Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2 ..  10 ..  20 ..  22  23  24 ..  28  29     всички  напред  последна
 Re: електрически коли
Автор: petervassilev   
Дата:   17-02-20 00:57

aldygreen:

"Оказва се, че нефтените залежи се регенерират и като цяло нефтът продължава да се образува, при това в големи количества, като фактически е неизчерпаем."

А каква е скоростта на регенериране?

Човек попитал Господ:
-Господи, какво са за теб един милион години?
- Една секунда.
- А един милион долара?
- Един цент.
- Тогава ми дай един цент, Господи!
- Ок, почакай секунда, отговорил Господ.


Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: stukloplast   
Дата:   17-02-20 07:45

Aldygreen, човеко, наистина почвам да си мисля, че пишеш подобни глупости, само и само за да ме дразниш. Просто не вярвам че нормален човек може да вярва и да прокламира подобни малоумщини. Дето се вика, хвани прочети в уикипедия за водорода малко... А копейката явно освен водка, според мене и други работи употребява [smilie21]

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: CDman   
Дата:   17-02-20 08:25

[smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18]

Имам чувството, че някои хора списващи тук вече нямат отпечатъци на пръстите си [smilie5]


Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: fast_eyebrow   
Дата:   17-02-20 09:17

Щял бил да избива нефтът! [smilie18]
Тия с нефтените сонди кви балъци се оказаха, че не четат съветските професори! Можеше поне проф. Гергелчев да прочетат!! [smile]

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: X_C   
Дата:   17-02-20 09:50

ма, аз съм любопитен ак се казва този професор, искам да чуя тази теория.[smilie11]

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: aldygreen   
Дата:   17-02-20 12:03

Римският клуб посочва като основна причина за образуването на озонови дупки използването на фреон в хладилните инсталации. Но вече 25 години фреонът е забранен и никъде не се използва в света. А озоновите дупки продължават да се образуват и стават все повече, вместо да намаляват. И по света се образуват там, където се наблюдава отделянето на водород.
А обяснението с водорода е просто:
О3 + Н2 = О2 + Н2О
Водородът свързва един кислороден атом от озона и във високите слоеве на атмосферата, над 30 км, се отделя кислород и водни пари, образуващи красиви перести облаци.
Фреонът е безвреден за човека и околната среда, но е забранен и заменен с отровни газове, вредни и за околната среда и за човека. Но от това някои спечелиха милиарди.
А да сравняваш професор, известен в световните научни среди, с уикипедията, наистина е конгениално. Уикипедията - истина от последна инстанция.
[cool]

На по-предишната страница бях дал линк към лекция на професора. (Лъже ли руснакът)



Публикацията е редактирана (17-02-20 12:15)

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: lamerko   
Дата:   17-02-20 12:17

Озоновата дупка всъщност изчезва - вероятно тя е най-яркия пример за успешно взети мерки. Пълното възстановяване на озоновия слой ще е бавно, понеже вече пуснатите фреоните имат живот около 50-тина години. Но в факт, че дупката намалява, затваря се и вече не е целогодишна.

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: stukloplast   
Дата:   17-02-20 12:42

Поне стана ясно какво друсат професора и алди - фреонче от стари климатици [beer]

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: aldygreen   
Дата:   17-02-20 12:47

Ахъм, изчезнала била озоновата дупка. Де да беше само една.
А фреонът е 4 пъти по-тежък от въздуха. Като как се издига на височина над 30 км, за да достигне озоновия слой? Докато за водорода това е съвършено нормално.
За фреона се твърди, че участващият във формулата хлор е причината за разрушаването на озоновия слой. Ами да забранят хлорирането на водите в населените места, че съвсем да цъфнем и вържем?



Публикацията е редактирана (17-02-20 13:12)

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: marves   
Дата:   17-02-20 13:10

Нефтът технически си е БИО ПРОДУКТ ( [smilie5] ), трябва да се сподели на веганските общества. Току виж са го разредили с без-ГМО-мов портокалов сок и са го изцоцали до последна капка, спасявайки човечеството.

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: aldygreen   
Дата:   17-02-20 13:21

Био продук или не, Земята е планетата на бактериите, които заемат 97% от живота на нея, а за всичко останало, включително и за човеците, се полагат 3%. При благоприятни условия, бактерии, които преработват водород, за 24 часа са способни да се размножат от 1 кг до 2 тона, като количество. Идеален начин за производство на белтък, но високите цени на водорода, добиван чрез електролиза, го ограничават. Природният водород би решил и въпроса не само за транспорта, но и за изхранването на населението на Земята.
Заради този водород ги пиша тия неща в тази тема, защото имат пряка връзка с екологията и електрозадвижването на транспорта, чрез горивни батерии.


Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: X_C   
Дата:   17-02-20 14:39

АлдиГрийн, този професор е бетер професор ВУчков, а ако е жива учителката ти по химия, физика и биология, моля да адреса да им начупя кофите [smilie18] [smilie18]

Неща за креациоництвите теории няма ли? Че станА скучно.

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: batsali   
Дата:   17-02-20 14:56

aldygreen, провери си твоите достоверни източници, кислорода е по-плътен от азота, защо тогава близо до морското ниво не дишаме 100% кислород и защо като цяло атмосферата не е разделена на пластове по плътност?

Като не фащаш вяра на уикипедия как така пък си избра един единствен човек, на който да вярваш, а на други не?

Такива ми ти работи...

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: petervassilev   
Дата:   17-02-20 15:06

Още в древността много от астролозите всъщност са се занимавали с тази артистична дейност само за да бъдат спонсорирани от царе/крале и тайно да се занимават с истинска астрономия, математика, физика; алхимиците с истинска химия и т.н.

Може би и руският проф. Полеванов нарочно сипе теории-предизвикателства, за да предизвика иследвания в неговата област, т.е. по-дълбоко в земята. Нещо подобно на заселването на хора на Марс от шефа на Тесла. Не само бизнесмените, но и учените понякога се превръщат в актьори, за да привлекат внимание към идея, теория или към самите себе си [smile] . Днес привличаш повече внимание само с нещо сензационно, може би и в истинската, художествена фотография е така[smilie2] ? Според мен и в най-шантавите теории (както на рубладжии, така и на доларджии) може да има нещо интересно и вярно.


Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: batsali   
Дата:   17-02-20 15:10

И професора и чистача могат да си приказват, каквото си искат, въпроса е като опрем до реалността кое ще излезе право и криво.

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: petervassilev   
Дата:   17-02-20 16:01

А в "Двойникът" бакалинът стана уважаван учен [smile] .


Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: asahi   
Дата:   17-02-20 16:40

За професороа мога да гадая, но за АлдиГрийн съм сигурен, че не е завършил нещо, свързано с химия и биология. Иначе щеше лесно да провери истинността на твърденията си. (малий, каква сложна думичка написах!)

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: aldygreen   
Дата:   17-02-20 19:16

Темата за електокарите още от самото начало засегна т.н. глобално затопляне. Не само този професор, но и други учени са категорични, че не СО2 е причина за глобално затопляне. Влиянието на човешката дейност върху СО2 той го оценява на 0.015%. Не само това, но глобално затопляне изобщо не се наблюдава. Учените са категорични, че за промените на климата минимарният период (секундата, демек) е 30 години. Докато за миналите ледникови периоди се съди по сондажите на ледниците в Арктика и Антарктика и се правят някакви прогнози на базата на наблюдавана цикличност. Имало е 4 ледникови периода. Следва сегашното доста дълго затишшие. Време е за петия. В Америка в последните 10 години се наблюдава спадане на средната годишна температура с около 6-7 градуса и това го твърдят американските учени, това го потвърждава и вече ежегодното замръзване на гигантския Ниагарски водопад. В същото време в РФ СГТ се е повишила с около 5 градуса. Като цяло, за планетата промяна няма. Но за отделните страни и континенти може да има големи разлики.
Та каквото и да твърдят търгашите на "парникови газове", електрокарите имат пряка връзка с екологията, но не и с т.н. глобално затопляне.
А въпросът за земния водород наистина е интересен, сигурно не само на мене. Проф. Полеванов има една тема в Тубата, "Водородная "бомба" под ногами и под нефтяной экономикой" с доста графики и картинки.
[smilie7]


Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: X_C   
Дата:   17-02-20 19:33

Пич, ти действително не си наред!

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: imitev   
Дата:   17-02-20 20:53


Спада температурата в Америка ама не точно. Тази година им се води топла и нямат твърде снежец...

For January 2020, the average contiguous U.S. temperature was 35.5°F, 5.4°F above the 20th century average, ranking fifth warmest in the 126-year record. This was the ninth consecutive January with temperatures at least nominally above the 20th century average for the month.

За 2019 градусите са 1.5Ф над средното. Сам си го превеждай...

Само погледни в БГ тази и миналата година колко сняг падна - точно николко. Ако продължава така не само Перник ще остане без вода...

Пак се връщаме на моята теза, че "щото мога да си го позволя" ще затрие планетата...

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: stukloplast   
Дата:   17-02-20 21:37

Само да вметна, че глобалното затопляне по никакъв начин не означава "яко жега"...
Това не е геология.



Публикацията е редактирана (17-02-20 21:41)

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: kjey   
Дата:   17-02-20 21:45

Boni написа:

> Kjev, от тая графика емисиите за
> производство на колата като цяло и
> на двигателя са показани същите,
> както при електрическите
> коли...Т.е. тва произвидството на
> двигател с 1000 части, скоростна с 500,
> резервоар, картер, маслени филтри,
> алтернатор, стартер, радиатор,
> маркучи, ремъци, гърнета, тръби,
> катализатори , гарнитури на
> двигателя, уплътнения, свещи,
> инжекционни системи, дюзи, ДПФ
> филтри и т.н., които въобще ги няма
> в ел. колите един вид са без
> никакви емисии за производство ?

