Автор: vjordanovs
Дата: 27-07-13 20:25
^ Нямам друг избор, дадох 2k лева, ще го отнеса.
Носих си лаптопа на гаранция пак бях го купил за толко, още не е минала година и от неговото купуване. Но поне управителя, вноситела на марката за България - свързах се с него и ми каза че може да го сменят с чисто нов, ако не може да се оправи.
Иначе ми се обади тотално некомпетентен хардуерен техник да ми обяснява как не би ли го оправили и как мога да го пратя НАНОВО (след 20 дни чакане), а аз работя на него. И те не били сменили платката, защото не знаели от какво е - еми пробвайте бе! Сменете го, нали за тва го давам...
Сега гледах поддръката на Canon за България, ползвах Service Locator-а от сайта на Canon и ми излезе това:
Tzarigradsko Shose blvd., Mladost 1, bl.1G - Sofia
Tel: +359 2 975 38 90
Fax: +359 2 885 39 14
Email: canon@panservice-bg.com
Web: www.panservice-bg.com
Аз в момента, в който им видях сайта се отказах тотално. Просто това е гавра. Гавра с потребителите, ако фотоапарата ми отиде там, аз предпочитам сам да си го оправя. Не, мерси. Професионализъм 0!
Като прочетох и мненията за тоя "сервиз" (нямаше 1 положително), просто не знам какво да правя...
Публикацията е редактирана (27-07-13 20:58)
|
|