Автор: ombre
Дата: 14-02-18 10:14
Така е ,разни хора,разни идеали,и всеки има мнение.Аз не отричам фф,нито кропката,нито 4/3,щом на някой му е кеф да снима с нещо,то нека го прави именно с него.Тук има хора дето с кропки правят неща,в пъти по хубави от такива дето са с фф.Това с студиото и блендите,не е баш така,понеже има джамци за кропки дето стигат на 1.4,1.2-демек светли,мисълта ми е ,че така както го описваш,е все едно кропката става само за студио и има само тъмни стъкла,поне някой нов може да се подведе.За цените си прав но пак само донякъде.Ако сравняваме нови обективи,със съвременна оптика,които покриват и матрици с много пиксели-да скъпи са,сравнени със старата оптика,но след години тази която е сега нова,ще остарее и ще е по евтина.Няма как света се развива и то с бесни темпове.Друг е въпроса на колко хора им трябват тела за 7-10 бона и какво може да снимат с тях,което не може за такова за 3 хилки например.За ситуациите за които говориш,аз не мога да се сетя за такива.ФФ,ще даде един стоп разлика,по хубаво боке,но не виждам ситуация,която да не може да се снима с кропка,ако искаш дай някой пример.Отделно от това,за самите кропки си правят джамци дето с направени специално за тях,и когато сложиш едно хубаво стъкло на такова тяло,разликата е супер минимална при бокето,остава по доброто представяне на високо исо и съоитветно единия стоп,което пак е спорно,понеже стара матрица на фф,ще се представи по зле от нова на кропка такава,при тези параметри за които говоря.Виж темата за фуджи,колегата Хонда е постнал кадри от неговото про2 и неговия марк 3,само дето марк 3,не е стар апарат,което е още повече показателно,че хубавия сензор и хубавата оптика са разковничето,останалото е ЗАУ.И все пак ми се иска колегата да чете темата и да качи кадрите,за които споменах в предния пост.
Ако пък ти е интересно на лс,мога да ти пратя няколко набързо намерени линка,да видиш за какво говоря...:)
|
|