Автор: hotsnail
Дата: 31-03-14 15:59
Pd написа:
> hotsnail XT1 имах в предвид.
Благодаря ще го видя.
ПП Имапш в предвид X-T1. Аха схванах ок. Еми да хубаво е ама дали ще вземеш него Олимпус Е-М1 или Сони а7 си е донякъде въпрос на личен избор. Ергономията им е сходна, характериститките също, всеки от тях си има предимства пред другите и недостатъци също. Не става за приятелчето ми. Там гледаме за нещо доста по компактно и евтино. RX100 или Канон-а G1X ли беше?
> Канон били изостанали
> технологично. Само дето са
> единствените с дуал фокус ,което
> всъщност е матрица с изцяло нов
> дизайн,
За това взеха няколко награди! Да хубаво е. Напоследък има явно голям напредък виж А6000 и Фуджи Х-Т1.
> единствените с СТМ
> обективи и с най-доброто видео
> след като вече панасоник са голяма
> конкуренция в ниския/среден клас.
Абе това СТМ май са всичките Аф обективи за безогледални. Просто Канон им викат СТМ.....което не е лошо. никой друг не прави обективи с мотор за беогледални и байонет за ДСЛР.
Панасоник имат доста малък дял освен във видеото и тов САЩ. Олимпус и Сони са доста по-мъстити играчи във фотото. Сони и БлекМеджик имат много свериозни видео предложения...
> Не се сещам за по-универсална
> кропка от 70д до преди появата на к-3
> и никон д5300...
...Д7000 какво му имаше точно?
> Незнам кой е изостанал
> технологично. Една камера отдавна
> не е само сензор :)
Ми хубаво ама никоя камера не може без сензор...и понякога поради калпав сензор хората са принудени да се примирятват с други неща...не казвам че е хубаво.
> Канон пуснаха дуал фокус сензора и
> сега ще се развиват в/у тази база
> ,която за сега ще им гарантира
> "уникалност" в характеристиките и
> слага пътя към премахването на
> огледалото във цялата им система и
> давайки уникално предимство при
> видео.
Пка виж и конкуренцията не е толкова далеко. Новите безогледални имат по-бърз ако и да е по-глупав следяш фокус от ДСЛР-ки. Канон и никон имат най-много опит в правенето на следящ фокус несъмнено и Сони, Олипус дори да имат по-бързи мотори и по-чувствителни сензори нямат толкова интелигентен софтуер и това се вижда. А77 и А99 са невероятно бързи, но на практитка изостават от Д600.
>
> Коя друга компания има такова нещо
> в ДСЛР? Никоя :)
Ми въпроса е защо има още компании дето правят ДСЛР-и....все едно 1920 година да ми пишеш колко яки фаетони прави някой си, пък аз да ти разказвам за Форд и Мерцедес какви коли правят....ДСЛр-а просто е каруца.
> На сони сензорите имат 2 стопа
> повече динамика в диапазона 100-400
> исо и то предимно в сенките голяма
> работа :) На мен лично динамиката
> при 70д ми стига.
Ок лошо няма. При фул фреймите дори Канонските до исо 800к, че дори 1600 динамиката пада съвсем малко. Над 800 вече се почва 1 стоп динамика на един стоп исо да пада.
> Никон до скоро нямаха ултрасоник
> обективи ти ми говориш ,че Канон са
> изостанали.
За система Канон са много напред и това не бих го казал. Писах, че сензорите са им изостанали и това не е хубаво.
> Канон имат такава преднида и както
> сочат рапортите са отново номер
> едно през 2014-та година по приръст и
> печалба.
Това е хубаво. Канон от доста време са номер едно. Никон водят в някой държави като в България, най-вече заради грижата на фирмите за местния пазар. На Канон за съжаление май не им пука за БГ пазара.
Сони дето ти пуснах филмчето горе, вече се утвърждават, като марка дето върши работа за някои задачи. Далеко са от лидерите ама с А7 мисля, че направиха много добра стъпка. Сега трябва да оправят някои малки проблеми и да пуснат още 2-3 хубави обектива като 35-цата и 55-цата. Това няма да ги направи номер едно, дори няма да е номер 2, обаче мнгоо професионалисти ще вземат от новите фул фреймки за 2-ри апарат или по-специфични ситуации.
Публикацията е редактирана (31-03-14 16:16)
|
|