Автор: Pavlov
Дата: 19-03-17 13:19
Не е задължително.
Едномесечният срок по ЗЗП важи от датата на предявяване на рекламацията, независимо дали това е направено пред търговеца, или сервиза. Ето, както в случая в тази тема - човекът е изпратил апарата си директно в сервиза, и въпреки това търговецът е бил длъжен (и е изпълнил задължението си) да го замени с нов или да върне парите, щом дефектът не е отстранен в срок.
Друг пример. Имах лаптоп Asus, скапа се. Сервизът е през една пресечка от мен. Занесох им го, след една седмица си го получих с нови дъно и харддиск. Като замяната е направена в София, в Мост. Е, можеше да се разходя до магазина, от който съм го купил, нали? До другия край на града, два пъти, и да чакам повече, докато те го пратят до тукашния сервиз, който да го препрати в София, и обратно.
Какъв е смисълът?...
Публикацията е редактирана (19-03-17 13:20)
|
|