Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2     всички  напред  последна
 Видео обработка - компютърна конфигурация
Автор: jimmysoldier   
Дата:   09-10-18 22:05

Здравейте драги хора,
аз съм тотално начинаещ и току що регистриран във форума. От много време имам интерес към filmmaking и video editing. Гледал съм безброй туториали, но тъй като съм на 22 години, никога не съм можел да си позволя такава голяма инвестиция, каквата случая изисква.
Към днешна дата обаче имам възможността да си купя фотоапарат и обективи, като след доста research съм се спрял на Sony A6500 + два обектива - Sony 18-105mm f4 и Sigma 16mm f1.4. Това обаче не е темата на обсъждане и в момента съм на полусъединител да си купя тази техника, като единственото, което ме спира е факта, че нямам достатъчно мощна машина. Никога не съм мислил, че ще имам толкова затруднения с избора.
Четох стари подобни теми, но тъй като са от 2015 или по-рано и може би не са актуални, си позволявам да отворя нова.
Не разбирам прекалено от компютри, в момента имам лаптоп, който подкарва без проблем илюстратор, фотошоп и индизайн (2016), но осъзнавам, че за Premiere и After effects се изисква доста повече мощност. Изпитвам доста затруднение с избора на части за сглобяването на машина, от къде да ги поръчам и кой да ми ги сглоби.
Ще съм много благодарен ако успеете да ми помогнете за най-добрият избор (като разбиращи хора на идиот). Общо взето ми се иска компютърът да може да става и за 4К едитинг, не, че ще снимам само в 4К, но все пак фотоапаратът поддържа 4К, така че ми се иска да мога да се възползвам.