Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2  3  4  5     всички  напред  последна
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: dim4o   
Дата:   14-01-18 21:13

Неее, нищо не е сигурно на тоя свят и винаги може да има и друга възможност - разбира се че е така. Откъде да знам къде се е получил демижда, да не съм Харабейшио?!? Казвам само че го има и се вижда. И че ако аз работех с гаранционни продукти и дойде при мен такъв уред, не бих му признал гаранцията, ако не е водоустойчив. Пък нека ме изядете с парцалите.

[smilie21]



Публикацията е редактирана (14-01-18 21:18)

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: zbonev   
Дата:   14-01-18 22:16

Все пак ми се струва, че от море водичката.

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: ZENON   
Дата:   14-01-18 22:41

Това, което виждам са сериозни "отлагания". Не съм уверен, че конденз ще направи такива бели по платката.
Има "отлагания" и зад/под конектора и по елементи. Доста омазано.
Интересното е, че съм виждал подобна мазня и на други места, като апаратурата изобщо не е помирисвала влага, камо ли море...

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: Konstantinov   
Дата:   15-01-18 02:22

Ако си бяха залели платката със полимери както правят подизпълнителите на мерцедес нямаше да има отлагане.Хората преди 20 години заливат и от двете страни и стърчат само жиците към другата платка и копчетата,работят в кал и луга и я мият с маркуч,само като изгори нещо след 15-25 години не може да се ремонтира, а са скъпи,и ние чоплим полимера и се пробваме щото искаме 100 години да работи.
Вината е изцяло в Никон,лошо изпълнени и липса на уплътнения в изделията и то д750 за над 3х лева и светкавицата сб5000 за 949,платките не са им защитени.
Сега какво -като си купиш да разглобиш и залееш платките с полимери, трябва доработка направи си сам.
Да смениш капачетата на батериите и картите и на светкавицата където може.То от никон вече продават гума за уплътняване на светкавицата ,ама само за д5 и д500 става.
Имам сони некс ф3 и също е дантела ама платките имат някаква защита и въпреки прахта и влагата не е давал дефект вече 5 години и веднъж гаранционно го оправиха в стемарк не казаха пълен е с вода и прах няма да работим,просто занесох и след 3 дни го взех със сменен уплътнител и изчистен вътре и матрицата и стъклото пред нея дето бях търкал и не са искали пари.



Публикацията е редактирана (15-01-18 02:29)

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: dim4o   
Дата:   15-01-18 10:00

Абе хора, вие виждате ли снимките въобще? Онова синьото по перата на конектора е окис (мисля че е меден сулфат заради сярата в морската вода, но това е друга тема), а кажи ми как ще залееш с полимери конектора и как ще го разкачиш после при нужда?!?! Става неразглобяемо съединение с нула възможност за ремонт, а колко ще тежи?!? Едно е да направиш неразглобяемо съединение автомобил два тона, дето после чоплиш полимера за да го ремонтираш, друго е да направиш портативно устройство, където всеки грам е важен. И го направи неразглобяемо, щото си залял конекторите с полимер. Някой да е виждал такъв фотоапарат?

Направо ме убихте с тия глупости, чесно.

Дай да ти го залея със смола целия апарат, барабар с паметта вътре, щото мерцедес правели така и държали по 15-25 години! Ей затва не обичам да работя с БГ клиенти - всеки разбира, знае, видял е как е в мерцедес, има поне 5 идеи, за които тъпите хардуерни инженери не са се сетили, абе въобще както се казваше "нация техническа" сме ние - само ако може да се мине метър. И накрая ако може да е за без пари!

Иначе виж, еди кой си бил казал за някакъв апарат, че не бил пълен с вода и го оправил - ми сигурно щото наистина не е бил пълен с вода, ебаси! Имаше едно време един виц за милиционери, който завършваше така:
"Един милиционер пита друг Ти имаш ли аквариум? -Не. -Значи си педерас"

Ето, намерих го:

Срещат се двама милиционери и единия носи една дебела книга.
- Каква е тая книга?
- Това е книга по логика. Тази книга е само за умни хора.
Нашия малко прост, почесал се по главата и питал:
- Логика? Какво е това?
- Ми как да ти обясня. Ти аквариум имаш ли?
- Имам.
- Добре. Щом имаш аквариум значи обичаш рибите. Щом обичаш рибите, значи обичаш животните. Щом обичаш животните, значи обичаш хората. А щом обичаш хората, значи обичаш и жените. Разбираш ли?
- Мале, те тая книга много умна бе. Я дай я и на мен, може и аз да поумнея.
Взима книгата нашият и тръгва да се прибира радостен. По пътя го среща друг милиционер.
- Ква е тая книга бе?
- Ааа, тая книга много умна. Книга по логика.
- Логика? Че кво е то туй?
- Сега ще ти обясня. Ти аквариум имаш ли?
- Не.
- Еми значи си педерас.

