Автор: terminator
Дата: 07-10-06 18:30
... сервиза на Сони - България за коректното отношение с клиентите и перфектно свършената работа
На 07.09. ми се скапа апарата Ф717, след като порових из интернет насочен от youn попаднах на информация, че в някои партиди апарати произведени през 2003г. CCD матрицата дава след време фабричен дефект (естествено моя се оказа от тези). Викам си: айдеее, останах без апарат ... но благодарение на zentex, който ме насочи към правилния сервиз и на Fuzzy, който оказа помощ с носенето и прибирането на апарата от сервиза, от днес пак имам работещ апарат (е, верно, сапунерка е, ама поне съм му свикнал и що годе правя свестни с него).
Та с две думи - останах приятно изненадан от отношението на Сони-сервиза към мен като клиент и към апарата ми (който дори не е купен от България, а от Щатите и то още през юли 2003г.), още повече, че цялата процедура по ремонта отне 15-ина дни и не ми струваше нито лев.
|
|