Автор: mmjm
Дата: 17-03-17 19:40
Ето част от препоръките за сигурност на банката чиито услуги използвам, убеден съм че и останалите български банки съветват същото клиентите си.
„19. Юробанк България ви уверява, че не изисква от своите клиенти кодове за достъп до услуги, пароли, номера на банкови карти или друга конфиденциална информация, чрез електронна поща.
20. Не отваряйте електронни писма със съмнително съдържание. Не използвайте посочените в тях линкове и не отваряйте приложените към тях файлове.
21. Юробанк България ви моли при случаи на фишинг (phishing) атаки или съмнения за такива да ни информирате на antiphishingpostbank.bg.
Фишингът представлява онлайн атака, при която измамниците подканят клиентите да разкрият лична или финансова информация в имейл съобщение или уеб сайт. Най-често онлайн фишингът започва с имейл, който изглежда като официално съобщение от легитимен източник, например банка, или друга финансова институция. В имейла получателите биват насочвани към фалшив уеб сайт, идентичен на официалния, където да предоставят лични данни или финансова информация, като номер на банкова карта, сметка, парола и др. подобни. Виж повече информация
22. Избягвайте да достъпвате услугата e-Postbank от външни линкове. Препоръчително е винаги да изписвате ръчно адреса за достъп до услугата – e-postbank.bg
23. Проверявайте сигурността и автентичността на интернет сайта преди да въведете конфиденциална информация. Това може да направите, като проверите за наличието на https://... в началото на уеб –адреса и за икона, изобразяваща заключен катинар в адрес бара на браузъра. Може да видите информация от издателя на сертификата на уеб – сайта, като кликнете върху иконата със заключен катинар.“
|
|