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: ZENTEX   
Дата:   15-01-18 14:00

Тази платка си е точно на Д750,разположена е на дъното на камерата.Това всъщност е трансвертора на кондензаторната банка,енергиина помпа,зарежда до към 310 волта,големия чип е драйвър,най вероятно върти мотора на огледалата,не се сещам точно.Най вероятно и двете устройства поради опроводяването не могат да застанат в стендбай режим и след изключването на камерата продължават да консумират енергия от батерията.Пак казвам дистанцирам се от конкретния случай,давам само мнение,всеки си има политика на ръководене на бизнеса.Аз лично не бих отказал такъв гаранционен ремонт по редица причини.Първо това е отлагане на някаква течност,или е влязла вода от някъде,или е имало силен конденз над нормите ,образувала се е капка и се е утаила на дъното точно върху тази платка.Ако е първия вариант клиента си е виновен,обаче дефекта не е толкова голям и може да се преглътне от моя страна.Производствената цена на този модул е не повече от 10 долара.Отделно това ми минава за ремонт и производителя или местния дилър ми плаща един ремонт,като аз поемам отговорност за този ремонт до изтичане на гаранцията.От друга страна обаче,ако това е утаяване говори лошо за марката и модела.Аз работя за тази марка и трябва да пазя имиджа и.От друга страна ,ами ако това се е получило още при самото производство?Ами ако се е получило още при транспортирането на продукта до склада или магазина?А как аз ще докажа на клиента че това е неговата платка,и не му давам картинка от друг случай с наистина давена камера???Модулите нямат сериини номера еднакви с тези на изделието.Ами ако му откажа гаранционния ремонт,взема му парите и проблема остане?Защо трябва да влизам в конфликт с клиента заради една капка вода???Значи клиента първо е прежалил едни 2 хиляди долара за това изделие.2ро го е купил поради някаква причина и сега то не работи,клиента е недоволен,носи го за ремонт,там го въртят и го бавят,остава още по недоволен.Накрая за капак му сервираш че е смотаняк и си е удавил камерата и ще трябва да си плати ремонта и той вече изпада в истерия и отчаяние защо изобщо му е хрумнало да се занимава с това.Започва да изпитва омраза кам сервиза,към марката,към продавача,към веригата магазини,започва да търси отдушници и по форуми.Анти реклама по форуми и познати.И това само за едни 50-60 евро икономисани от един ремонт,отдавна платени пак от същия този клиент още при покупката на изделието.Аз лично където и с когото съм работил,никога не съм връщал гаранционно изделие,освен в случаи ако е минал трактор през него или вътре се разхождат риби и жаби.Така ни учеха японците още в началото на 90те.Имах един период когато работех за един световен немски гигант,и там ни учеха на същото,никога не влизайте в конфликт с клиентите,пари има за всички,и за производителя,и за дилърите и за сервизите.

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: Nik1   
Дата:   15-01-18 14:11

dim4o написа:

> Абе хора,
> А бе, dim4o.....

> Направо ме убихте с тия глупости,
> чесно.
>



> Направо ме уби с туй....
чесТно

Ей затва не
> обичам да работя с БГ клиенти -
>
>
> Тогаз `фащай гората или свиквай...

Редно е да се извиниш на колегите
На мен не - аз не участвам


Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: egwene   
Дата:   15-01-18 14:38

ZENTEX, благодаря за обстойното мнение. Беше ми полезно. Аз няма как да докажа, че камерата не е била мокрена. За мен лично това ( ако е моята платка)е конденз. Но все пак, можеш ли да ми кажеш ако има влязла вода ( то стана ясно, че морето съм изсипала вътре), няма ли да има много повече поражения и на много повече места? Нямам идея къде точно се намира тази платка, но вероятно около нея има и много други...И ако е конденз, не е ли същото положението. Възможно ли е да стане конденз с този размер и да направи такъв проблем? Питам, защото аз няма да спра да снимам, защото навън е студено или влажно. Хипотетично всеки следващ ремонт при проблем с апарата би ми бил отказан гаранционно, защото веднъж вече е установено че вътре е имало вода? Или? И ако не е вода или конденз, какво може да е?


Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: ZENTEX   
Дата:   15-01-18 15:01

Значи,в един такъв бизнес важен е оборота,продажбите на изделия,колкото повече продажби,толкова по голям финансов оборот,толкова по голяма печалба.Всички са доволни,някои повече.За да имаш голям оборот ти трябват клиенти,колкото повече,толкова по добре.Клиента идва ,купува си нещо и оставя едни пари.После събираш парите на клиентите и стях купуваш нова стока,ако имаш добра печалба,купуваш повече стока.Събираш още клиенти и купуваш още повече стока.Издаваш гаранция за продадените изделия,и така се обвързваш с договор с купувача за една или две години.През това време ти въртиш неговите пари,един вид все едно че си банка.Ако нещо стане през това време и клиента е недоволен,в краен случай му връщаш парите и пито платено,няма никакво разочарование от двете страни.Вероятността същия този клиент ,ако е останал доволен,да ти стане пак клиент е много голяма.Обаче ако го обидиш,едва ли ще повтори и ти оставаш без едни пари.Това се казва безотговорност или казано по нашенски некадърно управление.Преди доста време работих с една известна за времето си фирма за внос на техника,хората работиха 3-4 години,изкараха много пари ,усетиха се навреме че в този бизнес вече няма да има голям келепир,и предприеха друг бизнес с огромната печалба от електронните играчки.През това време аз им поддържах гаранциите,и за целия период върнах само един единствен клиент с един 14 инча телевизор,взривен от край да край поради токов удар.Клиента рева,рева един месец,накрая ни писна,седнахме да се разберем кото пичове,казахме му да не се шашка,да си признае вината и ние ще направим нещо за него.Човека каза да ,така е ,но на мен много ми е тъжно.ОК,казваме му,хвърляме гръмналия безценен телевизор,даваме ти по хубав по цена на едро и ти плщаш половината,ОК???Човека веднага се съгласи и си трагна с новото ТеВе усмихнат.Това на фона на над 10 000 ремонта за периода,един случай.Случвало ми се е клиент носи скъпа камера,гаранционна.На третия ден започва да досажда.Казвам му, машината е гръмната през 1393 порта,400 евро ти е само платката,гаранция аут,виж си компютъра кой бездарник ти е сложил евтино китайско захранване,пускащо фаза,преди да взривиш още някое устройство.Човека нещастен,пита какво правим,ремонта скъп,машината му трябва.Казвам му да чака докъто измисля нещо.Поръчвам му нов модул,правя салта да го нахендря на друга същата машина с друг незначителен дефект,връщам му машината с призната гаранция,той щастлив.След това наля още 10 000 евро в техника от същата марка,аз си останах с 35 евро полагащи ми се за ремонта и едната слава,дилъра прибра 100 пъти по толкова.Обаче ако бях уведомил дилъра за проблема,и бях го насъскал срещу клиента,щеше да прибире един.....Веднъж колега в чужбина ми разправя.Идва казва клиент,носи филмов апарат за подводно снимане,от него тече вода.Казвам му,за какво го носиш,той си е за кофата.Ами сменях филма и той се напълни.Е как така се напълни???Ами докъто бях под водата свърши филма,и аз го отворих да сложа нов,нали апарата е за под вода,така пише на кутията!!!!Колегата каза,брат мислих точно 2 секунди и му казвам,ОК,мини утре да ти дам нов,ама друг път да знаеш че филма се сменя на плажа,не под водата.Как да му обясни,след като в упътването е пропуснато да покажат как точно и къде се сменя филма.Убеди го клиента че вината е негова ако можеш[smilie18] Ето тука е тънкия момент,да си справедлив арбитър,да вземеш правилното решение и всички да са доволни.Дабра политика трябва,не само чалъми.

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: asahi   
Дата:   15-01-18 15:29

Смяна на филми, романтика...

off
Един наш известен фотограф летял с мотоделтапланер и снимал, ама свършил филма. Почнал да го сменя във въздуха и изтървал заснетата касета. Добре, че не минала през перката. После ходил по поляните да го търси. Някакъв овчар го бил намерил, даже го и разгледал [smile]
/off

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: colorphoto   
Дата:   15-01-18 15:32





Публикацията е редактирана (15-01-18 21:30)

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: ZENTEX   
Дата:   15-01-18 15:33

Тази платка се намира на дъното на камерата.Как е станало е неразгадаемо.Единия вариант както писах е много силен конденз над нормите,събира се влага от вътрешната страна на изделието,образува се капка и по някое време се стича надолу я по платка я по самия корпус и е застанала на това място.Ако не успее да се изпари бързо и в нея има и други елементи освен вода започва окисляване и гниене.Малко е вероятно,защото конденза носи предимно чиста вода,която не е агресивна към металите,трябва да стои много дълго време ,дни и седмици за да започне бавно окисление.Друг вариант е ,много често влиза течност през държачите на ремъка и се стича от вътрешната страна на корпуса и попада на дъното на камерата,там доста често има електроника.Може да е дъжд,може да е пръски вода,предположения.Друг вариент е минава през байонета,ръмеж на дъжд,попада по обектива,по фронт панела,вдигаш за момент камерата нагоре,всичко се изтича към байонета,влиза между него и предния капак и пак се оттича на дъното от вътршната страна.Важното в случая е че го има,как е станало са само дагадки.За това казах,всеки си има различна политика на работа.

