Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1     всички  напред  последна
 PayPal
Автор: Rusinov   
Дата:   10-02-20 11:55

Здравейте, колеги :)
Пускам тази тема не за да се оплаквам, а по-младите колеги, които поръчват от Китай и други страни неща и плащат с PayPal да имат едно на ум.

Принципно всички знаем, че PayPal има политика за защита на потребителите и до някаква степен се чувстваш по-сигурно, когато дадено плащане минава през тях. Ползвам услугите им почти от самото им създаване. Имал съм само 2 случая, в които се е наложило да поискам парите си обратно и когато се подсигуриш с доказателства черно на бяло, до сега не е имало проблем.

Октомври месец се появява обява за мини лазер за гравиране, само главата, черен петък и пр. и пр. за 50 долара. Намален със 70%. Даааа ясно, аз бях почти убеден, че е измама. Обаче гледам отдолу "официален партньор PayPal, сигурно плащане ала бала". Рекох си, поръчвам го, пък в крайна сметка нали е с PayPal. И сагата започна [smilie5]

Става ноември. Информация никаква. Вече ми беше ясно на 100%, но си викам "В срок съм, PayPal ще ви върне парите". Пиша на продавача. Отговор няма. Ноември е към края си. На 30 отварям случай в PayPal. Те ми връщат, че са пуснали запитване към продавача. След два дни получавам отговор с тракинг номер. Супер. Пише, че е натоварен за България и до получаването остават 7 дни, 7 дни, 7 дни.... и така целия декември [smilie18] . Получавам запитване на 5 януари от PayPal получил ли съм стоката, защото срока на отворения от мен случай изтичал. Отговарям, че не съм. Чакаме обратна връзка отново от китайчето. 15 януари. Отговор от китайчето няма, ама ми носят пратка в офиса. Бати щастието...... отварям го.... мини селфи стик [smilie7]. Напуши ме смях, викам си ей сега как ще го насоля. Променям тикета в системата на PayPal на измама. Описвам целия случай, прикачам скрийн шот от обявата, снимка от получената стока, етикета на пратката.... абе всичко. Като от разследване на Уотсън :) Естествено искам парите си обратно. Още на следващия ден получават отговор от PayPal - "Търговеца предлага да въстанови 10 долара от сумата ви, влезте в акаунта си и потвърдете или отхвърлете". Влизам, отхвърлям, иска ми обяснение защо, аджеба, така грубо не искам 10-те долара [smilie18]. Описвам отново случай, подчертавам, че това е измама и продавача използва името на PayPal за да мами, прикачам снимките и така. На 29 януари отговор - PayPal се свърза с продавача. Ако върнете стоката в оригиналния й вид до 05.02.2020 и изпратите тракинг номер, след получаване на стоката от продавача ще получите парите си обратно. PayPal не поема разходите по връщането на стоката". Става ми смешно, ама какво пък, въпрост на чест е. Отивам в пощата, попълвам адресите и пр. Искам препоръчана пратка, за да има проследимост и..... греда. Жената казва "Ооооо за Китай не приемаме пратки. Виж в сайта ни има официално съобщение, че се налагат рестрикции за изпращане и получаване на пратки до и от Китай". Правя скрийн шот на страницата с новини на Български Пощи (на английски, разбира се), подчертавам текста и го пращам до PayPal с молба за удължаване на срока поради независещи от мен обстоятелства. И така, днес най-накрая получих отговор, че съжаляват, ако съм имал проблеми с изпращането на пратката, но прекратяват случая в полза на китайченцето. [beer]

Хайде, със здраве от мен хахахаха [smilie7]
 първа  назад  1     всички  напред  последна

 Авторът е затворил собствената си тема.