Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2     всички  напред  последна
 Re: Фотоапарат
Автор: cvetanov95   
Дата:   26-12-18 21:47

Търси нещо по-съвременно, дето има и видео. Аз си взех canon 1100d за 200 лв. Добави още 100 лв за обектив китов някакъв и си готов !

Отговори на това съобщение
 Re: Фотоапарат
Автор: roburt48   
Дата:   26-12-18 22:08

Здравей колега :) ... Ще се опитам да дам и аз "5-те" си пари по темата. Тъй като и аз съм полуначинаещ бих подкрепил най-вече съвета на lamerko. Т.е първоначалното инвестиране на едни 200-250 лв. в курс за начинаещи. Аз лично започнах с някои от тук препоръчаните камери и обективи... и твърде бързо ми се наложи да ги продам и сменя с нещо друго. Визирам D3100 и D32oo Nikon + 18-55: 18-105 обективи... ,както и 35/1.8 Никкор. Съвсем спокойно би могъл да запишеш един курс (без да си собственик на камера). По време на курса ще имаш възможност да опиташ почти всякакъв вид техника - било то предоставена от студиото, в което е курса или от съкурсници, които вече притежават такава. Образно казано - вземи си първо книжка, след което си избирай автомобил :) Мисля, че ще ти е доста по-лесно да го сториш, след като до някаква степен знаеш какво вършиш :) Иначе, като за начало и моята препоръка е да се вземе нещо в разумни ценови граници, тъй като, ако се запалиш... съвсем скоро ще ти се наложи смяна с нещо по-добро !!

Успех в начинанието [shtrak]

Отговори на това съобщение
 Re: Фотоапарат
Автор: IShoot4Fun   
Дата:   26-12-18 22:33

roburt48 написа:

> Тъй
> като и аз съм полуначинаещ

"Полуначинаещ"[smilie10] ?!