Извинявай, но малко съм объркан...оспорваш официални доклад на Европейската агенция по околна среда от 2018 г-Въздействия върху изменението на климата.....?
Това сериозно ли е?
Ами ако имаш претенции, напиши им възражение, кажи им - абе аз докато си пиех кафето сутринта открих че сте в голяма грешка....[smilie5]
В електромобилите има електродвигатели, по няколко броя в някои, така че може да се окаже че при производството на едните и другите емисиите са подобни...и най-вероятно е така.
Скоростна кутия има и в електромобилите, по-елементарна но има...и в нея има и масло представи си...има и диференциял, а за тези които са AWD даже два..
Има ли масло в скоростната кутия на електромобила...

https://i.ibb.co/SsyB0q7/tesla.jpg


В батерийния блок на Теслата има и охлаждане с течност, така че и там има маркучи, тръби и др.

И на мен някои неща са ми странни в тоя доклад - сравнението между батериите на електромобилите и тези с ДВГ...
Хайде да ми обясниш защо е толкова малка разликата в приравнените данни
между акумулатора в колата ми който тежи около 12-13кг, и батерията на електромобилите - от 250 до 600кг.Разликата в теглото е между 20 и 40 пъти, а като гледам разликата в графиката е не повече от 7-8 пъти?
Това според теб как се получава?

>
> А един разлив като тоя в
> Мексиканския залив, разходите по
> почистването му, както
> екологичните последици от него,
> няма да ги слагаме в графиката
> нали ? Още стотици по-малки и други
> микро такива , замърсяване с
> двигателни и трансмисионни масла?
> Навсякъде в локвите , по паркинги ,
> пред и около бензиностанции, по
> пътища и т.н. въобще никога не сте
> ги виждали нали:)

Това е цената на света в който живеем, независимо дали ни харесва или не.Този свят се нуждае от огромни количества енергия, и за момента това е най-евтиния източник на първичната енергия.Е вълищата са по-евтини, но надявам се в скоро време ще бъдат заменени от газта.И колкото по-развита е една държава икономически, от толкова по-голямо количество енергия има нужда- факт.
Аварии е имало и пак ще има, колкото и да са напреднали технологиите за добив, това е положението.
Само че петрола е не само енергия, той е навсякъде, във всички предмети около нас, в дрехите ни, в обувките ни, включително и в гумите на електромобилите BTW...
Огледай се около теб и честно си отговори, ти лично можеш ли да се откажеш от петрола на 100%...макар че мисля че се сещам за отговора ти.


> Поне 40% от емисиите (енергията)
> отива за производството на самия
> двигател, скоростна кутия и
> останалите неща, които в
> електромобил ги няма. И в тая
> графика ги няма. Там
> производството на колата като
> цяло и двигателя е с еднакви
> емисии, а батерията на ел. колата е
> показана отделно. Смешно е.

На това ти отговорих по-горе, ако имаш конкретни данни за тези "...поне 40% от емисиите..." ги дай да ги видим...иначе е доста несериозно това ти твърдение...


Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: boni   
Дата:   17-02-20 22:07

kjey, какво има и какво няма е ясно ако видиш цялата статия. Първо данните са от 2013г , второ става въпрос за Нисан Лийф, който няма никакви охладителни течности за батерията и трето говорим за пробег 150 000км. Което са макс 3-4 години. От там нататък става сериозна разликата.
И да, няма как простия електромотор на Лийф да се сравни като производство с двигател и трансмисия на бензинов или дизелов автомобил.


https://bonibonev.com/uploadfiles/albums/PDPD5c10396031886/140327.jpg


Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: kjey   
Дата:   17-02-20 22:23

Прочел съм почти целия доклад, затова специално споменах Лийфт, но не е лошо да видим как са нещата при Теслата - нали всички са им големи фенове.
Дали има или няма как според теб това си е твое мнение, базирано на някакво твое вътрешно усещане, но не на факти...като имаш такива ме запознай с тях, интересно ще ми е..
Да изминеш 150 000км макс. за 3-4 години ми се струва доста пресилено, аз лично карам по 25 000км на година, и мисля че не карам малко...
Познавам хора дето не правят и 10 000км на година.

Отговори на това съобщение
 Re: електрически коли
Автор: stukloplast   
Дата:   18-02-20 07:46

То у нас май е по-добре да говорим за моточасове, а не за изминати километри, в повечето случаи. Колко пък да харчи и замърсява електрокара за едни фарове и евентуално климатик в задръстването, докато двг-тата бръмчат?

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2 ..  10 ..  20 ..  22  23  24 ..  28  29     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »