Автор: Slivenski
Дата: 03-03-15 19:24
Като цяло, аз съм доволен от услугата им.
Но винаги първо теб те изкарват, че ти миришат чорапите.
Може и да има и такива клиенти, затова да реагират по този начин.
Като имах снежинки, първо изчаках няколко дни, да видим дали няма да се оправи. После се обадих. Почнаха разпити - дали не съм сменял настройки, телевизори, кабели, дали не съм дупчил нещо или правил някакви ремонти. После казаха, че трябва да пратят екип, да видел. Дойдоха с някакъв уред, приличащ на осцилоскоп, измериха сигнала, който влиза в телевизора ми и се оказа, че е много слаб. Тогава почнаха да мерят навън и откриха, че едно от трите устройство, които разпределят сигнала в коридора, беше дефектирало. Аз ги попитах защо първо не измериха сигнала отвън, след като в жилището ми няма какво да изгори, те не можаха да ми отговорят на този въпрос.
Това отношение ме дразни.
Както и онзи ден - обаждам се с оплакване за звука. И някаква девойка ми казва - при нас е ОК. И излиза - моята дума срещу нейната. Щото при мен не е ОК. Брагодарих и затворих.
Ще си помисля дали да не ги сменя, но първо ще проуча други компании.
От Мтел ми се обаждат всеки месец, да ми предлагат телевизия и интернет. Булсатком също е вариант - да забия една сателитка...
Благодаря за мненията!
|
|