Автор: kjey
Дата: 17-02-20 21:45
Boni написа:
> Kjev, от тая графика емисиите за
> производство на колата като цяло и
> на двигателя са показани същите,
> както при електрическите
> коли...Т.е. тва произвидството на
> двигател с 1000 части, скоростна с 500,
> резервоар, картер, маслени филтри,
> алтернатор, стартер, радиатор,
> маркучи, ремъци, гърнета, тръби,
> катализатори , гарнитури на
> двигателя, уплътнения, свещи,
> инжекционни системи, дюзи, ДПФ
> филтри и т.н., които въобще ги няма
> в ел. колите един вид са без
> никакви емисии за производство ?
Извинявай, но малко съм объркан...оспорваш официални доклад на Европейската агенция по околна среда от 2018 г-Въздействия върху изменението на климата.....?
Това сериозно ли е?
Ами ако имаш претенции, напиши им възражение, кажи им - абе аз докато си пиех кафето сутринта открих че сте в голяма грешка....
В електромобилите има електродвигатели, по няколко броя в някои, така че може да се окаже че при производството на едните и другите емисиите са подобни...и най-вероятно е така.
Скоростна кутия има и в електромобилите, по-елементарна но има...и в нея има и масло представи си...има и диференциял, а за тези които са AWD даже два..
Има ли масло в скоростната кутия на електромобила...
https://i.ibb.co/SsyB0q7/tesla.jpg
В батерийния блок на Теслата има и охлаждане с течност, така че и там има маркучи, тръби и др.
И на мен някои неща са ми странни в тоя доклад - сравнението между батериите на електромобилите и тези с ДВГ...
Хайде да ми обясниш защо е толкова малка разликата в приравнените данни
между акумулатора в колата ми който тежи около 12-13кг, и батерията на електромобилите - от 250 до 600кг.Разликата в теглото е между 20 и 40 пъти, а като гледам разликата в графиката е не повече от 7-8 пъти?
Това според теб как се получава?
>
> А един разлив като тоя в
> Мексиканския залив, разходите по
> почистването му, както
> екологичните последици от него,
> няма да ги слагаме в графиката
> нали ? Още стотици по-малки и други
> микро такива , замърсяване с
> двигателни и трансмисионни масла?
> Навсякъде в локвите , по паркинги ,
> пред и около бензиностанции, по
> пътища и т.н. въобще никога не сте
> ги виждали нали:)
Това е цената на света в който живеем, независимо дали ни харесва или не.Този свят се нуждае от огромни количества енергия, и за момента това е най-евтиния източник на първичната енергия.Е вълищата са по-евтини, но надявам се в скоро време ще бъдат заменени от газта.И колкото по-развита е една държава икономически, от толкова по-голямо количество енергия има нужда- факт.
Аварии е имало и пак ще има, колкото и да са напреднали технологиите за добив, това е положението.
Само че петрола е не само енергия, той е навсякъде, във всички предмети около нас, в дрехите ни, в обувките ни, включително и в гумите на електромобилите BTW...
Огледай се около теб и честно си отговори, ти лично можеш ли да се откажеш от петрола на 100%...макар че мисля че се сещам за отговора ти.
> Поне 40% от емисиите (енергията)
> отива за производството на самия
> двигател, скоростна кутия и
> останалите неща, които в
> електромобил ги няма. И в тая
> графика ги няма. Там
> производството на колата като
> цяло и двигателя е с еднакви
> емисии, а батерията на ел. колата е
> показана отделно. Смешно е.
На това ти отговорих по-горе, ако имаш конкретни данни за тези "...поне 40% от емисиите..." ги дай да ги видим...иначе е доста несериозно това ти твърдение...
|
|