Автор: Mobby_Dick
Дата: 05-02-08 16:25
Въпросът отдавна не е до една чанта, за която вече всички са щедри.(колко познато явление)
Въпросът не стои и от днес....често наблюдаваме избирателното отношение.
Темата има ясно заглавие и ясно изложение и ясна цел да пресече една лоша тенденция - но за тези които имат очи.
Уви, тези хора тук са на изчезване.
Да щеш вместо адекватно поведение - лицемерие и безочие да търсиш, празен няма да си отидеш.
Темата касае няколко важни аспекта:
- обида директно от търговеца (лешояди)
- затваряне на теми.(неговата първа)
- триене на теми.(моята) моята
- явен лобизъм.(и вмъкване в дискусията на лица, никога не участвали с мнение или др. по проблеми във ФФ)
Все доста болезнени явления тук, заради които емигрираха доста хора (освен да се опитам да пусна тема по въпроса).
Срещу това явление, което взе решаващо отношение към оценките и коментарите под снимките, а сега напира на "стаден принцип" да узурпира и форума аз отдавна се боря...но малко останаха.
bobo21 - достоина позиция
Това е нормална цена у нас за такава позиция
не можеше по-добре да го обобщиш:
лешоядски поздрав
За тези, които не са чели темата - случайно открих, че Фотопавилиона продава на близо двойна цена (70лв) една фоточанта, която на други места се продава за 37лв и пуснах тема.
Ако за някои хора 33лв не са пари, за други това са над 10% от месечната им заплата.
Понеже темата, за цените в онлайн магазините се оказа затворена и с риск тази да изчезне си позволявам да направя следните изводи:
- очевидно Фотопавилион и този сайт са тясно свързани. Хората близки до и от Фотопавилиона регаираха наистина светкавично (буквално за минути, след пускането на темата), но не съвсем адекватно. Едно извинение за грешно въведена цена, без намеса на лешояди и пр. злобни коментари, щеше да приключи въпроса.
- съгласен съм, че всеки може да сгреши в определянето на цените на стоките си (макар, че не само в онлайн сайта, но и в магазина в София цената беше същата). Не съм съгласен на мен, като на редови потребител да ми бъде внушавано, че трябва да се срамувам, защото съм хванал търговец с неадекватна цена на стока.
Пожелавам по-коректни взаимоотношения между търговците и нас, клиентите, защото в крайна сметка ние, потребителите трябва да определяме правилата.
|
|