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: egwene   
Дата:   15-01-18 15:43

Аз никога не съм отричала, че го има. Това, което не приемам е да ме правят на идиот. Пак мерси за мнението.

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: dim4o   
Дата:   15-01-18 21:09

Aaa, Nik1, не следите внимателно темата, още преди 20-30 мнения написах, че с риск да ме нахейтите и с извинение изказвам мнението си, така че още тогава се извиних, дори предварително. Пък вие ако искате може да си "полимеризирате" апарата, ще стане чук, само гледайте да е с electronic-grade полимер, а не със силикон за баня, че е киселинен и ще стане мазалото пълно (не е съвет).

Всъщност излезе че и аз, и ZENTEX, че дори и самата egwene смятаме че това е повреда, причинена от течност. Както казах и аз, и ZENTEX, може само да се гадае как е попаднала там, но е факт, че я има. Разликата в мненията ни дали да се покрие гаранционно или не може би идва от факта, че аз няма на кой да приложа номера със салтата и да го нахендря на друго устройство с друг дефект, нито мога да прехвърля сметката на друг - просто няма на кой, освен на шефа. А той седи през едно бюро от мойто и ако ме барне, че ги правя тия врътки и айде УВО - за по-младите, съкратено от у-вол-не-ни-ееее.

Другото е че сме само B2B, няма "потребители" и всички характеристики са ясно описани в договора - ако там не пише, че дадения модул има клас на водоустойчивост - сори, ама като няма, значи няма.

А ако влезем в психологията на потребителя - е това вече е съвсеееееем друго нещо.

Айде, темата е изчерпана вече, снимайте и наздраве [beer]


Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: peter_m   
Дата:   15-01-18 21:16

Забравихте ли, че при първия "ремонт" на същия проблем течност е нямало.

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: asahi   
Дата:   15-01-18 21:55

Може да не са я забелязали. Все пак не е най-отпред.

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: ZENTEX   
Дата:   15-01-18 22:12

На аз за това никога не съм искал да се занимавам със гаранционна подръжка.Защото нямам пряк контакт със производител или континенталния,или по точно зоналния дилър.С тях мога да се разбера,но не и с местния по на дребно играч.Започнем ли да си закръгляме сметките до стотинката,работата е ясна,съвместният ни бизнес няма да продължи дълго.По горе го бях написал,надявам се го разбирате.Дължим просперитета и благодентствието си благодарение на клиентите си.Ако тях ги няма,всичко изчезва.Те са главния фактор за благополучен бизнес.Намаш ли пряк контакт с тях и взаимно разбиране,край с бюрото ти и това на близкостоящия до теб шеф.Един договор на хартия нищо не значи.Както и стойността на една красива банкнота и себестойнастта и в злато.Едното е само красива картинка,с която в непредвидими кофти ситуации само може да си разпалиш печката,другото си тежи,и то много.



Публикацията е редактирана (15-01-18 23:45)

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: colorphoto   
Дата:   16-01-18 01:53

На 100% съм съгласен със ЗЕНТЕКС.

Уви родните ни мениджъри в подобните бизнеси са си с такъв манталитет и няма тенденция да си променят мисленето.

Все ми е било неясно кой всъщност им е главния бизнес на въпроснте фирми-вносители защото нямам усещането да е само този с фототехниката.

Сега ще пишат за малкия пазар тук ама нещо се изтърка тоя рефрен ми се струва...



Публикацията е редактирана (16-01-18 01:54)

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: emo99   
Дата:   16-01-18 12:22

Преди 10 години имах и аз проблем с гаранцията. Сега виждам, че нещата не са се променили.

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: krist   
Дата:   16-01-18 16:52

Мдааа, едно време и моят чисто нов Д600, като продължи да хвърля масло по матрицата, дори след смяна на затвора в Холандия, ми го смениха с Д610 в Павилиона, за тяхна сметка. В Профайлд ми искаха да си доплатя разликата между двата (към 300 лв. по смомен). В името на коректността, да кажа и обратното - миналото лято, след жалък опит да си изчистя сам сензора и брутално омазване, Профайлд го почистиха в понеделник рано сутрин, без никакво чакане, защото заминавах директно за гръцко. Е, вярно срещу 40 лв., но все пак имах апарат...


Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: peter_m   
Дата:   16-01-18 16:57

Затова и хората все по-често купуват техника от чужбина (със сериозна разлика в цената). Доводът гаранция някак си не те топли ако веднъж са те пуснали по пързалката ...

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2  3  4  5     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »