Автор: MarinY
Дата: 12-04-16 22:23
Това, не само звучи като изисквания от началото на миналия век, но е добър повод сервиза да не свърши нужната работа. Не може да вземе пари от клиента, а трябва да ги търси от производителя, което си е главоболно.
Европейска гаранция, "оригинален" печат от тук и от там, хартийка от касов апарат, която след два месеца е нечетлива. Листче (гаранция) със собствен сериен номер! - Шест реда абсурди, за да не се свърши необходимото!
Единственото нужно за сервиз е така наречената "оригинална", Никонска, гаранционна карта, която е една и съща в последните трийсе години. Седи в кутията на продукта с описанието и серийният му номер. Няма печати, няма подписи. Нужно е само доказателство за плащане - В белия свят - разпечатка от банковото нареждане, кредитната или дебитна карта или електронната фактура от магазина в собственият ви имейл. За документ се признава и ксеро копие и ПДФ файл или Джипег снимка от телефона на съответната хартийка.
А за спокойствито, че ако нещо стане ще сме осигурени - Колко от собствениците са си регистрирали техниката в сайта на Никон? После, ако фалът дойде, никой няма да ви пита за касовата бележка.
А когато някой е дал 2-3-5 хиляди за техника, а си е спестил 50 лева за застраховка или допълнителна гаранция ...
Все дребни нещица от живота.
|
|