Автор: stanetzz
Дата: 07-07-16 22:15
Преди година и малко купих обектив TAMRON 17-50/2.8, нестабилизираната версия, за Никон (Ползвам го с Никон 3300). Търговец- Kachashop от E-bay. Много изгодна сделка- като цена идваше с 200-250 лв под цената в български магазин. С година гаранция, която, както се оказа, е по-добре да не ползваш.
В пъти по-добър и по- остър от никонския 18-105, който ползвам по принуда, откакто пратих този на ремонт. Разбира се, с недостатъци- около 20-ина % от кадрите са не на фокус, и пълна липса на фокусиране в режим на "Liveview", и респективно снимане на видео. Точно това ме накара да го върна на търговеца в Англия малко преди да изтече гаранцията, за ремонт, както самият той ми указа. Обективът е получен в офиса му на 19.03.2016, преди почти 4 месеца! От тогава неколкократно съм пращал запитвания към търговеца през системата за съобщения на E-Bay, на което всеки път ми се отговаря с увъртания. Последния път беше, че обективът е отремонтиран, но са го тествали в офиса, и пак е дал проблем, поради което е върнат пак за ремонт.
Пускам темата, за да предупредя колегите да имат едно на ум с изгодните покупки от E-bay, макар и от търговци с висок рейтинг, най-вече за конкретния Kachashop.
А също, и да помоля за информация относно положението с гаранционните ремонти в Англия- има ли някакви срокове за това, така, както тук е 1 месец; има ли в Англия институция, подобна на Българската федерация за защита на потребителите, или евентуално местен армански поп?
|
|