Чудесен кадър, но защо фигурата е толкова централно разположена? Така е като "портрет", но без да се чете нещо от портретувания. Ако е някъде по краищата, с повече дюни, ще е ясно усещането за контраста на самотния, уморения и т.н. човек срещу природата.
Може ли при този страхотен модел и рокля, да ги сложиш пред такъв фон- "говорилня"?! Поне, легни на плочника, за да качиш модела централно на фонтана. :)
Ефектно е. Лекичко бих деструктурирал "отражението", да не е толкова перфектно (явно). ;)
Един съвет, който са ми давали много пъти и на мен - Намали четката и по-бавно, около колците и покривите.
С най-добри чувства:
- Освен красивото лице с "джокондова" усмивка, (решението за тежки сенки и полу-скритите очи ми допада) - усещане за жена няма.
Завитото, безформено тяло, слялото се със силуета на гърба рамо ...
Не искам да кажа, да махнете "опаковката, но я моделирайте да оформи, подскаже, да води към някаква лична интерпретация на зрителя.
Вижте класически скулптори от ренесанса, например. Телата са облечени, но така, че усещаш скритото.
Обстановката е стилна, но каква е връзката или подкреплението, което дава, за "усещането"?
Вратата е излишна. При перспективни изкривявания, вертикален трябва да е елемент, който е централен или важен в кадъра. В случая, не е стената в ляво, а рамката на гардероба или огледалото.
Хубава идея. Бих изчакал да има само една силуетна фигура.
Благодаря за оценките. Изненада ме изваждането на този кадър.
Чудесен кадър, но защо фигурата е толкова централно разположена? Така е като "портрет", но без да се чете нещо от портретувания. Ако е някъде по краищата, с повече дюни, ще е ясно усещането за контраста на самотния, уморения и т.н. човек срещу природата.
На почетната стълбица! ;)
Няма да спорим. След твоя самоанализ, спокойно можеш и да е изтриеш. Интересно ми е защо си я снимал и качил във ФФ?
... Лодките
Честно, за да е сто процента минималистично - остави само цялата вода, птицата и лодката. :)
Като кадъра с орела! Зумнете го този майстор, да властва в кадъра, а не да го търсим из него. ;)
Какво дава на зрителя, цялото празно пространство, около птицата? Напълни кадъра с нея, да и видим очите и да “ахнем”. :)
Предлагам в квадрат, изпълнен със силуета на котарака.
Чудесни са! Много ми се иска, тази колона в ляво, да не е толкова светло-активна.
Хорът от "Ода на очакването" ;)
:) Не са сърдити. Взаимно се пазят. Кучето винаги застава гръб към гръб със стопанина. 360 градуса обзор!
Плиткият фокус е ефектен за друг тип снимки. Позатворената бленда би дала по-добър резултат при натюрморт.
Може ли при този страхотен модел и рокля, да ги сложиш пред такъв фон- "говорилня"?! Поне, легни на плочника, за да качиш модела централно на фонтана. :)
Ефектно е. Лекичко бих деструктурирал "отражението", да не е толкова перфектно (явно). ;)
Един съвет, който са ми давали много пъти и на мен - Намали четката и по-бавно, около колците и покривите.
Един бял лист А3 от дясно, лееекичко да отвориш дълбоката сянка на лицето. :) Твърде "драматично" е за тази възраст.
Малко е странно решението за композиране, на този, иначе изпипан кадър.
С най-добри чувства:
- Освен красивото лице с "джокондова" усмивка, (решението за тежки сенки и полу-скритите очи ми допада) - усещане за жена няма.
Завитото, безформено тяло, слялото се със силуета на гърба рамо ...
Не искам да кажа, да махнете "опаковката, но я моделирайте да оформи, подскаже, да води към някаква лична интерпретация на зрителя.
Вижте класически скулптори от ренесанса, например. Телата са облечени, но така, че усещаш скритото.
Обстановката е стилна, но каква е връзката или подкреплението, което дава, за "усещането"?
Вратата е излишна. При перспективни изкривявания, вертикален трябва да е елемент, който е централен или важен в кадъра. В случая, не е стената в ляво, а рамката на гардероба или огледалото.