Автор: georgivelev
Дата: 18-11-12 09:33
Всичко е статистика, мой. Магазините едва ли са на загуба от подобна услуга. В България, примерно, ИКЕА предлага 30 или 40 дни време, в което можеш да размислиш и да им върнеш мебелите. Ако продуктът не е разопакован, ти връщат пари. Ако си го разопаковал или сглобил-разглобил и върнал, ти дават ваучер на стойността на мебелта, както беше в моя случай. После с ваучера си купих нещо друго и така. Икеа също имат една малка заличка, в които продават преоценени продукти.
Епъл дават 14 дни да им върнеш компютъра, ако не си доволен от него. Има го и в България. Такава им е политиката в целия свят. Де да знаех. Щях да им върна аймака със скапания монитор и да искам замяна с друг, наместо да се киндилкам със сервиза. Размотаваха ме 2 месеца, докато ми го отремонтират както трябва. Заплаших ги с КЗП накрая, та си свършиха работата.
|
|