Автор: factor.bg
Дата: 06-03-19 11:06
Позволявам си да се включа, защото се спомена името на фирмата ни.
1. Запитване е имало към нас, на дата 27.12.18, дали имаме налична платка за L1800, отговорено е по мейла, на 02.01.2019 за наличност и цена. Некоректно е да се твърди, че сме забавили отговор с два месеца.
2. Принципно, FACTOR.BG осигурява пълна тригодишна гаранция, независимо от броя отпечатани копия, при условие, че се използват оригинални консумативи, закупени от нас. От нас не е закупена нито една опаковка мастило, освен включените в комплекта на принтера, а са отпечатани над 40000 копия.
3. Дали е нормално да има проблеми при 40000 копия - производителят е определил ресурс на принтера 30000 копия. При използване на оригинални консумативи, закупени от FACTOR.BG, ние даваме 3 години пълна гаранция, без оглед на брой копия. Нещо повече, когато ние въведохме тази гаранция, направихме го със задна дата, защитавайки инвестициите на ВСИЧКИ наши клиенти, закупили принтери Epson L-серия ПРЕДИ момента на обявяването на тази гаранция! Моля да ми посочите само един подобен случай, когато друга фирма е постъпвала така.
4. Рентабилност: Пример - продажбата на една снимка 10/15 носи около 25 стотинки надценка. 40000 снимки по 0,25 лв. = 10 000 лв. Предвид, че това е А3+ принтер, едва ли всички снимки са били 10/15, което означава, че със сигурност инвестицията е била МНОГО рентабилна. Това е калкулирано при цените на оригиналните консумативи, предполагам, че с неоригиналните е още по-евтино, но пък за сметка на описаните проблеми с принтера.
Както се казва - няма пълно щастие.
Но пък би било честно, когато човек е изкарал 10-20 бона от едно домашно принтерче, да каже някоя добра дума по форумите, вместо да руши репутацията на устройството и да подмята неистината, че сервизът ни по два месеца не обръща внимание на клиентите си.
Истината, с която се гордеем е, че сервизът на FACTOR.BG е на световно ниво, що се касае до компетентност, отзивчивост и ефективност. Безплатен съпорт, безплатни оборотни принтери, експресна реакция, проследимост на всяко сервизно запитване, 5 подготвени специалисти, огромно количество части на склад, обучения и сертификации в чужбина!
5. DaFo е голям фен на китайските мастила, но фактите са, че използва Dry Lab Epson D700 и си купува оригинални консумативи за него, за което му благодарим!
6. Ако човек иска професионални резултати - купува професионална техника. Една фулфрейм камера, с комплект светли обективи, струва поне около 15000 лева. Не виждам фотографи, с камери за по 500 - 1000 лева, да снимат сватби и други професионални ангажименти. И това е нормално!
Това, което не е нормално, е да се изисква от принтери за 500 - 1000 лева, да осигуряват качество, себестойност и производителност на професионални системи. Истината е, обаче, че точно това са изискванията и очакванията на много професионалисти. И най-интересното е, че нашите домашни принтери, все пак се справят и, както се спомена по-горе, в някои случаи отпечатват доста над 200000 копия! А ние ги обезпечаваме с пълна тригодишна гаранция, без оглед на копията - стига да си купувате оригинални консумативи, от нас.
Бъдете професионалисти не само, когато става дума за техниката, която показвате на клиентите си, а и за останалото оборудване. Тогава претенциите ще звучат сериозно.
Без лоши чувства - след толкова години, мисля, вече е ясно на всички, че принтерите Epson L-серия сa надеждни, производителни и качествени, а струват смешни пари. На всички е ясно, че когато ползваш неоригинални мастила, плащаш цената - всеки преценя дали си струва. Ако печаташ некролози - сигурно да, но ако печаташ фотография - не мисля. Ако се колебаете, направете един прост тест - кажете на Вашите клиенти, че ще им отпечатате снимките на сватбата, дето ги снимахте с голямата черна камера и обектива с мазното боке, на най-евтината китайска хартия и с най-евтините китайски мастила, вместо срамежливо да споменавате само, че печатате с принтер Epson.
Успех на всички и пак повтарям - без лоши чувства, интересите ни са общи, ние благодарим, че сте ни клиенти и работим старателно, за да останете доволни и да спечелите повече, с нашите принтери!
Ако някой има лични въпроси или смята, че нещо в работата ни не е на нужното ниво - винаги съм на разположение на 0899878319 и на george.chakarov@factor.bg
|
|