Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2  3  4  5  6  7     всички  напред  последна
 За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: sporasub   
Дата:   17-12-21 23:14

Здравейте,

Искам да ви разкажа за севризното обслужване на Динфос -> Канон --> Вю Поинт -->Румънският сервиз.

За всичките години до сега, не ми се беше налагало да ползвам гаранционен сервиз и така до преди 5-6 дни.
По закон гаранционното сервизно обслужване трява да се случи в рамките на до 30 дни.
Особен е горчивия вкус, който човек неминуемо изпитва, опре ли до гаранционно обслужване в БГ. Меко казано съм много разочарован от Динафос, пазарувал съм си доста неща от тях и ми харесвахте.

На 22ри Октомври 2021ва закупих тяло R6 на Канон от Динафос, като за целта върнах чудесно работещо фуллфрейм тяло. Платих почти 5К лева с отстъпката и доволен си тръгнах от магазина. 50тина дни по късно забелязах едни странни линии в дясната част на кадъра и някак много бързо разбрах, че проблема е в сензора, но бях спокоен предвид факта, че Динафаос са голяма фирма, продават скъпа техника и не биха оставили клиентите им да страдат или да ходят по мъките. Да ама не... В Неделя вечерта на 12ти Декември им написах един мейл и им пратих снимки да видят дефекта. На следващият ден до обяд нямах отговор и направо отидох при тях в магазина. Хората на касите малко се стъписаха, като им казах защо отивам и минута по късно се появи един човек - Мирослав Илиев, който много любезно ми обясни, че Динафос нямат сервиз и че в мейла до мен е дал лнк и инфо, къде да ида да си занеса чисто новота камера с дефект. Леко ми падна ченето, но бързах и отпраших към "Вю поинт" - официалният сервиза за фото и видео на Канон България.
Приеха ми камерата, дадоха ми протокол и аз зачаках...

В мейла на Мирослав Илиев се казваше, че много би се радвал на обратна връзка и да съм споделял за отношението към мен в сервиза.
Хората там бяха мили, отзивчиви и пестеливи на информация. Мирослав също казваше, че ако се случи ремонта да е повече от 5 дни да се свържа с него за да се опита да ми намери оборотно тяло... Казах си ей големи са пичове момчетата от Динафос, браво така трябва. Обнадеждих се че има отношение и желание за разрешаване на даден проблем на клиент, което в Бг не ни е силна страна.
Естествено изпълних молбата на Мирослав и веднага върнах обратна връзка.
В края на мейла написах и за най-голямото ми притеснение - ако се случи да повтарящи се дефекти и тръгне тялото по серивизи, как и от кого мога да искам да бъде подменено? - отговор не получих...
Изминаха няколко дни на едно гадно чакане на нещо да се случи. Нищо не се случи. Обадих се в сервиза и от там ми казаха, че проблема със сензора не може да се разреши в България и тялото ще пътува при специалистите в Румъния... Попитах какво му е ? Отгвор не получих, но съвет да изчакаме Румънците, които щели да кажат.
Натъжих се. Почти Коледа е и вероятно няма да видя и ползвам камерта си тази година. Щеше доста да ми трябва сега по празниците, но бях спокоен понеже очаквах да получа оборотно тяло.
Обадих се на Мирослав и му разказах какво се случва и че вероятно скоро няма да си получа тялото и че искам да ми каже откъде и как мога да получа обортното тяло за което говореше в мейла си до мен. Той обаче не ми каза как да стане това, а любезно почна да ми обяснява, че ще се обади на Канон България и ще ми се обади после и тн. От къде да взема обортно тяло не разбрах...
Казах му че се притеснявам за това, че някакви Румънци ще ми ровят чисто новата, но счупена камера, а той любезно ме увери че Румънците били много читави и че от сервза в Италия напоследък се дънели... Така, да знаете, ако ви се случи проблем с Канона, непременно да искате да ви изпратят техниката в Румъния, а не в Италия...
Няколко часа по късно Мирослав ми звънна и каза че говорил с Канон България, но не ми каза от къде да получа тялото, обортното тяло от което имах нужда, ами почна да ми обяснява да съм си бил регистрирал техниката в CPS Canon и да събирам точки за сребърна, златна или платинена карта и евентуално тогава можело нещо да се случи.В най-добрия случай - приоритетен сервиз и по бърз ремонт.
Но вече за обортно тяло и дума не се обелваше...
Отново зададох въпроса за евнтуалната подмяна на тялото и ми бе отговорено, че ако се повтори 1 дефект 3 пъти - Канон нямало как да откажат подмяна. Естествено аз попитах какво да правя, ако се появи друг дефект ? Накратко, отговора е събираш 3 капачки и ти дават бира, но когато ти ти изтече гаранцията...
Напомняше малко на оная случка от Параграф 22 дето все им увеличаваха полетите преди да се уволнят от армията...
Сайта на Канон е доста бъгав и циклещ - прекарах около час и нещо в опити да вкарам серйини номера, дати на закупуване и тн и тамън сколасах за Силвър кард и се оказа, че сега пък(не ясно колко време) трябва да се случва оторизация някаква, провекра на данните, че можело да искат разни докзателства за покупка и тн - имам ги...
Разочаровах от Динафос и Канон. Толкова, че вероятно ще избягвам Динафос за следващи покупки, а ако за нещастие проблемите с камерата продължат, ще бия хикс и на марката.

Обобщение - при изправно и работещо фул фрейм тяло, върното за да ползвам отстъпка от цеата на R6, и платени 5000 лева съм без 2 броя фотоапарата, без 5000 лева, но любезно пратен на майната си за около месец+...
Динафос не носи отговорност и не се опитва да реши проблема на клиентите си, а по скоро любезно се измъква от ситуацията.

...взехме ти парите и работещия апарат, сега ходи се разправяй с Вю Поинт и с Румънците, но непремнно да ни кажеш как е минало...

Личното ми мнение е че хич не ви пука и очаквах повече от вас срещу похарчени не малко пари сега, а и преди...


П.С. Помислили са и за Коледен подарък - Срока за сервиз почвал да тече от датата на която тялото било стигнало в Румъния. Аз дори не знам къде е тялото в момента...

Благодаря ви Динафос, Канон, Вю Поинт и на Мирослав Илиев за любезността и съдействието с линкове към сайтовете.

Имайте си едно на ум и дано никога не ви се налага да опирате до гаранциония сервиз.
Аз ще чакам Румънците да ми оправят камерата и ще ви пиша да знаете какво се е случило и как са Румънците...

Бъдете здрави и весели празници на всички!

Ф.Д.

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: lamerko   
Дата:   17-12-21 23:28

Освен ако не са променили нещо, по спомени беше следното:

1. Търговеца е длъжен да ти приеме техниката за ГО, дори и да е посочил сервиз. Пределено ясно е, че няма как всеки търговец да поддържа собстен сервиз, но това не го освобождава от задълженията;
2. При констатиран проблем в рамките на (две седмици?), може директно да поискаш подмяна, без да се занимаваш със сервизи;
3. При изтичане на 30-дневния законов срок, можете да поискате подмяна, без значение от статуса на ремонта;

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: sporasub   
Дата:   17-12-21 23:31

Много ти благодаря за отговора. Дано си прав за точка 2. Мирослав от Динафос каза, че това било до 5 дни от покупката ако съм го разбрал правилно, но и аз си мисля че беше в срок до 14 дни, коеото в моя случай е отминало, като опция. И въпреки че във Вю поинт казаха, че срока бил течал от пристигането в Румния, аз си мисля, че би трябвало да е от деня на издаване на пртокола и приемането му в сервиа им.

Много се разочаровах от начина по който се се случват нещата.

Бъди здрав!



Публикацията е редактирана (17-12-21 23:35)

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: IShoot4Fun   
Дата:   17-12-21 23:32

Четох, но беше отдавна, та говоря по памет. В магазина от който си купил апарата нямат право да ти откажат да го приемат. Чл 108 ли беше точно от ЗЗП, не се сещам, както казах пиша по памет. Когато ти приемат апарата са длъжни да го впишат в регистър за рекламации. Това често се подминава, използвайки незнанието на клиента.

След като ти приемат апарата (което по закон нямат право да откажат), тяхна грижа е да го закарат до сервиза и обратно. Срокът е 30 календарни дни. Трябва да ти го върнат поправен, има вариант и за отбив от цената, ако е някакъв дефект, който не пречи на функционирането (неприложимо в твоя случай), или да ти възстановят парите.

П.П. lamerko ме е изпреварил

lamerko, тия 2 седмици не бяха ли при онлайн пазаруване? Случаят не е такъв.



Публикацията е редактирана (17-12-21 23:34)

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: lamerko   
Дата:   17-12-21 23:42

IShoot4Fun: възможно е, не споря. По принцип пазарувам почти изцяло онлайн :)


sporasub: не гарантирам за коректност на срока - просто това ми е в главата :)
Виж там поне по точка три да успееш да задействаш процедура :)

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: asahi   
Дата:   18-12-21 00:08

Този рекъл, онзи казал... В крайна сметка се гледа какво казва Законът за защита на потребителя. Ако се заподозре нарушение се уведомява Комисията за защита на потребителя. Ако Законът ви се струва сложен и непонятен се обръщате към адвокат.

Динафос не произвеждат канони, не внасят канони, не ремонтират канони. Правят толкова, колкото им позволява Канон България. Да, случват се неблагополучия и с далеч по-скъпи стоки. Животът е реален.

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: Yog   
Дата:   18-12-21 00:59

На сайта на ЕС добре се обяснява. Цъкай опциите "Купено в ЕС", "Купено от физически магазин", "Получих стоката веднага", "Повреди се в първите 6 месеца" и ще стигнеш до страничка, в която се казва:

Ако стоката се повреди през първите 6 месеца, се приема, че проблемът е съществувал, когато сте я получили, освен ако търговецът може да докаже обратното. Поради това имате право на безплатна поправка или замяна на стоките, или, ако това се окаже прекалено трудно или скъпо, може да ви предложат намаление на цената (на първоначалната ви покупка) или да ви върнат парите.

В някои страни може да имате право да избирате безплатно измежду тези възможности. От търговеца винаги се изисква да намери решение. В някои страни от ЕС вие също така имате право да поискате от производителя да отстрани проблема.

P.S. Болднатото не е от мен, а от ЕС. Просто не виждам вариант, в който търговецът да ти каже "Ми ний нямъми сирвиз, тичай по улиците да го търсиш сам."

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: Джъмбо   
Дата:   18-12-21 08:49

Славейков имаше едно произведение - Смешен плач... тук малко ми напомня на него.

Като за начало Динафос не носят някаква вина за повреди в техниката. Има сервиз за целта, който е официален и осигурен от вносителя на въпросната техника в случая Канон България.
Вариантите за сервизно обслужване са два оставя се на търговеца и той го придвижва до сервиза, или клиента сам си носи техниката до сервиза (предпочитано в повечето случаи).

Търговеца не е длъжен да предоставя оборотна техника с изключение ако няма изрично указано че това се прави. Колата ми струва 40 000, но от рено не ми предоставят оборотна, когато влезе за гаранционен ремонт и си седя месец без кола, без от Рено да се притесняват от този факт.

Не е случайно създаването на клубни системи като CPS, които подпомагат лоялността за закупена техника, като осигурява оборотна такава в зависимост от нивото което има члена, както и приоритет при ремонт. Такива клубове за лоялност имат и Никон и други фирми и това, че не сте се погрижили за този вид допълнителна застраховка е лично ваша грижа.

Законовия срок за ремонт е 30 дни. В този период всякакво жалване по форуми е леко неоснователно, защото техниката е приета в сервиза, нещата са задвижени. Вашата техника не е единствената и няма назначен специален човек, който чака само вашата техника да дойде за да не спи 3 дни и да я оправи.
След преминаване на законовия срок може да се почне с драмите, ако не получите техниката си или компенсация, но след едва минали 5 дни да се почне с нервничене и мрънкане някак... ми издиша.

Това че оставате без камера по "празниците" не е някакъв особен аргумент. Това, че сте се възползвали да вземете камера с отстъпка връщайки стара камера също не е някакъв аргумент. Промоцията е такава и такава, вие преценявате пазара на камери втора употреба и решавате за себе си, не може да обвинявате някой и никой не ви опрял пистолет до главата да си дадете старата камера за да се възползвате от промо за нова.

Колкото до регистрацията, отдавна отмина времето в което е достатъчно да драснеш един мейл и да си записан, всичко изисква двойни проверки и време за потвърждаване в името на сигурността, особенно когато ще става въпрос за техника.

Накратко: Динафос са си свършили работата. Приели са камерата, задвижили са нещата. Познавам Миро, той винаги ще се опита да свърши повече от колкото има възможност.
Сервиза в България. Има различни нива на оборудване на даден сервиз. Аз самия съм работил в сервиз и знам, че за някои ремонти се налага изпращане на техниката до сервиз с по-висока степен на оборудване, защото повярвайте сервизните машини за фото техника струват десетки хиляди евра и не всеки сервиз може да инвестира във всички необходими. Щом в българският сервиз са преценили, че не могат да се справят, нормално е да се препрати на друг който е с по-висока степен на оборудване.
Вие като клиент не плащате нищо за тези трансфери, просто трябва да се въоражите с нужното търпение и да оставите нещата да се случат в установените срокове.

Ако на 12 януари нямате развитие, то тогава влезте и дружно ще ги нахейтим, но в момента... не върви някак да изказвате разочарование от търговец, промоция и марка която сте избрали.

Или не съм прав?

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: MishkaGalin   
Дата:   18-12-21 08:54

Цялата търговия в БГ.е такава омотана в мъгла и недомлъвки ! Измиват си ръцете с другият !! Ето затова скоро няма да си купя нещо от нагазин за техника/фото/аудио........ ще си карам с втората употреба евтино и като е изкарало 5 години без ремонт има шанс да изкара още !! А и нови неща не значат качествени ,произвеждат се да се продадат не да работят ! Съжалявам колегата дето се е вкарал във филм на ужасите но в Родината това е ежедневие !! Дано има добро развитие по въпроса че така стават революциите и бунтовете !!


Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: lamerko   
Дата:   18-12-21 09:15

Джъмбо: май четем разлини неща :) В първия пост човека казва, че НЕ са му приели техниката, а са го пратили на майната си. С други думи - не са си свършили работата. Естествено ако всичко написано е вярно. За оборотно тяло - пак в поста пише, те са му го предложили като опция.

Иначе - нямам нищо против Динафос. Взимал съм си дрънкулки от тях и до този момент няма издънки от никакъв вид.

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: sporasub   
Дата:   18-12-21 09:41

Здрасти Джъмбо и много благодаря за дългия и изчерптелен коментар.

Разбирам, че защитавш Динфос, но това по никакъв начин няма да промени позицита ми в момента. Радвам се че познаваш Мирослав - любезен човек. Доброто отношение си е бонус предвид простащината дето властва в държвата.

Намирм за неуместен примера за сравнение на кола с фотапарат. Варианти за транспорт най-различни - такси, автобус, колело, мотопед, пеша и тн. и можеш на момента да се възползвш от тях. А снимка може да се направи само с фотоапарат.

Или помагаш или не. Не даваш надежда на някого и да го пращаш по бъгавите сйтове за лоялност... Ти пробвал ли си как работи сайта на Канон?
От приятел знам че Никон имат доста по добро и бързо гранционно обслужвне в България, но това е тема на друг разговор.

Аз си чакам и съм търпелив. Винаги съм разчитал единствено и само на себе си. Но времето е ценно и никак не обичам да ми го губят. Мисля, че добре съм обяснил как и какво се случва, ако опреш до гаранционнен сервиз. Радвам се че хората дето ще прочетат моето неудовлетворение и рзочарование, вероятно ще вземат предварително мерките които аз не съм, като им пожелавам да не опират до гаранцията.

И относно смешният плач - на чужд гръб и 100 тояги са малко...


Здрав бъди и весели празници!

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: pdimitrov   
Дата:   18-12-21 10:00

@sporasub, всъщност сравнението с кола е уместно. Снимка се прави и с телефон :) Пак имаш изображение, това дали ще ти свърши работа е друг въпрос - точно както пътуването с автобус и пр. е възможно, но в повечето случаи в пъти по-бавно и неудобно.

Наложи се да прочета разказа още веднъж. Ако въпросният Мирослав Илиев е казал, че ще опита да намери тяло, може просто да не е успял. Ако е казал, че ще намери такова, тогава вече можем да говорим за некоректност.

Ако директно са ти казали да се обърнеш към сервиза, без да предложат да приемат стоката на място, пак можем да говорим за грешка от страна на търговеца.

Всичко останало е в реда на нещата. Да, неприятно е, но няма как месец и половина след покупката търговецът да предложи директна замяна на толкова скъп продукт, освен ако не става въпрос за известен проблем с конкретния модел (а ла масления Nikon D600).



Публикацията е редактирана (18-12-21 10:01)

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: sporasub   
Дата:   18-12-21 10:12

Здравей, pdimitorov.

Предложението на Мирослав е както съм го описл, "че ще се опита да намери оборотно тяло". В конкретният случай, това което аз като клиент разбирам е че Динфос ще се опита го направи. Но в случая Динафос няма какво да направи.
Поста ми е една картинка на това какво се случва, ако опреш до гаранционен сервиз, а пък всеки сам да преценява нататък какви предварителни мерки да взима или не, за да не се окаже в подобна ситуация.

Радвам се на всички мнения, тъй като темата е важна, но не е приятна за дискутиране.

Поздрави,



Публикацията е редактирана (18-12-21 10:14)

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: IShoot4Fun   
Дата:   18-12-21 10:51

sporasub, трябвало е просто да им оставиш апарата, и оттам нататък те да се оправят, а ти просто трябва да изчакаш 30 дни максимум, както е по закон. За първи път ти се налага да ползваш гаранция, и просто не си запознат с някои законни положения. Ако твърдо беше решил да им оставиш апарата, какво тогава? Щяха да го оставят на тротоара пред магазина ли, след като си излезеш? Не, защото те са длъжни по закон да го придвижат до сервиза, след това да го върнат, след което да отидеш да си го получиш обратно от мястото откъдето си го купил.
Просто всеки гледа да мине по тъч линията, ако може.

Обаждал съм се в Павилиона, че ще им занеса техника в гаранция. Нямам оплаквания от тях, приемали са техниката. И оттам обаче са ми казвали, че не е задължително да го нося при тях, а може директно аз да пратя техниката към сервиза. Ами разбира се, че не е задължително. Аз сам ще реша къде да го занеса. Но ако го придвижа директно към сервиза, една грижа по-малко за тях, ако нещо стане при транспорта проблемът си е мой. Продавачът едва ли ще вземе някакъв бонус, за това че ми е приел техниката за гаранционно обслужване, затова най-добре, ако може, ако мине, клиентът сам да се оправя.

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: deerstalker   
Дата:   18-12-21 11:13

Много неприятна ситуация, в почти цялата страна - положението е едно и също...описано по горе.

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: Yog   
Дата:   18-12-21 11:45

Всъщност, единственият проблем, който аз виждам в поведението на фирмата е, че са отказали да вземат апарата. Това реално е тяхно задължение, не виждам с какво основание са изпратили клиентът сам да търси сервиза.
Останалите неща са съвсем нормални - първо, отнема време, за да се ремонтира или смени, особено ако сервизът е в чужбина. Второ, това с оборотния апарат не е стандартна процедура. Може да е част от политиката на определена фирма, но със сигурност не е вписано в закона като задължение на търговеца.
Извън това - реално проблем няма. След като апаратът е приет от оторизиран сервиз и гаранцията се изпълнява, значи нещата работят. В крайна сметка, определено ИМА смисъл, да си купиш нещо (особено скъпо) от магазин, с надлежната гаранция. Представете си какво щеше да се случи, ако този апарат беше купен от e-infin или някой друг търговец на сивия пазар. Получаваш тухла за 5000 лева...

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: landstar   
Дата:   18-12-21 12:15

Еее, да беше питал във ФФ преди да платиш 5к+ ... Тука и децата ще ти кажат, че си сбъркал и с двете марки. Първо канон наистина нямат сервиз в България, второ - динафос е магазин за китайски светещи чадъри, не е баш за сериозна техника. Все едно си го купил на Илиенци. Има си по въпроса Никон и Фотосинтезис.

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: LorDDemoniC   
Дата:   18-12-21 13:05

Дигай КЗП да поработят ...

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: emo99   
Дата:   18-12-21 13:36

Към автора на темата: Основната ти грешка е, че сам си занесъл апарата в сервиз. В сервиза могат да те мотаят повече от месец. Познат чакаше 6 месеца Никора си от Гърция, защото не е знаел, че трябва да го занесе в магазина. А може и някой като Джъмбо да му е дал " приятелски " съвет да го занесе в сервиза лично. Не слушай Джъмбо, защото говори глупости! Взима страна на Динафос, защото той самият е работил в тази сфера. А Динафос са извършили нарушение на ЗЗП, защото не са ти приели рекламацията и са те пратили теб в сервиза. Справка ЗЗП -Чл. 127. Можеш да сезираш КЗП за това нещо. Дано пазиш мейла, защото това е доказателство. Защо ще ти предлагат оборотно тяло? Защото може да предявиш иск за пропуснати ползи и вреди. Идват празници и ти няма с какво да снимаш. Динафос тотално се изложиха! Успех!

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: Simbon4o   
Дата:   18-12-21 15:37

Нямаше ли клауза някъде, че ако не се спази 30 дневния срок за ремонт трябва да върнат пари или нова камера?

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: IShoot4Fun   
Дата:   18-12-21 16:50

Да, така е. Търговецът по принцип би предпочел да подмени стоката с нова, (отколкото да върне парите) на което предложение купувачът няма право да откаже, т.е. няма право да настоява да му бъдат върнати парите, при условие, че му е предложена подмяна на дефектната стока с нова. Връщане на пари е разтрогване на договора за покупко-продажба, което е краен вариант, т.е., ако търговецът не е в състояние в законния 30 дневен срок да отремонтира или замени стоката, тогава е длъжен да възстанови парите на купувача.

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: diana2017   
Дата:   18-12-21 16:56

landstar написа:

> Еее, да беше питал във ФФ преди да
> платиш 5к+ ... Тука и децата ще ти
> кажат, че си сбъркал и с двете
> марки. Първо канон наистина нямат
> сервиз в България, второ - динафос
> е магазин за китайски светещи
> чадъри, не е баш за сериозна
> техника. Все едно си го купил на
> Илиенци. Има си по въпроса Никон и
> Фотосинтезис.

Не е съвсем така, опитват се да продават на конкурентни цени, добре е да има конкуренция, но не за сметка на качеството на обслужване и да товари допълнително джоба на потребителя.


Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: emo99   
Дата:   18-12-21 17:13

landstar- Точно заради проблема с фокуса на Никон минах на Канон. Има доста коментари за сервиза на никон. И всичките негативни.

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: IShoot4Fun   
Дата:   18-12-21 17:13

diana2017 написа:

> Не е съвсем така, опитват се да
> продават на конкурентни цени,
> добре е да има конкуренция, но не
> за сметка на качеството на
> обслужване и да товари
> допълнително джоба на
> потребителя.

Ако човекът беше запознат със закона и им беше обяснил, че са длъжни да му приемат апарата, или в противен случай ще сезира когото и където трябва, щяха да станат много сговорчиви, и да му приемат апарата, а не да го карат сам да си търси сервиза. Т.е., качеството на обслужване щеше да е много добро.
Не е знаел просто. Не е попадал досега в подобна ситуация. В първия пост пише, че за пръв път му се налага да ползва гаранционно обслужване. Ако усетят, че номерът минава, гледат да те отсвирят и да се оправяш сам. Такава е действителността за съжаление.

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: IShoot4Fun   
Дата:   18-12-21 17:19

emo99 написа:

> Има
> доста коментари за сервиза на
> никон. И всичките негативни.

Цък



Публикацията е редактирана (18-12-21 17:21)

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2  3  4  5  6  7     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »