Автор: my.point.of.view
Дата: 28-01-21 17:30
Крстеф,
Много добра идея, която звучи интересно!
Трудно осъществима е, обаче.
И, уви, по-големият проблем е, че не можем да сравняваме резултатите, получени от Топли Офлюв и талантливия художник.
Има прекалено много разлики между тях двамата, за да можем да сравним подхода при изграждане на изображението. Тоест, ще го сравним, но не можем финално да кажем на какво се дължи разликата.
Трябва да са двама художници. Примерно Дали и Пикасо.
За нас са в графата "еднакво талантливи".
Де Кирико срещу Ман Рей?
Кандински срещу Мондриан?
Но все пак, защо се прави анализ на фотографии, ако не, за да се изгради стил и да се опознае човек?
Картие-Брессон защо казва, че като снима, после си гледа как е геометрията в кадрите? Какво гледа, нали не е мислил съзнателно?
За картините - знаете ги импресионистите - с тая отворена /тоест "фотографска"/ композиция - хората първо са снимали с фотоапаратите, после са рисували.
И Леонардо го е правил с камерата обскура. Що материал е натрупал така. Няма лошо.
|
|