Автор: spacewalker
Дата: 16-11-09 19:19
Не знам каква им е далаверата, но определено към клиентите се отнасят нечовешки добре и разбиращо когато има проблем.
Ще дам пример с комплект слушалки с дистанционно за мобилен телефон.
Поръчвам си аз всичко ми излиза 15лв., при положение че тук в БГ същите = 45. Но какво става, поръчах си , г/д знам че за около 10 дни пристигат, но не..минаха 2 , 3 седмици..нищо. Продавача ми писа защо не съм му оставил фиидбек, недоволен ли съм и какво се е случило. Обясних как стои ситуацията, и той ми предложи да ми върне парите (без шипинга, нормално), или да ми изпрати нов комплект.Предпочетох първото.
Какво се случа след 2месеца, получавам в пощата че имам нова пратка,което беше учудващо понеже нищо не бях поръчвал. Отивам и давам бележката на който има номер кой пакет е моя. Търси търси служителката в един тефтер, но не ми намира името...след 20 мин. търсене и ровене се установи че са ми сбъркали името и тази пратка се е мотала между кварталната поща и централата цели 2 месеца. Оказаха се слушалките.
Неможете си представите колко бях изненадан от нашите пощи.Останах без думи какви хора работят там. Ужас ...Оттогава винаги имам едно наум.
|
|