, дето ги могат нормалните джипки.

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »