Автор: digital-flash
Дата: 11-09-04 16:59
Съжалявам че пълня форума с глупости, но искам да обясня за какво става въпрос.
1. На 08.09.2004г. постъпи заявка от наш клиент за доставка. Поръчката беше приета със статус "чакаща", за което потребителят беше уведомен.
2. Тъй като потребителят не беше оставил адрес за доставка, беше уведомен по e-mail че адреса е непълен, т.е., ние не можем да доставим стока на непълен адрес.
3. На 09.09.2004г. последва обаждане от наша страна, на което не беше отговорено. Оставихме съобщение на гласовата поща на клиента, като учтиво го помолихме да попълни коректно адреса си за доставка. Не последва отговор.
3. На 10.09.2004г. отново се обадихме на клиента (този път успешно) при което доставката беше потвърдена и адреса беше попълнен. Клиента беше уведомен, че доствката ще се извърши с Еконт Експрес, имайки се в предвид че е петък, а адреса беше коригиран в късния следобяд (извън работно време).
4. С цел максимално бързо обслужване поръчката беше изпълнена до края на деня (10.09.2004г.), и стоката беше изпратена с Еконт експрес (товарителница номер 02064599, от 10.09.2004г., 21:10 часа(!). Фирмата спедитор ни увери, че поръчката ще бъде доставена на 11.09.2004 на посочения адрес.
От изброеното по-горе мисля че става ясно, че поръчката всъщност е приета на 10.09.2004 (вчера, когато е получен и адреса за доставка) и е изпълнена до края на деня (товарителницата е от 21:10!). Доставката би трябвало да се извърши днес, 11.09.2004г. от Еконт Експрес.
Мисля че не е коректно да се сипят обвинения към хората, които в петък в 21:10 са се опитвали да изпълнят поръчката, нямайки никаква вина за това, че потребителят не си е оставил адреса за доставка и да се нарчат "фирми-фантоми".
След половинчасови разговори с офиса на Еконт в София за съжаление не успях да получа информация дали пратката е доставена, а в регионалния офис никой не отговаря.
За жалост днес е събота и е невъзможно да влезем във връзка с регионалния офис на спедитора, за да разберем какво е станало с пратката, а от централата не могат да ни дадат нужната информация.
Съжаляваме за причинените наприятности и искрено се извиняваме.
|
|