Автор: gogoman
Дата: 28-03-13 15:43
Откровено - бих открил(на живо, не по телефона естествено) продавача, за да му предложа съвсем човешки да си разделим ремонта и да се отнасяме коректно един към друг, а не единият да излезе прецакан.
Ако той откаже, ще си понесе необходимите физически последствия, все пак след като парите са му толкова важни, може боят да го вразуми. Ако и тогава не разбере от дума ще последват материални последствия по колата, прозорците и т.н
Истината е, че ако продавачът е бил коректен, описаните по-горе мерки няма да му бъдат приложени, защото както хората вече казаха, всеки си поема риска когато купува от базара...
ОБАЧЕ! Има продавачи, които знаят за проблемите на стоката си. Примерно за малка драскотинка по матрицата те убеждават, че е прашинка, след това че ти не си знаел накъде да насочиш фотоапарата и затова не фокусирал добре. И като на следващия ден ти се развали автофокуса и в сервиза ти кажат, че това всъщност само прилича на прашинка, ама е одраскано, ти кво, да пиеш вода ли? Ми не - отидох и го пребих.
|
|