Автор: bpavlov
Дата: 25-09-16 01:14
quazimodo, да, имало е проблем с първоначално вградените шарнири и има едно две клипчета в Ютуб, с разкачени такива. Предишният собственик си го е направил съвис рекол-а още на 10000 км или иначе казано, новите са изкарали дотук 200 000 км. И понеже имам два чисто нови в кутийка, взети на промоция, скоро, като сменях карето, ги бях занесъл и тях да ги сменям, но се оказа, че тия "старите", нямат и милимунда луфт. Т така...
Освен това, както и при МБ (може и други марки, ама не знам за тях), като отидеш в официалния за страната сервиз на JEEP, ти излиза цялата история на возилото и ти правят и съответните сървис реколи, ако има такива. На мен в Балканстар ми смениха задните носачи, просто ей така, 2012 година, без хък мък.
bg2014, миналата седмица за сефте карах бързичко по магистралата, 170-180, София Ямбол, даде 14 и нещо. Със 130 дава към 12, а със 100 - 10. Софийско градско с много пернишки акценти - 15. Двойното не качва разхода, климатика също.
https://youtu.be/BCSnJrMgXRw
Като става въпрос за детевоз и срвнявайки го с Гранда 4.7, първо, не се налага да носиш в багажника бутилче с газ, което потенциално може да отфръкне, второ, Черокито НЕ СЕ накланя на завой и нямаш постоянно натрапчиво чувство, че ще се обърнеш, трето, има ИСТИНСКО фулл тайм с отворен класически среден диференциал, докато при гранда е псевдо фулл тайм с виско муфа, която се и отхендря в даден момент. А възможността да караш само на задно и да държиш волана само с две пръстчета, дрифтейки, добавя незаменим чар, за дизайна казах
|
|