Автор: metodiev_martin
Дата: 30-01-19 22:55
Другари акълии, вместо да пускате линкове от ютуб, пуснете едно ВАШО клипче снимано със Сони, Панасоник, Канон, АЙфон... Е така, да покажете на какво е способна камерата, а покрай нея и вие. Гледам тука някакви кухи профили дават акъл, пишат глупост след глупост....
Едни твърдят че S при сони е ВИДЕО а R - снимки. Други хвалят стабилизацията на GH5S (която не съществува)...
По темата на hitmaker
помисли, колко си готов да инвестираш в бъдеще, защото както някой беше написал с покупката на Сони/Панасоник се "обвързваш" дългосрочно с техните обективи (освен ако не решиш да попаднеш във водовъртежа за ежегодна смяна на системата, понеже "другите" изкараха по-добра камера от моята)
Теглото на обективите за микро 4/3 няма нищо общо с теглото на фул фрейм обективите на Сони. Цената, в по-голямата част от случаите - също.
Петото поколение на GH в разновидността си S е чудесен пример, как "малките сензори" не умряха, а продължават да се развиват. Разликата в светлочувствителността при двете системи, все още е осезаема, но при Панасоник имаш опция за обективи на бленда 1.2, 0.95, които не се намират в космически ценови клас.
Отделно без допълнителни външни рекордери (които при 4к са си цифра започваща от около 2 000лв) имаш 10bit 4:2:2
Обективите (като изключим "мазните им тъмни китаци") са с изключителна острота още на най-отворени бленди (няма да изпадам в подробности и да обяснявам защо обективите за 4/3 на бленди 1.2-1.8 ... са изключително остри "още в началото").
Ако ще впечатляваш "клиентите" с голяма система, можеш да се набуташ с някой Блекмеджик и да си го биеш от главата след време.
Докато битува схващането, че тежките апарати и обективи са "по-професионални и по-качествени" народа ще мъкне раници по 18-20 килограма...+ вечното ТАБУ за фул-фрейма....
И последно - при липса на възможност за инвестиция в тежка (с голяма товароподемност) система за стабилизиране, за лекия апарат и обективите, винаги имаш добри алтернативи на много по-достъпни цени.
Успех
|
|