Автор: bogdanov
Дата: 29-10-17 13:24
Така :) и аз да се включа с мнение. Ти си заснел кадъра. Левия си го обработил ти, а десния... пак ти :)
Като изключим заснемането на самият кадър и трябва да говорим само за обработката, разбира се, че десният повече въздейства. Може и без винетиране ;)В косата и букета имат нацелени неща. Тена обаче... Давай по-смело със светлосенките. Разиграй светлината! Тя е основата на фотографията. Перфектната светлина, е когато погледнеш модела тя да струи от него. Сякаш самият той я носи в себе си. И разбира се да не личи как е редено осветлението. Засилвай обемите с принципа на светлосенките, давай по-категорични рефлекси, те затягат рисунъка. Изразявай по-убедително колонната сянка! За да добие пластичност фигурата. Всичко това разбира се можеш и да го правиш и с тъмни тонове, но когато елементите на светлосянката не присъстват, фотографията става плоска и рехава. Сякаш си искал да кажеш нещо, но си нямал желание ;)
Изнеси лявата и ръка по-напред към коляното, защото сега стои разполовена от нещо. По този начин и торса леко ще изкараш по-напред, ще звънне кадъра. И най-важното... в портрет е хубаво да присъства лицето на модела! ;)
Успех!
П.П.
Признай, че всичко сам си направил! ;)
|
|