Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1     всички  напред  последна
 Съвет за избор фотоапарати за начинаещ
Автор: sashko89   
Дата:   20-10-16 15:07

Здравейте за първи път пиша темата тук бих искал да ви питам кой от следните модели е добър с добри параметри и да е под 800-1000 лв ще изчакам да дойде коледните промоции ако някои от следните модели пускат на промоции .Аз съм начинаещ, искам да е компактен да нося навсякъде целта ми е да снимам всякакви неща и да ги имам години и да експериментирам обичам да снимам .

Canon PowerShot SX540
--------
Canon PowerShot G9 X, 20.2MP, Black
--------
Sony Cyber-Shot DSC-RX100 ; Sony DSC-HX60B ; Canon EOS M10 White Body ; Mirrorless Sony Alpha α5000 ;
-------
Canon EOS M10 с обектив EF -M 15-45mm f/3.5-6.3 IS STM
-----
DSLR Nikon D3300, 24.2MP, Black + Обектив AF-P 18-55мм VR

Благодаря за вниманието :)

Отговори на това съобщение
 Re: Съвет за избор фотоапарати за начинаещ
Автор: crocodile   
Дата:   20-10-16 15:52

Ето ви едно от най добрите решения за начинаещ , мисля че ще може да се спазарите за под 1000 лв
https://www.olx.bg/ad/fotoaparat-panasonic-lumix-lx100-ID6ghE2.html

Отговори на това съобщение
 Re: Съвет за избор фотоапарати за начинаещ
Автор: iasen2   
Дата:   20-10-16 19:03

Първо трябва да определиш какъв искаш да бъдеш - вечно начинаещ или човек , който иска да се учи
След това отговора ще си дойде отсамосебе си

Отговори на това съобщение
 Re: Съвет за избор фотоапарати за начинаещ
Автор: sashko89   
Дата:   20-10-16 22:29

Мисля, че засега ще карам начинаещ няколко години може би след това ще искам да науча ако това е отговора.