Автор: komara
Дата: 06-03-19 18:25
Само да уточня, че в никакъв случай не искам да засегна по някакъв начин FACTOR.BG. Стана дума за въпрос към вас на който не съм получил отговор и ако сте изпратили такъв, а поради някаква причина не е стигнал до мен се извинявам. Какво означава, че е некоректно да твърдя, че два месеца не съм получил отговор, при положение, че нямам абсолютно никакъв интерес да твърдя подобно нещо? А и все още съм клиент на вашата фирма. И отбелязвам, че от гаранционен сервиз, поддръжка и т.н. не съм се интересувал. От както съм взел принтера взимам мастило от друго място, защото ми е по-удобно, а не защото имам нещо против Фактор. Днес дори пристигна новият ми L1800 закупен от вас. Простете, че не взимам мастило от вас, но и не търся нищо насреща.
Използвам принтера както за разпечатване на снимки от ангажименти, така и за любителска фотография. За първите 8-9 месеца напечатах вероятно около 20000 любителски снимки, от които повече от половината лични семейни и за наши близки (най-вече). Тях съм ги печатал на икономичен клас хартия закупена също от фактор, подчертавам с оригинално мастило и поставени в албуми са си с перфектно качество.
Публикацията е редактирана (06-03-19 18:37)
|
|